کاناپه بادی تخت شو دو نفره دارای بالش بادی

intex 20001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره دارای بالش بادی ، تحمل وزن: 210 کیلوگرم ، جنس بدنه از PVC با رویه جیر ، دارای بدنه ضد تعریق ، مناسب سنین بزرگسال ، دارای برچسب تعمیرات ، قابلیت چند کاره ، دارای تشک بادی تاشو  ، دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج

کاناپه بادی تخت شو دو نفره اینتکس دارای بالش بادی یکی از محصولات با دوام و جذابی است که شرکت اینتکس ان را در سال جدید به بازار عرضه کرده است. این کالا به گونه ای طراحی شده که هر فردی با داشتن ان می تواند لذت برده و هم زمان از داشتن یک کاناپه ، مبل بادی و تخت خواب با دوام لذت ببرد. این بدین معناست که این محصول باز شده و با خیال راحت می توانید در زمان هایی که قصد استراحت و دراز کشیدن را بر روی این محصول دارید ان را باز کرده و از ان استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که در کنار این کالا دو عدد بالش بادی هم قرار دارد که به صورت مجزا می توانید ان ها را باد کرده و از ان ها بهره ببرید. هم چنین بدنه این کاناپه به صورت ضد تعریق و با کیفیت بسیار بالا و مقاوم فوق العاده شکل گرفته است که خیال مصرف کنندگان را از این بابت نیز راحت کرده است. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی و ارزان از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 210 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ----
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه های مجزا و متصل به بدنه
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
 قابل استفاده در منزل و محل کار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره دارای بالش بادی

اگر به دنبال خرید یک کاناپه بادی تمام عیار و با کیفیت هستید و قصد دارید که با کمترین قیمت ممکن بهترین کارایی را به دست اورید پیشنهاد می کنیم کاناپه بادی تخت شو دو نفره دارای بالش بادی را از دست ندهید. این کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت و رنگ جذاب و مزایای فوق العاده خود را کم کم در بین محبوب ترین محصولات مجود در بازار می بیند. بر همین اساس هم قصد داریم این کالا را به صورت کامل برای شما عزیزان و همراهان بررسی کنیم تا با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید به جرات بتوان گفت که این کالا یکی از شکیل ترین و خاص ترین محصولاتی است که در بازار موجود می باشد. این کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که افراد به راحتی می توانند از ان استفاده کرده و داشتن یک محصول با کیفیت را تجربه کنند. در همین خصوص باید گفت که ساختار این کالا شبیه به مبل های راحتی دو نفره بوده و از این حیث نیز مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. هم چنین دارا بودن سطح مواج و ضد تعریق هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که یکی از نقاط قوت فوق العاده این کالا به حساب می اید. در کنار این موارد باید به داشتن دو عدد بالش بادی مشکی رنگ و مجزا هم اشاره نمود که در کنار این کالا وجود داشته و با استفاده از ان ها می توانید راحتی را تجربه کنید. این کاناپه هم چنین از رنگ قهوه ای بهره می برد که فوق العاده زیبا و دیدنی خواهد بود.

جنس بدنه

همان طور که گفته شد این کاناپه ساخته شده از بدنه ای ضد تعریق می باشد. در همین خصوص باید گفت که رویه این کالا با بهره گیری از نوع PVC مخمل و هم چنین بخش های کناری این کالا هم با استفاده از همین جنس به یکی از با کیفیت ترین تولیدات موجود دربازار بدل شده است. علاوه بر این ها کف این کالا هم از نوع دو لایه ساخته شده است که مقاومت و استحکام بی نظیری دارد.

ابعاد و وزن

این کاناپه پس از راه اندازی در طول 231 سانتی متر ، عرض 195 سانتی متر و ارتفاع 71 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها تحمل وزن این کالا هم تا 210 کیلو گرم بوده و مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال است. هم چنین داشتن وزن کم هم از دیگر خصوصیات مهم این کالا به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این کالا را راه اندازی و نصب نمایید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول دارای دریچه ها و محه=فظه های باد می باشد که با استفاده از یک عدد پمپ باد به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید گفت که پس از خرید یک عدد پمپ باد شما تنها کافی است ان را در داخل دریچه های باد گذاشته و با فشار مناسب هوا را در داخل این محصول پر کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که باید بتوانید مراقبت لازم از این محصول را هم داشته باشید. در همین خصوص باید گفت که از ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول جذا خودداری نمایید. هم چنین سعی کنید تا از پرت کردن این محصول هم بپرهیزید تا دچار افت کیفیت نشود.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره دارای بالش بادی یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین محصولاتی است که دارای تکیه گاه مجزا و متصل به بدنه بوده و دارای سطح نشیمنگاه مواج می باشد. هم چنین دارا بودن تحمل وزن بالا و همین طور سادگی در نصب و راه اندازی هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...