کاناپه بادی تخت شو دو نفره قابل حمل اینتکس

intex 20007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو دو نفره قابل حمل اینتکس ، مقاومت: 270 کیلوگرم ، نوع جنس: چرم ، وزن: 5.5 کیلوگرم ، طراحی چندکاره برند اینتکس

کاناپه بادی تخت شو دونفره قابل حمل اینتکس محصولی طبی از شیک ترین نمونه های تولیدی کمپانی اینتکس در زمینه کاناپه های بادی تخت شو دو نفره است. این کاناپه بادی با دارا بودن نشیمنگاه طبی می تواند ارامش خاطر و راحتی را برای شما در هنگام استراحت به ارمغان اورد. وزن کم این محصول و قابلیت حمل و نقل اسان ان باعث گردید تا این کاناپه بادی تخت شو در سفر و حتی محل کار نیز همراه شما باشد. ابعاد مناسب محصول و تحمل بالای وزن ان می تواند گزینه مناسبی برای اشخاصی باشد که علاقه به تخت خواب های کم جا دارند. این کاناپه بادی تخت شو به دلیل کیفیت بالای بدنه مقاومت بسیار مناسبی داشته که دلیل طول عمر ایده ال ان است. نمایندگی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب و جنس مرغوب در داخل کشور عرضه می کند.

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دونفره قابل حمل اینتکس

کاناپه بادی تخت شو دونفره قابل حمل اینتکس از سری محصولات با دوام شرکت اینتکس است که با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. این محصول با بهره گیری از ساختار مبل های دیگر و رفع عیوب دیگر محصولات باعث شده تا یک کالای فوق العاده شکیل و عالی را شاهد باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی اجمالی و تخصصی این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که باعث شده تا خانواده ها این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند ساختار و شکل و شمایل این کالا می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا ساختاری دو نفره و بسیار با دوام را دارا می باشد. اگر بخواهیم بیشتر به این مسئله بپردازیم در وهله اول باید عنوان کرد که رویه این کاناپه به صورت شیار دار می باشد که فرو رفتگی هایی بر روی ان به چشم می خورد. علاوه بر این ها در هر دو سمت این کالا یک عدد جایگاه قرار گیری دست با ظاهری گرد و زیبا دیده می شود که تکیه گاهی امن و راحت برای دستان شما بوده و در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول هم می توانید از ان به عنوان کاناپه استفاده نمایید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم دارای خطوط موازی می باشد که باعث شده تا نرمی این محصول بیشتر شود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که قسمت زیرین این محصول باز شده و می توانید از ان به عنوان تشک هم استفاده کنید. این موارد در کنار رنگ یکدست مشکی این کاناپه باعث شده تا به یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار بدل گردد.

جنس بدنه

بدنه این کاناپه بادی ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشد. این جنس یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه هایی است که در بازار موجود خواهد بود. هم چنین بخش های کناری این محصول هم ساخته شده از نوع PVC بوده و کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه شکل گرفته است که فوق العاده با کیفیت و زیباست. این موارد در کنار طبی بودن این کاناپه از موارد بسیار مهم انتخاب این محصول خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این کالا تنها 5.5 کیلو گرم وزن دارد که از این حیث بسیار سبک تر و راحت تر از نمونه های دیگر می باشد. هم چنین در خصوص ابعاد هم باید به این نکته اشاره کرد کهشما پس از راه اندازی کامل این محصول می توانید مشاهده کنید که طول این کالا 205 سانتی متر ، عرض ان 146 سانتی متر و ارتفاع این کالا نیز 66 سانتی متر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این کالا تنها کافی است که یک عدد پمپ باد تهیه کنید. این محصول دارای پمپ باد سر خود نمی باشد و به همین دلیل هم باید پمپی جداگانه برای ان بخرید. در همین خصوص نیز باید گفت که پس از خرید یک عدد پمپ شما می بایست این محصول را بر روی زمین قرار داده و سعی کنید تا دریچه و محفظه باد این محصول را پیدا کنید. پس از انجام این کار شما می توانید به راحتی پمپ باد را در داخل دریچه قرار داده و در مدت زمان کوتاهی اقدام به باد کردن این محصول به صورت کامل کنید. این عمل شاید در مجموع پنج دقیقه وقت شما را بگیرد که باز هم بسته به وع پمپ متفاوت خواهد بود. هم چنین برای مشاهده راهکار های مراقبتی این محصول هم بهتر است در وهله اول به دفترچه راهنمای موجود در کنار بسته بندی این کالا مراجعه نمایید. هم چنین می توانید در حالت کلی هم از ضربه زدن ، سوراخ کردن ، پرت کردن و جامپینگ بر روی این محصول نیز بپرهیزید.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دونفره قابل حمل اینتکس یکی از محصولات با دوام و با کیفیتی است که ساختار بسیار فوق العاده ای دارد و قابلیت تبدیل شدن به تخت ، مبل و تشک را هم دارا می باشد. هم چنین این محصول با بهترین ارگونومی ممکن و به صورت طبی طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. این کاناپه را می توانید با قیمت عالی از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...