کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ

intex 20002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی بی رنگ ، مقاومت: 200 کیلوگرم ، نوع جنس: وینیل ، وزن کاناپه بادی: 7 کیلوگرم ، جنس رویه: وینیل براق

کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ از سری محصولات دیدنی و با کیفیت و با رنگ شاد و جذابی است که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این کالا به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب را هم داراست. بخش زیرین این محصول به صورت طرح چرم و با رنگ مشکی نمایان است که می توانید با باز کردن ان به سادگی از این کاناپه به عنوان تخت بادی هم استفاده کنید. در دو سمت این محصول تکیه گاهی برای قرار گیری دستان نیز تعبیه شده است که از مزایای خوب این کاناپه حساب می اید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا رویه مشبک و مواج این محصول است که باعث شده تا در هنگام خوابیدن و نشستن بر روی این کاناپه از تعریق شما تا حدود بسیار زیادی جلوگیری شود. هم چنین داشتن تحمل وزن بالا و انسجام و مقاومت قابل قبول این کالا از دیگر مواردی است که پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

در بخش نخست سعی شده تا به اختصار و به صورت مفید اطلاعات مهمی از کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ در اختیار شما قرار گیرد. حال اگر شما جزو افرادی باشید که قصد در خرید و انتخاب این محصول دارید ، بایستی مطالب بیشتری در مورد این محصول در اختیار داشته باشید. ما نیز سعی بر این داریم تا در این قسمت اطلاعات کامل تر از این کاناپه بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با علم و آگاهی کامل در خصوص این محصول اقدام به خرید کنید. در همین راستا نیز این بخش به بررسی کامل و  جامع این کاناپه بادی اختصاص دارد....

ساختار طراحی ، ویژگی های ظاهری و نوع شکل گیری کاناپه

در اولین بخش از این مقاله تصمیم بر این داریم تا در مورد ویژگی ها ساختاری و همین طرو نوع شکل گیری این محصول با شما صحبت کنیم. در همین راستا شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا شما در هنگام خرید یک محصول را انتخاب کنید همین بخش ظاهری و نوع طراحی صورت گرفته در آن محصول باشد. همین عامل نیز یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما بتوانید انتخاب جذاب تری را انجام دهید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بررسی این محصول از نظر طراحی به چند عامل تقسیم می شود. عامل اول در طراحی این محصول بخش رویه اصلی این محصول هم از نظر نشیمنگاه و هم از نظر تکیه گاه صورت گرفته در این کالا می باشد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که این محصول دارای یک سری مزایا در بخش های گفته شده می باشد که سبب شده تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول آن را انتخاب کنید.

اولین بخش از این مقاله قسمت رویه این محصول است که بخش نشیمنگاه این محصول دارای یک رویه فرو رفته بوده و اگر با دقت به این بخش ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که این بخش ها با تعداد مشابه و همین طور با فواصل و اندازه های یکسان بر روی این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده اند. هم چنین این فرو رفتگی چند مزیت مهم را برای این محصول به وجود آورده است که یکی از آن ها بحث عدم خستگی فرد پس از نشستن و قرار گیری بر روی این کاناپه بوده و بحث مهم بعدی بحث عدم تعریق فرد می باشد. در واقع این دو ویژگی عوامل مهمی است که باعث شده تا با علم به این موارد اقدام به خرید و انتخاب این محصول نمایید. هم چنین باید عنوان کنیم که وجود این شیار ها باعث شده تا شما در طولانی مدت نیز احساس یکنواختی نداشته باشید و باعث شود تا بر روی یک محصول طبی و فوق العاده قرار بگیرید.

مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث تکیه گاه این کالا می باشد. شما باید به این نکته دقت کنید که تکیه گاه این محصول یک طراحی مناسب و استاندارد را داراست و همین عامل نیز سبب شده تا شما با خیالی راحت و با در اختیار داشتن یک محصول راحت و استاندارد بتوانید بهترین انتخاب را تجربه کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار این تکیه گاه به صورت مستطیلی شکل می باشد به این صورت که این بخش به صورت ضخیم و با یک اندازه کامل بر روی بدنه این محصول قرار گرفته است. هم چنین نواحی گوشه این محصول به صورت گرد شکل گرفته که باعث شده تا شما یک محصول بی نظیر را از این نظر شاهد باشید. هم چنین بر روی این ناحیه شما می توانید به بهترین شکل ممکن یک سری خطوط را مشاهده کنید که به صورت عمودی و با اندازه ها و فاصله های یکسان بر روی این محصول قرار گرفته اند.

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش های کناری این کالاست که دارای دو عدد تکیه گاه برای قرار گیری دستان شما می باشد. هم چنین این بخش ها در گوشه های این محصول تعبیه شده اند و به صورت گرد و استوانه ای شکل طراحی و تولید شده اند. این عامل در زیبایی ظاهری این محصول هم تاثیر فوق العاده ای دارد و باعث شده تا شما از زوایای مختلفی که به این محصول می نگرید بتوانید به بهترین شکل ممکن این زیبایی را درک کنید. هم چنین در گذر از این بخش نیز به ناحیه مهم و تاثیر گذار این محصول در خرید می رسیم. شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع این کاناپه از زمین نسبتا بزرگ است و بخش زیرین این محصول به صورت دو تکه طراحی گردیده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است.

علاوه بر این ها این بخش زیرین به گونه ای تولید شده که دو لایه هم اندازه هم و با طراحی یکسان از نظر ساختار بخش نشیمنگاه این محصول بر روی این کالا قرار گرفته است. این عامل باعث شده تا شما در هر زمان که نیاز داشته باشید بتوانید با باز کردن لایه زیرین این کاناپه ، این محصول را به یک تخت خواب تبدیل کنید. در واقع این محصول به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین حالت تبدیل به یک تخت خواب می شود و همین امر نیز سبب شده است تا شما از این حیث نیز بتوانید یک محصول چند کاره را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش های اصلی این کاناپه بادی تولید شده از رنگ آبی بوده و این بخش زیرین و نواحی کناری این محصول نیز همگی از رنگ مشکی طراحی و تولید شده اند. در واقع این عامل نیز قطعا در زیبایی هر چه بیشتر این محصول اثرگذار خواهد بود و یکی از دلایل مهم فروش هر چه بیشتر این کاناپه به شمار خواهد رفت.

شیوه راه اندازی و باد کردن محصول و مراقبت از آن

در ابتدای این مطلب شما با ویژگی های طراحی و ساختاری این محصول به صورت کامل آشنا شدید. حال در این بخش به بحث شیوه راه اندازی و همین طور چگونگی باد کردن این کاناپه به صورت کامل اشاره خواهیم کرد. در واقع باید شما دقت کنید که به چه صورت می توان این محصول را به صورت کامل راه اندازی نمود و این نکته نیز قطعا عاملی مهم خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کاناپه در کنار خود و در داخل بسته بندی محصول دارای یک عدد پمپ باد برقی 220 ولت می باشد. این عامل باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان اقدام به باد کردن این محصول کنید.

اگر بخواهیم به صورت کلی تر در خصوص این بخش توضیح دهیم باید عنوان کنیم که این کاناپه دارای چندین محفظه باد بر روی خود می باشد. این محفظه های باد با ابعاد و اندازه های یکسان دقیقا بر روی بدنه اصلی و بخش های مختلف این محصول نقش بسته اند. هم چنین شما برای راه اندازی صحیح و اصولی این محصول نیاز دارید تا پس از اتصال این پمپ باد برقی به برق شهری ، اقدام به قرار دادن آن در داخل هر یک از دریچه های این محصول نمایید. در واقع این کار نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و تنها نیاز است تا این دریچه ها را باز کرده و نازل پمپ را در داخل آن ها قرار دهید. پس از آن نیز شما می توانید به راحتی با بستن این دریچه ها از خارج شدن باد از داخل این محصول جلوگیری نموده و با خیال راحت از این محصول راه اندازی شده استفاده کنید.

هم چنین شما باید پس از راه اندازی کامل این محصول به راحتی با رعایت یک سری نکات به بهترین شکل ممکن سلامت این محصول را حفظ کنید. در واقع تنها زیبایی محصول و هم چنین راه اندازی آن مهم نمی باشد و بایستی سعی کنید تا به روش های مراقبت از این محصول هم به بهترین شکل ممکن دقت کنید. در همین راستا می بایست در گام نخست از ضربه زدن به بخش های مختلف این کاناپه بادی خودداری کنید. این کار باعث می شود تا شما بتوانید به صورت کامل از این محصول مراقبت را انجام دهید. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این محصول عدم وارد کردن وزن زیاد به این کاناپه می باشد. شما باید به این مسئله توجه کنید که این کاناپه دارای یک تحمل وزن مشخص می باشد که این مقدار در داخل جدول مشخصات این محصول و حتی بر روی بسته بندی این کالا درج شده است. با توجه به این مقدار وزن شما می بایست سعی کنید تا از وارد کردن فشار به این محصول نیز جلوگیری کنید.

مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث عدم زدن ضربه با وسایل نوک تیز و نزدیک کردن آن ها به این محصول می باشد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که وارد کردن هر گونه شی نوک تیز به این محصول باعث می شود تا آسیب های جبران ناپذیری به این محصول وارد شود که گاها به هیچ عنوان قابل ترمیم نخواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم دقت کنید که نزدیک کردن اشیا داغ نیز به بدنه اصلی این محصول سبب می شود تا رویه اصلی این کاناپه نیز باز هم آسیب های شدیدی را ببیند که این عامل را هم باید در هنگام استفاده از این محصول لحاظ کرده و سعی کنید هر گونه وسیله داغ را هم از کنار این کاناپه دور کنید.

کیفیت بدنه ، اقلام همراه و سایر توضیحات

در کنار تمام موارد عنوان شده در بخش های قبلی باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از نظر کیفیت و جنس نیز این محصول یک کالای با دوام و با کیفیت به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این کاناپه بادی دارای جنس وینیل براق می باشد. این جنس هم باعث زیبا تر شدن این کاناپه شده و هم مقاومت بالایی را از خود به جای گذاشته است. بخش های کناری این محصول نیز با تبعیت از بخش رویه اصلی این محصول به گونه ای شکل گرفته است که شما قادر خواهید بود به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید. در واقع بهره مندی از جنس وینیل سبب شده تا خیال شما از بابت کیفیت این محصول تا حدود بسیار زیادی راحت شده و با در نظر گرفتن این عامل و همین طور شیوه های مراقبت از این محصول می توانید به راحتی از این کاناپه استفاده کنید.

هم چنین در مورد اقلام موجود در کنار این کاناپه باید اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد پمپ باد می باشد. این پمپ باد به گونه ای طراحی شده است که به صورت مجزا در کنار بسته بندی این محصول قرار گرفته و می توانید به راحتی در هر زمان که نیاز به راه اندازی این محصول دارید آن را به برق متصل نموده و از ان در جهت راه اندازی سریع و صحیح این محصول استفاده کنید. هم چنین دیگر وسیله مهمی که در کنار این محصول قرار دارد ، یک عدد دفترچه راهنما می باشد. این دفترچه به گونه ای طراحی شده است که تمامی موارد مورد نیاز شما در آموزش و همین طور نحوه صحیح استفاده از این محصول در داخل آن به صورت لاتین و با تصاویر گوناگون نقش بسته است. این عامل باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ شخص خاصی آموزش های مورد نیاز از استفاده از این محصول را هم در هر زمان در دسترس داشته باشید.

هم چنین دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث بهره مندی از برچسب تعمیرات می باشد. در واقع این برچسب به صورت جداگانه و در حد نیاز شما برای ترمیم آسیب های کوچک در کنار این محصول قرار گرفته است و این عامل سبب شده تا شما بتوانید در هر زمان که این محصول دچار آسیب شد به سریع ترین شکل ممکن اقدام به ترمیم این محصول با استفاده از همین برچسب تعمیرات نموده و مجدد از این کاناپه به صورت نو استفاده کنید. این ویژگی قطعا در زمان آسیب دیدگی کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپبله
 نوع پمپبرقی 220 ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ

اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که دوست دارید یک کاناپه با رنگ شاد و جذاب و هم چنین با خصوصیات ممتاز را در اختیار داشته باشید پیشنهاد می کنیم کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ را از دست ندهید. این کالا با بهره گیری از رنگ یکدست ابی در کنار بخش های کناری مشکی باعث شده تا در بین کاناپه ها از محبویت زیادی برخوردار باشد. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که مشتریان و افراد زیادی به ما پیشنهاد داده اند که به صورت کلی به بررسی این محصول بپردازیم و ان را از تمام جهت مورد وارسی قرار دهیم پس در ادامه این مطلب قصد داریم همین کار را به نحو احسن انجام داده و شما را قبل از خرید به صورت کلی با این محصول اشنا کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا می توان گفت که یکی از دلایلی که این محصول از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است ساختار و شکل و شمایل ان است که سبب شده تا خیلی از مردم به ان روی اورده و اقدام به خرید این کالا کنند. در همین خصوص ابتدا باید به مهم ترین مزیت این کاناپه یعنی قابلیت تبدیل شدن به تشک ان بپردازیم که از این حیث نیز ساختاری فوق العاده دارد. تشک این محصول به صورت کاملا زیبا و اصولی در زیر این کاناپه جمع شده و می توان به راحتی ان را در زمانی که قصد دارید از این محصول استفاده کنید باز نمایید. این بخش هم چنین به درستی در زیر این کاناپه شکل گرفته است و ساختار این محصول را تغییر نخواهد دارد. علاوه بر این ها اگر بخواهیم به بررسی خود کاناپه هم بپردازیم باید گفت که ساختار مستطیلی این محصول در کنار داشتن تکیه گاهی با ابعاد مناسب و هم چنین محل قرار گیری دستگیره های گرد و زیبا از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین رنگ این محصول ابی بوده و بخش های کناری این کالا هم از رنگ یکدست مشکی بهره می برد که فوق العاده زیباست.

جنس بدنه

این کاناپه بادی تخت شو ساخته شده از بدنه ای با رویه و جنس وینیل می باشد که از محبوب ترین رویه ها و هم چنین مقاوم ترین ها به شمار می رود. علاوه بر این ها بخش های کناری و کف این محصول هم دقیقا از همین جنس ساخته شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته و افراد با خیال راحت می توانند به بدنه و کیفیت این محصول اطمینان نمایند.

ابعاد و وزن

شما باید در ابتدا به این نکته توجه کنید که این کالا تنها 7 کیلو گرم وزن دارد. همین عامل سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این محصول را پس از راه اندازی جا به جا کرده و محل ان را تغییر دهید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و تا 200 کیلو گرم وزن را هم به سادگی می تواند بر روی خود تحمل نماید که مقدار قابل توجهی است. در کنار این موارد باید به ابعاد این محصول هم اشاره کرد که در طول 188 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 64 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات و کاناپه های بادی کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که شما باید در گام اول این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس به راحتی سعی کنید تا با استفاده از پمپ باد برقی که بر روی این محصول موجود است اقدام به باد کردن این محصول کنید. این کار هم در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. شما می بایست در ابتدا پمپ را به برق متصل کرده و سپس ان را روشن کنید. هم چنین باید سعی کنید تا در هنگام باد کردن به ان دقت کنید که پس از انجام شدن و پر شدن باد این محصول پمپ باد را خاموش نمایید. این راه اندازی به صورت اتئماتیک و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که از خصوصیات خوب این محصول به حساب خواهد امد. در خصوص مراقبت از این محصول هم قطعا می دانید که باید محصولات نوک تیز و هم چنین وسایل داغ را از کنار این محصول دور کنید. هم چنین سعی کنید تا از ضربه زدن به بدنه این محصول هم خودداری کرده و به درستی از این کاناپه مراقبت نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره آبی رنگ یک محصول فوق العاده زیبا و دیدنی است که دارای وزن کم بوده و در عین حال از تحمل وزن بالایی هم برخوردار است که مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. هم چنین مراقبت از این محصول هم ساده بوده و در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنما و هم چنین برچسب تعمیرات هم وجود دارد که باید از ان ها هم در مواقع لزوم استفاده نمود. این محصول با قیمت عالی در دسترس شما عزیزان بوده و می توانید ان را در سبد خرید خود از طریق نمایندگی اینتکس قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...