کاناپه بادی تخت شو دو نفره مقاوم اینتکس

intex 20006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت:250 کیلوگرم ، نوع جنس: وینیل ، جنس رویه: جیر ضد تعریق ، وزن:7 کیلوگرم ، کد محصول: intex 20006

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مقاوم اینتکس محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا بوده که تحمل وزن بسیار بالایی دارد. جنس بدنه این کاناپه بادی تخت شو از رویه جیر بوده که قابلیت ضد تعریق بودن به ان می بخشد. رویه اصلی محصول به دلیل برچستگی های زیبا مواج می باشد. با توجه به رویه مواج و ضد تعریق این کاناپه تخت شو می توانید یک استراحت کامل را تجربه کنید. راه اندازی اسان محصول و مقاومت بالای ان این امکان را ایجاد کرد تا در سفر نیز همراه شما باشد. کاناپه بادی تخت شو با قیمتی ارزان به بازار عرضه شده تا پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد. جنس کف این محصول با طرح چرم تولید شده تا تضمینی بر کیفیت بالای ان باشد. فروشگاه اینتکس این کاناپه بادی را برای استفاده هموطنان فراهم اورده است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپبله
 نوع پمپبرقی 220 ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مقاوم اینتکس

کاناپه بادی تخت شو دو نفره مقاوم اینتکس از سری محصولات جدید و با کیفیتی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا خلاقیت خود را در ساخت کاناپه های بادی با عرضه این محصول به رخ دیگر رقبا بکشد. طراحی شکیل در کنار داشتن رنگ شاد و هم چنین وزن کم و پرتابل بودن این کاناپه از مهم ترین خصوصیات این محصول خواهد بود. این مقاله را دنبال کنید تا به صورت کامل با خصوصیات این محصول اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک محصول طراحی و نوع ساخت ان است که شاید با نگاه اول بسیاری از مشتریان  وسوسه شده و اقدام به خرید یک کالا کنند. در خصوص این کاناپه هم باید عنوان نمود که این محصول با بهره گیری از ظاهری مستطیلی شکل سبب شده تا از این حیث تقریبا شبیه به اکثر کاناپه های بادی موجود در بازار باشد. بخش اصلی این محصول به گونه ای ساخته شده که دو نفر به صورت راحت می توانند بر روی ان بنشینند. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت شیاردار طراحی شده است که از تعریق شما جلوگیری خواهد کرد. نکته مهم دیگر این محصول بخش های کناری ان است که بر خلاف رنگ اصلی این محصول که یکدست ابی رنگ است ، از رنگ مشکی شکل گرفته است و با ظاهری براق و چشم نواز سبب شده تا افراد با دیدن ان جذب این محصول شوند. هم چنین این محصول دارای محلی برای قرارگیری دستان در هر دو سمت می باشد که به صورت شیب دار طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه این کالا هم دارای خطوط موازی و شیار دار است که فوق العاده نرم و راحت خواهد بود. هم چنین فرد استفاده کننده از این کاناپه می تواند به راحتی با باز کردن بخش زیرین این کالا ان را به یک تشک نرم  و راحت تبدیل نماید که این مورد هم از خصوصیات بارز این محصول می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه از دیگر خصوصیات مهم این کاناپه به شمار می رود. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که رویه این کالا ساخته شده از نوع وینیل براق می باشد. هم چنین بخش های کناری این کاناپه هم همانند کف این محصول از نوع وینیل شکل گرفته است. این جنس از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد که فرد می تواند به ان اطمینان نماید.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول هم از دیگر مواردی است که شما باید با اندازه گیری دقیق و با در نظر گرفتن فضای خودتان اقدام به خرید نمایید. در خصوص این کالا نیز باید گفت که طول این کاناپه 188 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 64 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و تا 200 کیلو گرم وزن را هم می تواند بر روی خود تحمل نماید. هم چنین این محصول تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل ان بسیار ساده شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول می بایست در گام اول این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس پمپ باد برقی این کاناپه را به برق متصل کرده و با روشن کردن ان و چرخاندن درجه پمپ ان را در حالت عادی و فشار مناسب قرار دهید تا بتوانید مشاهده کنید که این محصول به صورت اتوماتیک باد می شود. علاوه بر این ها شما در هنگام باد کردن نیاز ندارید کاری را انجام دهید و زمانی که این محصول به صورت کامل باد شد تنها کافی است پمپ باد را خاموش کرده و ان را کنار بگذارید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید یک سری نکات ساده را رعایت کنید. در ابتدا باید از ضربه زدن به بدنه این محصول خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول هم بپرهیزید تا دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت شو دونفره مقاوم اینتکس یک محصول فوق العاده با کیفیت و زیباست که دارای قیمت مناسبی بوده و ساختار فوق العاده ای هم دارد. هم چنین سطح نشیمنگاه این محصول موج دار بوده و به صورت طبی طراحی گردیده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. اگر شما هم قصد خرید یک کاناپه بادی را دارید پیشنهاد میکنیم هم اکنون این کالا را با قیمت عالی از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...