کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس

knp-00110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس ، تحمل وزن: 250 کیلوگرم ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات ، قابلیت تاشو شدن و تبدیل به تخت خواب بادی دو نفره

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس یکی از جذاب ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید روانه بازار شده است. این کالا را می توان به جرات یکی از خاص ترین محصولات این شرکت نامید که قابلیت تبدیل به تخت خواب را هم دارا می باشد. شما می توانید به راحتی در زمان هایی که قصد استراحت و خوابیدن بر روی این کاناپه بادی را دارید با باز کردن بخش زیرین این محصول ان را به یک تخت خواب دو نفره راحت تبدیل کرده و بر روی ان استراحت کنید. هم چنین در خصوص بدنه این کالا هم باید عنوان نمود که این کاناپه از رویه ای مخملی و ضد تعریق ساخته شده است که در هنگام دراز کشیدن و نشستن بر روی ان از تعریق شما جلوگیری کرده و محیطی نرم و راحت را برایتان به ارمغان می اورد. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان بوده و تحمل وزن بالایی را هم دارا می باشد که بدون نگرانی افراد سنگین وزن هم می توانند از ان استفاده کنند. رنگ این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای برای مصرف کنندگان عرضه شده است که رنگی عامه پسند و جذاب می باشد. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس دقیقا همان کاناپه ای است که هر فردی به ان نیاز دارد. در همین خصوص باید به نوع طراحی و شکل و شمایل این محصول هم اشاره کرد که باعث شده تا افراد این کاناپه را در سبد خرید خود جای دهند. در همین خصوص هم ما قصد داریم با توجه به نیاز مشتریان و سوال هایی که در مورد این محصول از بخش پشتیبانی سایت داشته اند ، در این مقاله به تک تک ان ها پاسخ داده و جزئیات کاملی از این محصول را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به ساختار این محصول اشاره نمود. اگر بخواهیم این کاناپه را به بخش های مختلف تقسیم کنیم در گام اول می بایست به بخش نشیمنگاه این محصول اشاره کنیم. این قسمت به گونه ای طراحی شده که فرد به صورت کاملا راحت بر روی ان میتواند بنشیند. هم چنین این بخش به صورت موازی با خطوط شیار دار شکل گرفته است که همین عامل سبب نرمی و راحتی و در عین حال عاملی است که باعث جلوگیی از تعریق فرد استفاده کننده از این محصول می شود. از بخش نشیمنگاه که بگذریم باید به بخش تکیه گاه این کالا هم اشاره کنیم که ساختاری سه لایه دارد و به صورت هم اندازه طراحی گردیده است. ارتفاع این بخش هم به صورت مناسب می باشد که باعث شده تا فرد به راحتی بتواند به ان تکیه دهد. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول قابلیت تبدیل شدن به تخت می باشد. این عامل به گونه ای طراحی شده که دو قسمت مستطیلی شکل در زیر این کاناپه جمع شده است که می توان ان ها را در هنگام استفاده به عنوان تشک باز کرده و از ان بهره برد. هم چنین رنگ این محصول هم به صورت یکدست قهوه ای رنگ می باشد که از خصوصیات خوب و مهم این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

قطعا شما هم وقتی اقدام به خرید یک محصول می کنید در خصوص جنس بدنه ان سوال های زیادی در ذهنتان وجود دارد که به جرات می توان گفت مهم ترین بخش در انتخاب یک محصول است. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده از بدنه ای با جنس PVC می باشد. رویه و بخش های کناری این محصول به صورت مخملی و کف این کالا هم به صورت دو لایه طراحی و تولید گردیده است که بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد.

ابعاد و وزن

در رابطه با مبحث ابعاد باید به این نکته اشاره کرد که این کاناپه دارای طول 200 سانتی متر ، عرض 160 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 64 سانتی متر می باشد. هم چنین وزن این کالا تنها 7 کیلو گرم بوده و قادر است تا 250 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین این کاناپه مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال هم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

جهت راه اندازی این محصول شما می بایست در ابتدا این کالا را به صورت کامل از بسته بندی خارج کنید. سپس سعی کنید تا با استفاده از پمپ باد دستی مجزا که در کنار این محصول وجود دارد و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این کاناپه به صورت کامل این محصول را باد نمایید. این اعمال به سادگی صورت می گیرد و وقت کمی را هم می خواهد که از این حیث نیز در زمان و وقت شما صرفه جویی خواهد شد. هم چنین در زمان هایی که قصد کنار گذاشتن و جمع کردن این کالا را هم دارید می توانید به سادگی باد ان را تخلیه کرده و این محصول را جمع اوری کنید که این کار هم به سادگی انجام می شود. علاوه بر این ها پیشنهاد می کنیم پس از نصب و راه اندازی این محصول به دفتریچه راهنمای این کالا هم مراجعه کنید تا با استفاده از ان بتوانید به راحتی راهکار های مراقبتی از این کاناپه را هم مطالعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس یک محصول بسیار شکیل ، با کیفیت و طبی است که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. تحمل وزن بالای این کالا و سطح نشیمنگاه این محصول نیز از دیگر خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین این کالا به صورت ضد تعرق طراحی شده است که از خصوصیات خوب این کاناپه به شمار می رود. هم اکنون می توانید با قیمت کم و ارزان این کاناپه را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...