کاناپه بادی تخت شو مشکی اینتکس

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تحمل وزن: 200 کیلوگرم ، قابلیت تاشو و چند کاره ، کد محصول: intex 68566 ، کاناپه بادی تولیدی : شرکت اینتکس ، روکش : جیر ضد تعریق ، قابلیت : ۳ کار همزمان ، دارای برچسب تعیرات رایگان

کاناپه بادی تخت شو دو نفره و تخت خواب شو اینتکس در مدل مشکی رنگ یکی و همان کاناپه بادی است که در ماهواره تبلیغ شده است اما این محصول با برند اصلی اینتکس تولید شده و محصولی که در شبکه های تلویزیونی ماهواره ای عرضه میشود کاملا با این محصول فرق دارد این محصول از دیگر از کاناپه های بادی دو نفره چند کاره و تاشو برای بزرگسالان و کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل می باشد. نشیمنگاهی مواج با قابلیت ضد تعرق که در میان یکی از بهترین ویژگی های این کالا محسوب می شود. داشتن تکیه گاه های بادی سرخود برای دست در این محصول به همراه جای مخصوص بطری از دیگر ویژگی این کالا محسوب می شود.

کاناپه های بادی محصول جدید و کاملا مدرن و حرفه ای هستند که می توانید آن ها را جایگزین کاناپه های گران قیمت چوبی و ابری کنید ، این محصولات کاملا طبی و انعطاف پذیر هستند به طوریکه ساعت های طولانی را می توانید بدون اینکه خسته شوید به نشستن و حتی خوابیدن ادامه دهید . از ویژگی های بسیار خوب این کاناپه بادی می توان به تبدیل شدن آن به تخت بادی اشاره کرد ، بنابراین شما عزیزان می توانید با خرید کاناپه بادی تخت شو صاحب دو محصول بادی شوید و از آن به صورت دائمی و حتی به صورت موقت استفاده کنید . راه اندازی و استفاده از این محصولات بسیار آسان است که در این رابطه توضیحاتی در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید ، اما در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های این محصولات آشنا کنیم و سوالات متداول شما را در رابطه با این محصولات پاسخ دهیم .

دوام کاناپه بادی تختشو

با توجه به بادی بودن این کاناپه ها شاید اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد شود این است که دوام کاناپه بادی تختشو چگونه است ؟ آیا می توان در دراز مدت از این محصولات استفاده کرد ؟ آیا دوام و کیفیت مطلوب را در جهت تحمل وزن دارند یا خیر ؟ با توجه به اینکه کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 توسط شرکت بسیار بزرگ و معروف اینتکس ساخته شده است می توان آن را در دسته محصولات بادی اورجینال قرار داد که می توانید به دوام و کیفیت آن اطمینان کنید . دلایل زیادی بر روی دوام کاناپه بادی تاثیر گذار است که شرکت اینتکس با تجربه بسیار بالایی که دارد با استفاده از طراحی های بسیار عالی و همچنین جنس با کیفیت و درجه یک این محصول را طراحی و روانه بازار کرده است . یکی از دلایل با کیفیت بودن و دوام خوب محصولات ، استفاده از جنس درجه یک و عالی است ، از این رو اینتکس از pvc ضخیم به جای مواد لاستیکی دیگر برای ساخت کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 استفاده کرده است ، این جنس کاملا ضد آب بوده و همچنین در برابر نور افتاب و سرما یا گرما نیز مقاوم است بنابراین تاثیرات آب و هوایی هیچگونه آسیبی را به محصول وارد نمی کند .

انعطاف بی نظیر این کاناپه بادی نیز به واسطه همین جنس است ؛ این انعطاف بسیار بالای می تواند تا حد بسیار زیادی از پارگی جلوگیری کند و جلوی قدرت ضربه را بگیرد ، همین موضوع نیز باعث شده است تا علاوه بر افزایش دوام و کیفیت کاناپه بادی شاهد نرمی و فرم پذیری بسیار خوب محصول باشیم . و اما بدنه نازک کاناپه های بادی به تنهایی موجب دوام بالای کاناپه نشده است و چه بسا اینتکس سعی کرده تا با به کارگیری طراحی فایبرتک لایه های میانی کاناپه را افزایش دهد . به طور این کاناپه بادی دارای طراحی سه لایه است که بر خلاف نمونه های تک کاره قابلیت تا شدن و باز شدن را دارا هستند ؛ به عنوان مثال در نمونه کاناپه های تک کاره این لایه ها ثابت بوده و در قسمت های میانی کاناپه قرار گرفته و دیده نمیشدند ، این مسئله می تواند کاناپه را از حالت تو خالی بودن خارج کند تا بدین ترتیب این محصولات بتوانند وزن های بیشتری را تحمل کنند ، به عنوان مثال محصول فوق که برای استفاده دو فرد بالغ طراحی شده است می تواند چیزی در حدود 200 کیلوگرم را تحمل کند که این وزن در واقع می تواند وزن بیشتر از دو نفر باشد . در نبود طراحی فایبرتک این محصولات با بادکنک های توخالی هیچ تفاوتی نخواهند داشت .

طراحی کامفورت در کاناپه بادی

و اما از سری طراحی های دیگری که اینتکس از آن برای ساخت انواع محصولات بادی خود که برای نشستن و یا خوابیدن ساخته شده ، استفاده کرده است طراحی کامفورت می باشد . این طراحی در واقع با عنوان های دیگری چون رویه مواج و یا رویه برجسته شناخته می شود ، علت این طراحی نیز فرم پذیری بیشتر کاناپه می باشد تا افراد بتوانند مدت طولانی تری را به نشستن و یا دراز کشیدن بپردازند . سطوح سفت و غیر منعطف به دلیل فشاری که بر روی اندام ها وارد می کند می تواند موجب کوفتگی عضلات شده و همچنین از گردش خون به صورت طبیعی جلوگیری کند ، بنابراین با انتخاب تخت های مواج و یا نشیمنگاه های برجسته از وارد شدن فشار بیش از حد به اندام های خود جلوگیری کنید ، این نوع طراحی باعث طبی بودن کاناپه های بادی شده است . انتخاب یک کاناپه طبی می تواند برای اشخاصی که مشکلاتی در مفاصل ، کمر و ... دارد بسیار کاربردی و حتی واجب باشد . این موضوع بسیار مهم بوده و محققان زیادی در این رابطه تحقیقاتی را انجام داده اند به طوریکه که استفاده از محصولات طبی جهت نشستن و یا خوابیدن می تواند موجب رشد بهتر کودکان و همچنین افزایش سلامتی شود .

شرکت اینتکس برای تولید انواع کاناپه های بادی خود از نظر طراحی کامفورت و همچنین تنوع در آن ها از اشکال مختلف طراحی برجسته استفاده کرده است که می توان به طراحی رویه موازی و مشبک اشاره کرد . در واقع کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 دارای رویه مواج موازی بوده که حتی در لایه های میانی آن نیز این طراحی رعایت شده است تا در هنگام استفاده از محصول به عنوان تخت بادی بتوانید نرمی خاصی را احساس کنید و خوابی آرام را داشته باشید . این طراحی البته می تواند تا حد بسیار زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند زیرا فاصله میان بدن و سطح کاناپه وجود داشته و مانع از تعریق خواهد شد . البته برای جلوگیری از تعریق بدن برای رویه کاناپه بادی از پارچه جیر استفاده کرده اند که علاوه بر آن ، زیبایی خاصی را به کاناپه بخشیده است .

منظور از سه کاره بودن کاناپه بادی چیست ؟

در واقع کاناپه های بادی تخت شو با عنوان کاناپه بادی چند کاره یا کاناپه بادی سه کاره شناخته می شوند ، اما کاربرد این محصولات را در تمامی حالات نمی دانند بنابراین قصد داریم توضیحاتی را در این رابطه ارائه دهیم . استفاده از محصول به عنوان کاناپه بادی و یا به عنوان یک تخت بادی تاج دار کاملا مشخص است و به راحتی می توانید محصول را به این حالت تغییر دهید ، اما زمانی است که شما قصد دارید تکیه گاهی شیبدار برای خود داشته باشید ، بنابراین باید کاملا تخت را به صورت برعکس راه اندازی کنید تا تکیه گاهی شیبدار داشته باشید ، با این نوع راه اندازی می توانید به راحتی بدون اینکه بالشی نیاز داشته باشید ، بر روی تخت شیب دار خود دراز کشیده و به تماشای تلویزیون بپردازید و یا کتابی را مطالعه نمایید . و اما این کاناپه بادی کارایی دیگری نیز دارد که شاید از وجود آن بی اطلاع باشید . همانطور که در بخش های قبل اشاره شد ، جنس این کاناپه بادی از پی وی سی می باشد، این جنس نیز کاملا ضد آب است ، از این رو خاصیت بادی آن و همچنین ضد آب بودن کاناپه به شما اجازه خواهد داد تا محصول را بتوانید بر روی آب راه اندازی و از آن استفاده کنید . در این نوع استفاده بهتر است پس از استفاده به خوبی محصول را خشک کنید . در بخش مراقبت و نگهداری توضیحاتی را در رابطه با نحوه صحیح استفاده و مراقبت ارائه خواهیم کرد .

آیا می توان از کاناپه بادی در مسافرت استفاده کرد ؟

از سوالات متداول دیگر می توان به سوالی که آیا می توان از کاناپه بادی در مسافرت استفاده کرد ؟ اشاره کنیم ، در واقع بیشتر محصولات بادی پرتابل و قابل حمل هستند زیرا حجم بیشتر آن ها را باد تشکیل داده است که در صورت خالی کردن آن ، حجم کمی را اشغال خواهند کرد ، از سوی دیگر یک محصول علاوه بر حجم کم باید وزن سبکی نیز داشته باشد که بتوانید به سهولت آن را در سفر ها به همراه خود ببرید ، با بررسی این دو عامل در کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 میبینیم که هر دو مشخصه پرتابل بودن در محصول دیده می شود ، این کاناپه بادی تخت شو تنها 8 کیلوگرم وزن داشته و حجم بسته بندی آن برابر با طول 50 سانتی متر و عرض : 40 سانتی متر می باشد که به سهولت می توانید آن را در داخل ساک حمل گذاشته و در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید . از سوی دیگر این محصول فاقد پمپ باد برقی سرخود می باشد ، بنابراین جهت راه اندازی می توانید از انواع پمپ های باد دستی ، پدالی ، شارژی و فندکی برای راه اندازی محصول در طبیعت و هر جای دیگری استفاده نمایید . شما حتی می توانید کاناپه بادی خود را در صورت بزرگ بودن چادر مسافرتی در داخل آن راه اندازی کنید تا حتی در خارج از شهر و در دل طبیعت نیز جای گرم و نرمی برای خود دست و پا کنید .

کاناپه بادی چند کاره بهتر است یا تک کاره ؟

در مواقعی ممکن است شما تنها نیاز به یک کاناپه بادی دارید بنابراین نیاز نیست هزینه بیشتری را جهت خریداری کاناپه بادی چند کاره بپردازید ، اما در نظر داشته باشید که هزینه خریداری کاناپه بادی به اضافه تخت بادی مجزا بسیار بیشتر از قیمت کاناپه بادی تخت شو خواهد بود ، بنابراین شما با صرف هزینه بسیار کمتر صاحب دو محصول بادی خواهید شد . از نظر دوام میان این دو محصول نیز تفاوتی وجود ندارد ، اما به دلیل اینکه کاناپه بادی تک کاره بوده و کمتر باز و بسته می شود شاید مقاومت بهتری را از خود نشان دهد اما در حالت کلی بیشتر این محصولات از یک جنس یعنی پی وی سی ساخته می شوند و برای قسمت های میانی آن ها از طراحی فایبرتک استفاده می شود . شما خریداران گرامی می توانید با مراجعه به دسته بندی کاناپه بادی انواع تصاویر این محصولات را به صورت تک کاره و چند کاره ، یک نفره یا دو نفره با طراحی های مختلف و سطوح مواج متنوع مشاهده کنید و با مطالعه مخشصات آن ها ، میان مدل های مختلف مقایسه کرده و مدل مد نظر خود را سفارش دهید . کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 نمونه یک نفره نیز دارد که می توانید آن را نیز سفارش دهید .

مراقبت و تعمیرات کاناپه بادی

کاناپه های بادی نیازمند مراقبت ، نگهداری و استفاده درست می باشند زیرا بدنه این محصولات حساس بوده و ممکن است بر اثر برخورد با اجسام تیز و حتی ساییده شدن آسیب دیده و سوراخ شوند . همچنین حرارت های بالا مانند حرارت بخاری یا شومینه و هر شی داغ دیگری نیز می تواند به کاناپه بادی آسیب وارد کند ، ظرف های داغ فلزی نیز می تواند آسیب رسان باشد ، اما استفاده از فنجان های غیر فلزی و حتی شیشه ای نیز به کاناپه آسیبی وارد نمی کند . بهتر است قبل از راه اندازی کاناپه بادی زمین را جارو کنید تا هیچگونه شی تیزی در زیر کاناپه نباشد چرا که در هنگام استفاده ، کف محصول تحت فشار قرار گرفته و می تواند آسیب وارد کند ، در محیط های خارج از خانه مانند حیاط ، بالای پشت بام و مسافرت بهتر است از زیرانداز استفاده کنید . در صورتی که کاناپه بادی شما خیس شده است بهترین راه برای خشک کردن آن آویزان کردن و پهن کردن محصول در معرض باد و نور آفتاب می باشد . در صورت سوراخ شدن شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی اقدام به پنچرگیری کاناپه بادی کنید . تعدادی برچسب تعمیرات در کنار محصول وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و یا برای تهیه بیشتر این برچسب ها را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . برای تعمیر نیز تنها کافیست برچسبی را برش داده و آغشته به چسب مخصوص کرده و بر روی قسمت سوراخ شده بچسبانید و محل را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . بنابراین نگران سوراخ شدن محصول خود نباشید ، البته پارگی های وسیع و یا سوختن بدنه کاناپه غیر قابل تعمیر خواهند بود .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 231 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
دارای دو جای مخصوص لیوان و فنجان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه های بادی همواره از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار بوده اند، اغلب مردم نیز نیاز به محصولی شیک و زیبا دارند که در عین حال مقاومت و کیفیت خوبی نیز داشته باشد، برای بیشتر مشتریان شیک بودن به منزله استفاده از رنگ مشکی، سفید، کرمی، خاکستری و یا موارد مشابه آن است تا به منزل یا محلی که از ان استفاده می کنند زیبایی بیشتری اعطا کند.، کاناپه بادی جدید 68566 اینتکس نیز به همین منظور به بازار عرضه شده است، این کالا با وجود اینکه طراحی و کیفیت مشابه مدل سال پیش داشته است اما با رنگ مشکی تولید شده که باعث می شود نظر بسیاری را به سوی خود جذب کند. با این وجود رنگ پیشین این کاناپه نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی بود و جزء رنگ های شاد به حساب نمی آید. در ادامه با بررسی این محصول با کیفیت از این شرکت آمریکایی همراه شما خواهیم بود.

طراحی

طراحی بزرگ ترین و تنها تغییری است که می توان در تمامی بخش های این محصول مشاهده کرد، البته طراحی نه به این معنی که بخش های مختلف آن دچار تغییراتی شده باشند بلکه به این معنی که رنگ جدیدی به خانواده این محصول اضافه شده است، رنگی که مدتهاست برخی طرفداران اینتکس انتظار آن را می کشیدند. قسمت اصلی بدنه این کالا به سه قسمت داخلی و خارجی تقسیم شده است و ظاهر مناسبی دارد.. پایین ترین قسمت آن به پشتی و نشیمنگاه متحرک متصل شده و فاصله مناسبی از ان دارد تا هم به سادگی به تخت و هم به سادگی به کاناپه تبدیل شود.. برای تبدیل کردن آن تنها کافیست سه لایه را به قسمت داخلی کشیده و یا به قسمت خارجی با کمی فشار منتقل کنید. لایه های این قسمت کاملا مواج بوده و راحتی بسیاری دارد که در بخش جنس بدنه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. در کل این کاناپه سه محفظه باد جداگانه دارد که دریچه تخلیه هر کدام از انها در محل کاملا مناسبی قرار دارد و به ظاهر این کاناپه لطمه ای نزده است. 

ابعاد و وزن

مشخصه اصلی تمامی محصولات بادی وزن سبک آنها و ابعاد بسیار کوچکشان پس از جمع کردن آنهاست. این کاناپه نیز از این قائده مستثنی نیست و در کنار ابعاد و وزن مناسب آن، هنگامی که کاناپه درون ساک حمل مخصوصش قرار گیرد به قدری کوچک می شود که شاید باورش برای شما سخت باشد که این محصول می تواند به کاناپه ای با عرض 193 و طول 231 سانتی متر تبدیل شود. در مجموع از این نظر می توان به این محصول نیز همانند سایر کالای هایی تولیدی اینتکس نمره 20 را اختصاص داد. وزن کلی کاناپه 8.1 کیلو گرم بوده و به سادگی قابل حمل است. در حالت کلی می توان گفت که این کاناپه را می توان در منزل، مسافرت و محل کار به سادگی استفاده کرد بدون آن که مشکلی از بابت حمل و جمع کردن آن داشته باشید. برای استفاده های این محصول می توانید به بخش کاربرد ها مراجعه کنید.

جنس

به دلیل بادی بودن این محصول جنس بخش بیرونی آن فوق العاده مهم است چرا که مهم ترین عامل در صدمه دیدن آن می باشد. از این نظر کاناپه بادی 68566 پا به پای استاندارد های جهانی پیش رفته و جنس بسیار خوبی دارد که پس از اولین استفاده متوجه کیفیت بسیار خوب محصول خواهید شد چراکه حس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند و رضایت شما را به همراه دارد. از طرفی لایه های متعدد این کاناپه بادی باعث شده که بتوان از آن به عنوان یکی از با دوام ترین محصولات تولید شده تا به امروز یاد کرد. قسمت زیرین این کاناپه از PVC مات سه لایه با ضخامت 0.2 میلی متر در هر لایه ساخته شده که در مقابل ضربات و فشار ها مقاوم است به دلیل برخورد این بخش با زمین و احتمال کثیف شدن آن استفاده از این ماده باعث سادگی در تمیز شدن آن نیز می شود. قسمت های کناری از یک لایه کمتر در مقایسه با زیر کاناپه ساخته شده اند و به دلیل عدم برخورد مستقیم با بدن و زمین با این دو لایه و لایه ضخیم جیر کاملا کافی است. بخش های رویه کاناپه نیز از سه لایه اصلی همانند کف و یک لایه اضافی جیر یا مخمل برای راحتی در استفاده ساخته شده اند که یکی از مهم ترین دلایل برای راحتی کاناپه به حساب می آیند. اما تمامی این توضیحات برای قسمت بیرونی کاناپه بادی صدق می کرد، درون این محصول شگفت انگیز چه خبر است؟ در حقیقت لایه های ضخیم و مستحکمی وظیفه شکل دادن به بدنه این کاناپه را برعهده دارند. این لایه ها در صورتی که به هر دلیل پاره شوند قسمتی از کاناپه به حالت بر آمده در می آید. خوشبختانه این مشکل در جدید ترین محصولات اینتکس به دلیل استفاده از لایه های ضخیم تر کاملا برطرف شده و شاهد گزارشاتی از بابت آن نیستیم. در صورت به وجود آمدن ان نیز تا حد زیادی قابل ترمیم است. 

روش نصب

برای نصب این کاناپه بادی می بایست چند مرحله را به صورت کامل انجام دهید. در اولین مرحله محل قرار گیری آن را مشخص کنید، پس از مشخص کردن محل نصب می بایست آن قسمت را به صورت کامل تمیز کرده و مطمئن شوید که هیچگونه شئ تیزی وجود ندارد، منظور از شئ تیز می تواند حتی یک سنگ کوچک نیز باشد. برای باز کردن بسته بندی کاناپه با چاقو یا موارد مشابه آن و با احتیاط کامل یعنی بدون فرو کردن چاقو در بدنه چسب آن را پاره کنید و کاناپه را که درون یک نایلون است خارج کنید، سپس کاناپه را در محل نصب پهن کنید، و اجزائ آن به تفکیک کنید، در این مرحله با توجه به پمپ خریداری شده اعم از دستی یا برقی، محفظه های مختلف کاناپه را باد کنید. باد کردن بهتر است از قسمت پشتی تا جلویی صورت تا بستن آن راحت تر باشد. پس از باد کردن و بستن محفظه های این کاناپه بادی آماده استفاده است. در نظر داشته باشید که مراقبت شما زا کاناپه بزرگ ترین عامل تاثیر گذار در طول عمر آن می باشد.

کاربرد ها

کاناپه بادی تخت شو مشکی 2014 در اولین نگاه کاربرد های زیادی را به ذهنتان می آورد، اعم از استفاده به عنوان یک تخت همیشگی تا ابزاری برای نشیمن و تلویزیون، همه این موراد درست هستند، نوع استفاده از این کاناپه به مشتریان بستگی دارد، برخی دوست دارند این محصول را در دفتر کارشان استفاده کنند، برخی از آن به عنوان کاناپه و تخت و برخی نیز به آن از جنبه ابزاری برای مسافرت نگاه می کنند، تمامی این موارد در صورتی که از آن مراقبت خوبی به عمل آید صحیح بوده و قابل انجام هستند. در صورتی که هر گونه سوالی از این بابت داشته باشید می توانید به شماره تلفن های تماس پشتیبانی ما در تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...