کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس

B07G2FQ1FP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طول : 210 سانتی متر ، عرض : 164 سانتی متر ، تحمل وزن : 250 کیلوگرم ، نوع جنس : PVC طرح چرم ، وزن کاناپه بادی : 7 کیلوگرم ، جنس رویه : طرح چرم موازی ، دارای رویه مواج ، کد محصول

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتایم که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه کاناپه های بادی کمپانی intyme می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است ، این کاناپه بادی دارای پشتی و تکیه گاه زیبایی می باشد که این پشتی و تکیه گاه نیز نظر ساختاری بسیار عالی است چرا که صورت برآمده طراحی شده و می تواند تمامی گودی کمر افراد را پوشش دهد . قسمت رویه و نشیمنگاه این کاناپه بادی نیز به صورت مواج تولید شده است ، این رویه مواج باعث شده تا انعطاف پذیری و حالت پذیری سطح کاناپه بهتر شود ، به طوری که این رویه با قرار گیری افراد فرم بدن آن ها را به خود می گیرد و بستری بسیار نرم و راحت را برای آن ها به ارمغان می آورد . لازم به ذکر است که این رویه مواج باعث می شود تا جریان خون در بدن به بهترین شکل صورت گیرد ، جریان خون بهتر نیز باعث می شود تا فرد با استفاده طولانی از نشستن خسته نشود و بتواند در تایم های طولانی تر به تماشای تلویزیون و یا صحبت کردن ادامه دهد .

از مهم ترین ویژگی های این کاناپه بادی دو نفره می توان به قابلیت تبدیل شدن آن به تخت بادی اشاره کرد ، تشک طراحی شده در این کاناپه بادی که به صورت تاشو در زیر کاناپه قرار گرفته است را می توان باز کرده و تخت خواب بادی تاجدار زیبایی را داشته باشید . فروشگاه اینتکس این محصول را به همراه برچسب تعمیرات ، گارانتی تعمیر و ضمانت اصالت و سلامت کالا با قیمت عالی به فروش می رساند . با خرید کاناپه های بادی تخت شو با یک هزینه صاحب دو محصول بادی بی نظیر شوید و در خانه و حتی در مسافرت از این محصولات بهره مند شوید . این محصولات برای کسانی که خانه کوچکی دارند نیز می تواند بسیار مناسب باشد زیرا به راحتی راه اندازی و جمع آوری می شود و حجم زیادی را اشغال نمی کنند .

طراحی کامفورت کاناپه بادی

شرکت اینتکس به مانند ساخت تخت ها و تشک های بادی خود سطح کاناپه های بادی تخت شو خود را نیز به صورت مواج یا طراحی کامفورت تولید کرده است چرا که این طراحی باعث می شود تا انعطاف سطح کاناپه افزایش یابد ، داشتن فرم پذیری عالی در این محصولات موجب می شود تا به اندام ها فشاری وارد نشود ، با کمتر شدن فشار بر روی نشیمنگاه شما می توانید مدت زمان بیشتری را بر روی کاناپه بنشینید و یا دراز بکشید . این نوع طراحی توسط شرکت های مطرح در تولید انواع تخت ها ، تشک ها ، مبل ها ، تشک های بادی روی آب نیز استفاده می شود تا اینچنین محصولات خود را کاملا طبی کنند و موجب رضایت مشتریان خود شوند . ممکن است نحوه طراحی موج دار در کاناپه های بادی متفاوت باشد ، اغلب طراحی ها به صورت موازی و یا به صورت مشبک هستند ، اما در مقایسه آن ها می توان گفت که کاناپه هایی که دارای طراحی موج دار مشبک هستند بیشتر طبی هستند . لازم به ذکر است که این طراحی هم بر روی قسمت نشیمنگاه کاناپه هم در لایه زیرین کاناپه که سطح تخت را تشکیل می دهد نیز بادی است .

آیا می توان از کاناپه بادی در سفر استفاده کرد ؟

از ویژگی های بسیار خوب هر محصول بادی به خصوص کاناپه بادی تخت شو که دارند می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها اشاره کرد ، از سوی دیگر وزن این محصولات نیز بسیار سبک است از این رو به آسانی می توان آن ها را جابجا و حمل کرد ، با توجه به وزن 7 کیلوگرمی کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس و همچنین حجم بسته بندی کوچکی که محصول دارد می توان آن را در دسته محصولات پرتابل و سفری قرار داد . از سوی دیگر این کاناپه بادی فاقد پمپ باد برقی سرخود است از این رو می توانید با انواع مختلف پمپ های باد محصول را حتی در مکان هایی که برق وجود ندارد نیز کاناپه را راه اندازی کرده و استفاده کنید . این محصول از جنس بسیار با کیفیت پی وی سی ساخته شده است ، این جنس دارای دوام و استحکام بسیار بالایی بوده و قابل استفاده در شرایط مختلف آب هوایی مانند بارانی ، آفتابی ، شرجی ، سرد و زمستانی قابل استفاده است ، از این رو طول عمر بالایی را می توان برای کاناپه بادی در نظر داشت . شما می توانید علاوه بر استفاده در اتاق خواب از این محصولات در حیاط خانه ، پشت بام ، در داخل چادر مسافرتی ، سواحل دریا و ... استفاده نمایید .

نگهداری و مراقبت از کاناپه بادی

به طور حتم محصولات بادی به نسبت سایر محصولات نیازمند نگهداری و مراقبت و همچنین استفاده صحیح دارند تا آسیب نبینند ، با این حال شما می توانید با رعایت نکات ساده از بروز آسیب در این محصولات پیشگیری کنید . با توجه به اینکه از این محصولات می توان در سفر ها استفاده کرد بهتر است در محیط های بیرون از زیرانداز ها استفاده کنید . زمین های سنگی و شنی حتی آسفالت می تواند به کف محصول آسیب وارد کند ، البته وجود شاخ و برگ درختان و هر چیز تیزی می تواند منجر به آسیب دیدن و سوراخ شدن کاناپه بادی شود . با توجه به ابعادی که این کاناپه دارد ، شرکت اینتکس آستانه تحمل وزن آن را 250 کیلوگرم در نظر گرفته است ، بنابراین بهتر است وزن های بیشتر از 250 کیلوگرم بر روی کاناپه قرار نگیرد ، البته پریدن از ارتفاع و یا ضربه های شدید نیز می تواند منجر به پارگی کاناپه بادی شود ، چرا که پریدن از ارتفاع می تواند قدرت ضربه را چندین برابر کند . در فصول سال در نظر داشته باشید که کاناپه بادی خود را در کنار شومینه و بخاری و هر چیز گرمایشی قرار ندهید زیرا حرارت می تواند به محصول آسیب وارد کند . 

تعمیرات کاناپه بادی تخت شو

کاناپه های بادی نیز به مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر قابلیت تعمیر دارند و می توانید در صورت مواجه شدن با سوراخ شدن اقدام به پنچرگیری کنید ، با توجه به هزینه ای که بابت خرید کاناپه بادی تخت شو پرداخت می کنید ، اگر این محصولات یک بار مصرف بودند به هیچ عنوان عقلانی نبود که هزینه زیادی را بابت آن ها پرداخت کرد . بنابراین می توان گفت که کاناپه های بادی محصولاتی دائمی هستند که می توانید آن ها را حتی جایگزین تخت ها و کاناپه های بزرگ و سنگین چوبی و ابری کنید تا بدین ترتیب پس از هر بار استفاده از این کاناپه های تخت شو بتوانید فضای اشغال شده را بازگردانید و حتی در سفر ها این کاناپه های بادی را به همراه ببرید . اما ممکن است به صورت سهوی کاناپه بادی شما آسیب دیده و سوراخ شود . با توجه به لایه لایه بودن کاناپه های بادی تختشو ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز و برنده سوراخ شوند که پس از سوراخ شدن کاناپه با مشکل مواجه شده و نمی تواند باد را در درون خود نگه دارد به همین منظور تا زمانی که محصول را تعمیر نکنید نمی توانید از آن استفاده نمایید .

در صورت مواجه شدن با پارگی و یا سوراخ شدگی هر چند کوچک و ریز از کاناپه بادی استفاده نکنید زیرا وارد شدن فشار می تواند وسعت آسیب دیدگی را بیشتر کند . بهترین راه برای پیدا کردن قسمت آسیب دیده در صورت کوچک بودن سوراخ ، استفاده از کف صابون است ، برای اینکار در ابتدا کاناپه را با باد پر کرده و سپس کف صابون را به قسمت هایی که مشکوک هستید بزنید . در صورت مواجه شدن با حباب های ریز و درست می توانید محل آسیب دیده را تشخیص دهید تا زمان زیادی را برای یافتن آن با چشم نکنید . پس از یافتن قسمت آسیب دیده بهتر است تا آن را علامت گذاری کنید چرا که ممکن است آن را فراموش کنید . پس از آن مقداری از برچسب یا لیبل را به صورت سکه ای و گرد برش دهید ، این نوع برش زنی به دلیل اینکه گوشه ندارد بهتر بر روی بدنه بهتر می چسبد ، سپس آن را کمی آغشته به چسب مخصوص کنید ، میزان چسب مایع نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد تا به خوبی چسب به بدنه بچسبد . و در نهایت نیاز است تا قسمت آسیب دیده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید که برای اینکار می توانید از وزنه ها و حتی سنگ استفاده کنید .

برند های پر فروش کاناپه بادی

کاناپه های بادی محصولاتی پر فروش و طرفداری هستند که می توانید در بازار ها انواع مختلفی از این محصولات را مشاهده و خریداری کنید ، علت تنوع بالا در این محصولات نیز فعالیت تعداد زیادی شرکت تولیدی کاناپه بادی می باشد که اقدام به فروش کاناپه بادی به صورت عمده در سراسر دنیا می کنند ، از این رو حتی ممکن است در بازار اجناس تقلبی نیز وجود داشته باشد ، بنابراین شاید بهتر باشد برند های پر فروش کاناپه بادی را بشناسید تا بتوانید با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کاناپه بادی تخت شو خود کنید . از برند های معروف و پر فروش می توان به برند های اینتکس ( intex ) ، بست وی ( bestway ) ، اینتایم ( intime ) ، ازراک تریل ( Ozark trail ) ، چست ایر فیلد ( ChestAirField ) و ... اشاره کرد که شناخته شده ترین آن ها در واقع دو شرکت آمریکایی اینتکس و بست وی می باشد . در واقع کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی فوق نیز ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند .

شرکت اینتکس را همواره به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده کاناپه بادی تخت شو و سایر محصولات بادی چون تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، استخر بادی ، جکوزی بادی ، قلعه بادی و ... می شناسیم . این شرکت در واقع شرکتی آمریکایی بوده که خط تولید آن در چین قرار گرفته است و تحت نظارت مهندسین چینی و آمریکایی تولید می شوند ، علت قرار گرفتن خط تولید این محصولات در کشور های آسیایی کمتر شدن هزینه ساخت و نیرو کار بیشتر می باشد ، از این رو هیچ افت کیفیتی در محصولات وجود ندارد . شرکت اینتکس پس از تولید محصولات خود آن ها را تست کرده و سپس به مرحله بسته بندی و ارسال می رساند . بدون شک انتخاب کاناپه بادی تخت شو شرکت اینتکس بسیار معقول بوده و می توانید با خیال راحت تر از محصول خود استفاده نمایید . البته در کنار این شرکت ، شرکت بست وی نیز تنوع بسیار بالایی در تولید کاپانه های بادی چند کاره دارد که می توانید در فروشگاه تهران اینتکس به مقایسه بین برند ها پرداخته و محصول مد نظر خود را خریداری کنید .

کاناپه بادی بهتر است یا کاناپه تخت شو ؟

سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از خریداران این محصولات بادی شکل بگیرد این است که آیا کاناپه بادی بهتر است یا کاناپه بادی تخت شو ؟ با توجه به طراحی چند کاره کاناپه های تخت شو شما می توانید با خرید آن ها صاحب دو محصول بادی شوید ، این در حالی است که کاناپه های بادی تک کاره تنها به عنوان کاناپه استفاده می شوند و کارایی دیگری ندارند . قطعا هزینه خرید کاناپه بادی و تخت بادی به صورت مجزا بسیار گران تر از خرید کاناپه بادی تخت شو خواهد بود . اما اگر تختی در خانه خود دارید و از آن کاملا راضی هستید و نیازی به تخت دیگری ندارید ، بهتر است کاناپه های تک کاره را خریداری کنید و هزینه بیشتری را بابت این محصولات نپردازید . کاناپه های تک کاره به دلیل استفاده کمتر از اجناس و ابعاد راه اندازی شده کوچک تر سبک تر و کم حجم تر هستند و به راحتی می توان آن ها را استفاده نمود . شما می توانید با مراجعه به دسته بندی کاناپه بادی فروشگاه تهران اینتکس تصاویر مربوطه به هر محصول را مشاهده کرده و مشخصات هر یک را مطالعه نمایید و با مقایسه بین آن ها گزینه مد نظر خود را سفارش دهید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ --
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی تاج دار به دلیل ظاهر شکیل و زیبای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. زیرا این محصول علاوه بر ظاهر جذاب خود دارای مقاومت و کیفیت بالای بدنه نیز می باشد. این محصول با رویه مواج و ساختاری استاندارد تولید شده که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه شده است. رنگ بدنه مشکی براق محصول موجب شده تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند در محیط های متفاوت از جمله سالن های پذیرایی و محل کار از این محصول استفاده نمایند. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی کامل این کالای زیبا بپردازیم. پس اگر به دنبال خریدی متفاوت هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به طراحی هر محصول برای جلب نظر و رضایت مصرف کنندگان محترم از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا برای ایجاد تنوع در هر گروه محصولات نیاز به ایجاد یک نواوری در زمینه ارگونومی ساخت وجود دارد. بدنه این محصول دارای دو بخش داخلی و خارجی بوده و دارای تناسبی استاندارد می باشد. این محصول قابلیت استفاده به عنوان کاناپه و تخت خواب را دارد. ارگونومی ساخت این کالا به صورت نشیمنگاه کاملا متصل به تکیه گاه است. پایین ترین بخش ارتفاع نشیمنگاه کاملا باز شده و به راحتی تبدیل به یک تخت خواب استاندارد می شود. سطح این محصول کاملا مواج بوده و برای استراحت های طولانی مدت توصیه می شود. رنگ بدنه این محصول کاملا مشکی و براق در نظر گرفته شده که به زیبایی کالا می افزاید. این کاناپه بادی دارای سه دریچه مخصوص باد بوده که برای حفظ ظاهر مناسب محصول در بخش های کناری تعبیه شده است.

جنس بدنه

این محصول در گروه کالاهای بادی قرار داشته به همین دلیل و برای حفظ طول عمر محصول لازم بوده تا به مرغوبیت جنس بدنه مخصوصا در بخش بیرونی توجه ویژه ای شود. زیرا افراد در قبال پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی مرغوب با طول عمر بالا را دارند. این محصول نیز ساختاری چند لایه داشته که به افزایش دوام کالا کمک شایانی می شود. قسمت زیرین این کاناپه از PVC مات سه لایه با ضخامت 0.2 میلی متر در هر لایه ساخته شده که در مقابل ضربات و فشار ها مقاوم است. توجه داشته باشید به دلیل تماس مستقیم این بخش از کاناپه بادی با سطح زمین قابلیت نظافت دارد. قسمت های کناری محصول به دلیل تماس نداشتن به سطح زمین یک لایه ساخته می شود. جنس رویه محصول از نوع  PVC طرح چرم مات ساخته می شود. این جنس بدنه علاوه بر توان تحمل وزن بالا دارای ساختاری انعطاف پذیر بوده و کاملا ضدتعریق است. توجه داشته باشید به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه در صورت بروز اسیب در اثر استفاده نادرست این محصول تا حد بسیار زیادی قابل ترمیم می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته و دارای طولی معادل 210 سانتی متر بوده که عرض ان بالغ بر 164 سانتی متر است. ارتفاع استاندارد این محصول معادل 74 سانتی متر بوده که 40 سانتی متر ان مخصوص بخش نشیمنگاه و 34 سانتی متر برای تکیه گاه محصول اختصاص دارد. این محصول دارای یک ساک قابل حمل بوده که به راحتی جا به جا می شود. به دلیل وزن بدنه 7 کیلوگرمی محصول شما می توانید حمل و نقلی اسان را تجربه نمایید. توجه داشته باشید این محصول توان تخمل وزن بسیار بالایی در حدود 190 کیلوگرم را به سادگی دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این کالای زیبا به راحتی راه اندازی شده و قابل استفاده است. برای راه اندازی محصول ابتدا لازم بوده محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صاف و مسطحی پهن نمایید. این محصول دارای سه دریچه باد اختصاصی در بخش های تکیه گاه و نشیمنگاه و بخش زیرین بوده که با استفاده از یک پمپ باد استاندارد در کمترین زمان راه اندازی می شود. برای محافظت از این محصول لازم بوده تا از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه پرهیز شود. همچنین توجه داشته باشید وزنی بیش از توان تحمل بدنه به ساختار محصول وارد نسازید. محصولات بادی دارای گارانتی نبوده اما این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیری بوده که برای اسودگی خاطر مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. برای حفظ اعتماد مشتریان عزیز نمایندگی مرکزی اینتکس خدمات پس از فروشی برای محصولات بادی در نظر گرفته تا در صورت بروز اسیب های جدی برای تعمیرات اصولی محصول خود را به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت از این کمپانی بوده که با رعایت استاندارد های جهانی برای محیط های مختلف طراحی شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این کالا را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...