کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم

intex 20003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم ، مقاومت: 260 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC طرح چرم ، وزن کاناپه بادی: 8.5 کیلوگرم ، جنس رویه: طرح چرم موج دار

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم را می توان به دلیل داشتن کیفیت بالا و رویه ای فوق العاده با دوام در دسته محصولات پر فروش جای داد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کاناپه بادی رویه ای با طرح چرم را دارا می باشد که به صورت براق و با کیفیت بسیار بالا تولید شده است. علاوه بر این ها دارا بودن محلی برای قرار دادن دست ها نیز از دیگر خصوصیات مهم این محصول می باشد. علاوه بر این ها این کاناپه تنها 8.5 کیلو گرم وزن دارد که می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کرده و پس از راه اندازی نیز جای ان را به سادگی تغییر دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا خود دارای پمپ باد هم می باشد که به راحتی می توان ان را در مدت زمان کوتاهی و به صورت اتوماتیک باد کرده و از ان استفاده نمود. تبدیل شدن این محصول به تخت خواب هم به سادگی صورت می پذیرد که از خصوصیات مهم این محصول به شمار خواهد رفت. اگر قصد خرید یک کاناپه چند کاره را دارید می توانید این محصول را در اولویت قرار داده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ برقی
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم را می توان از خاص ترین ، شکیل ترین و با کیفیت ترین محصولاتی نامید که در بازار موجود می باشد. این محصول با بهره گیری از بدنه ای براق ، رنگ یکدست مشکی و کیفیت بالا از محصولاتی است که بسیاری از افراد به ان نیاز دارند. ما هم سعی می کنیم تا شما را قبل از خرید با این محصول فوق العاده اشنا کرده و جزئیات این کاناپه را به صورت کامل برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

از مهم ترین مواردی که افراد اقدام به خرید این محصول می کنند نوع طراحی و ساختار این محصول است که باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر از زیبایی و حرید این محصول لذت ببرید. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا به قدری جذاب است که مناسب برای قرار گیری در محیط های کار و اداری ، در داخل منزل و یا هر مکان دیگری می باشد. در این باره نیز باید گفت که ساختار بخش نشیمنگاه و هم چنین بخش تکیه گاه این محصول به صورت شیاردار و خطوط موازی بوده و همین دو عامل سبب شده تا هم این کاناپه نرم و راحت شود و هم از تعریق فرد استفاده کننده از این محصول جلوگیری کند. علاوه بر این ها این محصول دارای تکیه گاه و دستگیره هایی با اندازه مناسب می باشد که برای بزرگسالان بهترین ارگونومی را به وجود اورده است. نکته مهم دیگر در خصوص طراحی این محصول به رنگ ان بر می گردد که یکدست مشکی بوده و از این حیث نیز دیر تر در معرض کثیف شدن قرار دارد. شما می توانید این کاناپه را به راحتی باز کرده و از قابلیت تخت شدن این کالا هم استفاده نمایید.

جنس بدنه

بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشد. این جنس یکی از بهترین طراحی های صورت گرفته در بین کاناپه های بادی می باشد. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم از نوع PVC ساخته شده است و تنها تفاوت این دو عامل در این است که کف این کالا به صورت دو لایه طراحی شده است. این موارد را می توان به جرات از خاص ترین عنوان ها برگزید که باعث شده تا مردم بیش از پیش به این کاناپه اطمینان کنند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید گفت که این کاناپه مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد. پس از راه اندازی کامل این کالا می توانید مشاهده کنید که طول این کاناپه 185 سانتی متر ، عرض ان 148 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 46 سانتی متر می باشد. هم چنین تحمل وزن این محصول هم 260 کیلو گرم می باشد که مقدار بسیار قابل توجهی خواهد بود. هم چنین وزن این محصول نیز تنها 8.5 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار خود یک عدد پمپ باد برقی را هم دارا می باشد. همین عامل سبب شده تا بتوانید با خیال راحت این کالا را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که شما تنها کافی است این محصول را به برق متصل کرده و به اسانی سعی کنید تا با چرخاندن اهرم موجود بر روی این پمپ باد و زدن دکمه  روشن شدن پمپ ، به سادگی این محصول را به صورت اتوماتیک باد نمایید. این کار نیز حداکثر 5 دقیقه زمان می خواهد که بستگی به فشاری که شما پمپ را بر روی ان تنطیم کرده اید دارد. هم چنین باید برای مراقبت از این محصول نیز اقداماتی ساده و مهم را رعایت کنید که می توان در این خصوص به دور کردن وسایل و اشیا نوک تیز ، عدم پرت کردن و جامپینگ بر روی این محصول و همین طور عدم قرار گیری وسایل سنگین وزن بر روی این کالا اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طرح چرم یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. این کالا دارای سطح نشیمنگاه مواج ، بدنه ای کاملا طبی و هم چنین قابلیت تبدیل شدن به تخت و مبل و تشک را داراست که از موارد بسیار مهم در خصوص این کالا به شمار می رود. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...