کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم

bestway 75039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC ، طرح چرم ، وزن کاناپه بادی: 4.5 کیلوگرم ، جنس رویه: طرح چرم مواج ، کد محصول: bestway 75039

کاناپه بادی تخت شو دو نفره طبی تمام چرم از زیبا ترین و شیک ترین کاناپه های بادی شرکت بست وی که برای مصارف داخل منزل طراحی شده است. این کاناپه با داشتن ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) قادر است تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل کرده و برای خواب نیز استفاده نمود. جنس بدنه این محصول از PVC با روکش طرح چرم بوده و به دلیل نشیمنگاهی از نوع مواج قابلیت طبی بودن را برای شما به ارمغان می آورد . در ادامه مطلب با نحوه طراحی این محصول و ویژگی های بسیار خوب آن ها آشنا خواهید شد .

کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم توضيحات : محصول کاناپه بادی دو نفره بسيار نرم و راحت و شیک دارای روکش چرمی وزن کم، قابليت حمل و نقل آسان رنگ مشکی قابل استفاده بعنوان مبل و تشک دو نفره پمپ برقی رايگان. محصول شرکت بست وی با طراحی بسیار زیبا و کیفیتی مقاوم در برابر گرکا و سرما و اشیاء نوک تیز ، با لایه داخلی باد شونده و قیمت مناسب ، این محصول یکی از مرغوب ترین کاناپه های بادی تخت شو دو نفره شرکت bestway میباشد ، در کنار این کاناپه یک عدد ساک حمل ، یک عدد برچسب تعمیر ، و یک عدد پمپ برقی با قابلیت پر و تخلیه کردن میباشد ، این کالا را براحتی میتوان در هر مکانی استفاده کرد ، موارد استفاده از آن در منزل ، ویلا ، محل کار ، خوابگاه دانشحویی ، یا حتی در زمان سفر نیز استفاده کرد .

طراحی کامفورت کاناپه بادی

با توجه به اینکه در حالت دراز کشیده و یا در حالت نشسته بر روی اندام ها فشار وارد می شود هر چه سطوح صاف تر باشد و انعطافی در آن وجود نداشته باشد این فشار می تواند با ایجاد درد در اندام ها ظاهر شود ، بنابراین توصیه این است که همواره در خرید هر نوع بستر های نشیمن و یا خواب محصولاتی را خریداری کنید که منعطف و فرم پذیر باشند . از این رو شرکت های تولید کننده محصولات بادی مانند شرکت بست وی برای تولید کاناپه های بادی و دیگر محصولات بادی مانند تشک یا تخت بادی ، مبل بادی و ... از طراحی کامفورت استفاده کرده است ، این نوع طراحی در واقع طراحی رویه مواج و برجسته می باشد که به صورت کاملا مهندسی شده استفاده می شود ، لذا این طراحی می تواند موجب فرم پذیری سطح آن شده تا افراد احساس فشار کمتری را احساس کنند . با توجه به تحقیقاتی که در این رابطه انجام شده است ، هر چه انعطاف رویه بهتر باشد گردش خون در اندام ها در بهترین حالت ممکن جریان خواهد داشت ، از این رو گرفتگی عضلات در اندام ها به وجود نخواهد آمد .

انتخاب یک نشیمنگاه و یا بستر خواب استاندارد بسیار حائز اهمیت است لذا یک فرد در طول عمر ساعت های زیادی را به نشستن و یا خوابیدن سپری می کند ، از این رو در صورت استفاده از کاناپه ها یا تخت های غیر استاندارد می تواند بر روی استخوان بندی شما تاثیر گذاشته و حتی مشکلاتی را برای شما ایجاد کند . شرکت بست وی برای ساخت این کاناپه بادی تخت شو علاوه بر سطح کاناپه ، سطح تشک را نیز به صورت مواج طراحی کرده است تا در هنگام خوابیدن نیز به اندام ها فشاری وارد نشود . طراحی مواج این کاناپه بادی به صورت مشبک طراحی شده است و یکی از طبی ترین طراحی های استفاده شده در محصولات بادی می باشد . این طراحی همچنین می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند زیرا هوا در میان سطوح برجسته جریان خواهد داشت .

کاناپه بادی تختشو بخرم یا تخت بادی ؟

با توجه به شباهت بسیار زیادی که کاناپه های بادی تخت شو با تخت بادی دارند شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کاناپه بادی تختشو بخرم یا تخت بادی ؟ با توجه به چند کاره بودن کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم شما می توانید با یک هزینه صاحب دو محصول بادی شوید تا بتوانید علاوه بر نشستن و تماشای تلویزیون و یا صحبت کردن و مطالعه ، از کاناپه چندکاره برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز استفاده کنید . طراحی این محصول به گونه ای است که سطح تخت در هنگام باز شدن کاملا یکنواخت بوده و هیچ تفاوتی با تخت های بادی تک کاره ندارند . این در حالی است که خرید کاناپه بادی تک کاره در کنار تخت بادی می تواند هزینه بیشتری را نسبت به خرید کاناپه بادی تخت شو داشته باشد . این محصولات برای کسانی که فضای کمی در اتاق خواب دارند مناسب است زیرا می توانید با تبدیل کردن محصول به کاناپه یا تخت ، از اشغال شدن فضای زیاد جلوگیری کنید . با راه اندازی کاناپه بادی چند کاره به عنوان تخت بادی ، در واقع شما یک تخت بادی تاجدار بسیار عالی خواهید داشت که حتی قسمت تاج آن می تواند از سر خوردن بالش شما جلوگیری کند ، همچنین می توانید کودک خود را در قسمت تاج و دسته کاناپه بادی قرار دهید تا از افتادن آن از روی تخت جلوگیری کنید .

آیا می توانم از کاناپه بادی در سفر استفاده کنم ؟

زمانی می توان از یک محصول در سفر استفاده کرد که پرتابل باشد ، پرتابل بودن در واقع به معنای قابلیت حمل آسان است که لازمه آن داشتن وزن سبک و حجم بسته بندی کوچک می باشد ، این ویژگی در کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم وجود دارد چرا که وزن آن تنها 4.5 کیلوگرم است و به واسطه بادی بودن بدنه حجم بسته بندی بسیار کوچکی نیز دارد از این رو به آسانی می توانید کاناپه بادی خود را با قرار دادن در ساک حمل مخصوص در داخل صندوق عقب خودرو قرار داده و با خود به سفر ببرید . این در حالی است که تخت های بادی به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود قابل استفاده در سفر ها نیستند ، اما کاناپه بادی دو نفره چرم فاقد پمپ باد سرخود برقی بوده می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد دیگر ، کاناپه بادی خود را راه اندازی و استفاده کنید . شما می توانید از کاناپه های بادی تخت شو در فضای باز نیز استفاده کنید چرا که محدودیتی از این بابت وجود ندارد . 

کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم از بدنه پی وی سی ساخته شده است ، این جنس در برابر شرایط مختلف جوی مانند شرایط بارانی ، شرجی ، سرما یا گرما و آفتابی قابل استفاده هستند ، از این رو می توان گفت که بدنه کاناپه ضد آب و ضد اشعه خورشیدی است ، بنابراین بدون نگرانی می توانید از کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم در حیاط خانه ، بالای پشت بام ، در طبیعت ، سواحل دریا و ... استفاده کنید . ابعاد نسبتا مناسب و استاندارد این کاناپه بادی باعث شده است تا حتی بتوانید از محصول در چادر های مسافرتی نیز استفاده کنید . با توجه به طول 193 سانتی متری و عرض 152 سانتی متری کاناپه بادی تخت شو دو نفره ، شما می توانید محصول را در چادر های مسافرتی خانوادگی و بزرگ راه اندازی و استفاده کنید . لازم به ذکر است که استفاده از زیرانداز برای قرار دادن کاناپه بادی بر روی آن فراموش نشود ، مخصوصا زمانی که در سفر از محصولات استفاده می کنید . شما می توانید این محصولات را حتی در محل اقامت خود در سفر مانند هتل ها ، ویلا و سوئیت ها استفاده کنید .

انواع پمپ برای کاناپه بادی تخت شو

همانطور که در جدول مشخصات کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم آورده شده است ، این محصول فاقد هر نوع پمپ باد در کنار خود است ، بنابراین نیاز است تا با خرید پمپ باد آن را به راحتی و سادگی راه اندازی نمایید . در بازار و در فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع پمپ های باد مناسب برای کاناپه های بادی وجود دارد که به شما معرفی خواهیم کرد . از سری پمپ های غیر برقی می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد ، این نوع پمپ ها نیازی به هیچ انرژی الکتریسیته ندارند و چه بسا با قدرت دست و یا پا می توانید کاناپه بادی را راه اندازی کنید . در پمپ های باد دستی همانطور که مشخص است با دوران دست می توانید با تکان دادن سوپاپ پمپ ،موجب پمپاژ باد شوید ، برای پمپ های باد پدالی نیز با استفاده از پا می توانید روند پمپاژ را انجام دهید . با توجه به ظرفیت و ابعاد این دو پمپ می توان گفت که قدرت پمپاژ پمپ های پدالی بیشتر از دستی است .

و اما پمپ های باد دیگری نیز وجود دارند که با استفاده از انرژی برق کار می کنند ، این پمپ ها نیز به سه دسته پمپ باد برقی ، پمپ باد فندکی و پمپ باد شارژی تقسیم می شوند . پمپ های باد برقی به صورت مستقیم به پریز برق متصل شده و بیشترین قدرت را در میان پمپ های باد دارند اما از این پمپ ها در جاهایی که برق وجود ندارد نمی توان استفاده کرد . پمپ های باد فندکی با قابلیت اتصال به جای فندکی خودرو کار کرده و با کمک برق دینام یا باتری می تواند کار کند ، این پمپ ها برای کسانی که بیشتر در سفر هستند می تواند بسیار کاربردی باشد . و اما پمپ های باد شارژی نیز قابلیت شارژ شدن دارند بنابراین می توانید از آن ها نیز در سفر ها بهره ببرید و محصولات بادی خود را راه اندازی کنید . با مراجعه به دسته بندی پمپ باد فروشگاه اینتکس می توانید انواع این پمپ ها را به همراه تصاویر و مشخصات مشاهده و با قیمت ارزان خریداری کنید .

مراقبت و تمیز کردن کاناپه بادی

کاناپه های بادی نیز ممکن است به مانند هر محصولی کثیف و چرک شود ، بنابراین نیاز است تا به درستی به نسبت جنسی که محصول دارد ، آن را تمیز و پاک کنید . همانطور که اشاره شد جنس این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده و کاملا ضد آب است ، بنابراین شما می توانید حتی قسمتی از محصول را که چرک شده است با آب بشویید . با توجه به تیره بودن این محصول وجود چرک آن چنان دیده نمی شود ، اما ممکن است گرد و خبار بر روی کاناپه نشسته و نیاز باشد آن را تمیز کنید ، برای پاک کردن هر لکه و یا گرد و غبار می توانید از دستمال تمیز نمناک استفاده کنید و بر روی بدنه کاناپه بادی بکشید تا پاک شود ، اما ممکن است در برخی موارد لکه هایی بر روی کاناپه ایجاد شود که نیاز باشد آن را با مواد شوینده تمیز کنید . نکته قابل توجه این است که برای پاک کردن لکه ها از روی کاناپه بادی نباید از مواد شوینده اسیدی و وایتکس استفاده کنید و چه بسا مواد شوینده معمولی کارایی خوبی را خواهند داشت .

اگر چه این محصول ضد آب است اما نباید آن را داخل ماشین لباسشویی بشویید و یا تمام آن را داخل تشت آب کنید زیرا ممکن است در صورت باز بودن دریچه آب وارد محصول شود . برای خشک کردن کاناپه می توانید آن را در فضای آزاد و در معرض نور خورشید پهن کنید تا خشک شود . برخورد هرگونه شی تیز می تواند منجر به سوراخ شدن محصول شود . همچنین وسایل گرمایشی مانند بخاری یا شومینه نیز می تواند در صورت مجاورت با این محصولات بادی آسیب هایی به آن وارد کند . توصیه میکنیم زمین را قبل از راه اندازی جارو کنید و سپس محصول را باد کنید . در سفر ها حتما از زیرانداز ها استفاده نمایید . سنگ ریزه ها و شاخ و برگ درختان نیز می تواند موجب آسیب دیدگی شود .

نحوه تعمیرات کاناپه بادی تختشو

زمانی که کاناپه بادی تخت شو شما دچار آسیب دیدگی شد نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص اقدام به پنچرگیری کاناپه بادی کنید و با تعمیرات آن به مانند روز اول از محصول خود استفاده کنید . تعدادی از برچسب های تعمیراتی را شرکت بست وی در کنار محصول قرار داده است که می توانید از آن ها جهت تعمیر استفاده نمایید ، اما در صورت نیاز بیشتر می توانید بسته های تعمیراتی را از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه کنید . این برچسب ها عمدتا از جنس پی وی سی می باشد تا به خوبی به بدنه کاناپه بچسبند . اولین مرحله برای تعمیر یافتن محل آسیب دیدگی است، اگر محل آسیب دیدگی کوچک و در حد یک سوراخ ریز است می توانید با استفاده از کف صابون قسمت سوراخ شده را یافته و آن را علامت بزنید تا جای آن را فراموش نکنید . پس از آن یک تکه از برچسب تعمیرات را به اندازه سکه و به صورت گرد برش دهید ، سپس برچسب را آغشته به چسب مخصوص مایع کرده و بر روی محل آسیب دیدگی بچسبانید . نیاز است تا محل تعمیر شده را به مدت 24 ساعت با وزنه و ... تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد . شما می توانید جهت تعمیر محصول را حتی برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تخت شو دو نفره چرم

کاناپه بادی دو نفره بست وی در نوع تمام طرح چرم یکی از شیک ترین و مناسب ترین کاناپه های بادی مخصوص سنین بزرگسالان بوده که برای استفاده در منزل و یا محل کار تولید شده است.  این کاناپه در واقع علاوه بر اینکه می تواند گزینه ای مناسب برای استراحت های سطحی باشد، می تواند به عنوان یک محصول برای تغییر دکوراسیون داخلی هر مکانی بسیار موثر باشد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این کاناپه بادی یکی از بهترین طراحی های صورت گرفته در خود را داشته که می تواند برای نشستن و حتی دراز کشیدن بسیار مناسب باشد. البته این کالا به دلیل داشتن حالت های مواج بر قسمت رویه خود سبب می شود تا به راحتی استفاده از این کاناپه بیفزاید. اما این کاناپه از یک تیکه گاه سرخود بهره برده که تکیه گاهی راحت برای قسمت های پشت بدن می باشد. همچنین تیکه گاه های دست این کالا نیز به شکل گرد و استوانه ای بوده که بر روی کاناپه سوار شده است. گفتنی است که این کاناپه در نوع دیگری نیز تولید شده که کمی از طراحی متفاوت تر تولید شده است. ارگونومی استفاده از این کاناپه بخصوص برای استفاده در خانه بسیار راحت بوده و یقینا نظر مصرف کننده را جلب خواهد کرد.

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره بودن این محصول از مهترین ویژگی های این کاناپه محسوب شده که می تواند بسیار کاربردی باشد. گفتنی است که این کالا می تواند علاوه بر کاناپه به عنوان مبل بادی دو نفره و همچنین تشک بادی دو نفره با تکیه گاه نیز استفاده شود. در قسمت مقابل آن یک تشک بادی مجزا اما متصل به کاناپه وجود داشته که می تواند توسط لایه ای مقاوم از PVC تا شده و باز شود. عمل تا شدن و باز شدن آن نیز بسیار آسوده خواهد بود. در صورت باز نمودن سبب می شود تا نشیمنگاه آن بزرگتر و در صورت جمع کردن نیز نشیمنگاه ارتفاع بیشتری خواهد گرفت. همین قابلیت سبب می شود تا امکان استفاده از این کالا را در انواع مسافرت ها در اخیتار مصرف کننده قرار دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه استفاده شده در این کالا از نوع پلاستیک PVC دو لایه و مقاوم بوده که رویه تمام قسمت های آن را طرح چرم تشکیل می دهد. روکشی که با بسیاری از طرح های چرم دیگر تفاوت داشته و هنگام استفاده از آن نرمی خوبی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این نوع جنس بدنه در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب بسیار مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن لایه های بسیار مقاوم و با کیفیت PVC داخل بدنه بوده که می تواند مقاومت بالایی را در برابر اوزان بالا داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این کاناپه در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند برای استفاده دو نفر بسیار مناسب باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در حالت کلی جای کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول معادل 200 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی مناسب برای این کالا خواهد بود. البته این تحمل وزن به صورت استاندارد بوده و می توان در صورت کم نمودن باد این کاناپه به تحمل وزن آن افزود.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

برای راه اندازی این محصول راه ساده ای را در پیش خواهید داشت. تنها کافیست این کالا را از بسته بندی خارج نموده و سپس آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز به درستی پهن نمود. سپس پمپ باد مربوطه را به بدنه متصل کرده و اقدام به باد کردن آن نمایید. دقت داشته باشید که این کاناپه را بیش از حد باد نکنید زیرا هر چقدر این کاناپه بعد از باد شدن سفت تر شود از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. برای جمع نمودن آن نیز باید دریچه مخصوص هوا را باز نموده و پس ار خالی شدن سطحی باد اولیه یا توسط دست و یا توسط پمپ باد های برقی که قابلیت مکش باد را دارند آن را از باد خالی نمود.

شیوه مراقبت از کاناپه بادی

برای مراقبت از این کاناپه بهتر است آن را در ابتدای هر چیزی از اشیای تیز دور نگه داشت و از انجام هر گونه پرش و یا جامپینگ کردن بر روی آن خودداری نمود. علاوه بر این در صورت استفاده مداوم از این محصول کافیست از روکش و یا کاور های مختلف برای آن استفاده نمود. همچنین در صورت استفاده کم نیز بهتر است آن را جمع نموده و در بسته بندی و یا ساک های حمل برای حفاظت بیشتر قرار داد.

وزن و نوع بسته بندی و حمل

وزنی که این محصول داشته 4.5 کیلوگرم بوده که شامل وزن بسته بندی آن می شود. وزنی بسیار مناسب که می تواند سبب حمل بسیار آسوده آن توسط دست و یا انواع وسیله های نقلیه باشد. نوع بسته بندی این کاناپه نیز به صورت کارتنی بوده و از کیفیت مناسبی بهره می برد. بسته بندی که به همان صورت توسط شرکت تهران اینتکس عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...