کاناپه بادی تشک شو

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
910,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 295 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC طرح چرم ، وزن کاناپه بادی: 7 کیلوگرم ، جنس رویه: طرح چرم موج دار ، کد محصول: bestway 67356 ، تولید شرکت بست وی

کاناپه بادی تشک شو طرح چرم با رنگ آبی روشن که یک کاناپه ای زیبا و خوش رنگ را به ارمغان می آورد ساخته شده از جنس PVC با روکش مشبک بوده و قابلیتی همچون طبی بودن را بر روی خود دارد. این کاناپه که بیشتر برای جوانان و نوجوانان طراحی و ساخته شده از ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بهره می برد. طبق این ابعاد 295 کیلوگرم وزنی بوده که این محصول تحمل می کند. این کاناپه همانند بسیاری از کاناپه های بادی دیگر قابلیت تبدیل شدن به تشک و مبل بادی دو نفره را دارد.

کاناپه بادی تشک شو , دو نفره با روکش چرم  ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک مخصوص حمل

کاناپه بادی تشک شو

کاناپه بادی تشک شو بست وی در رنگ آبی از سری کاناپه های بادی طراحی شده برای سنین بزرگسالان می باشد. محصولی با کیفیت مناسب و در خانواده کاناپه های بادی دو نفره رنگی این شرکت بوده که از فروش مناسبی هم برخوردار بوده است. این کالا به عنوان یکی از مناسب ترین وسیله های استراحتی و حتی خواب در محل های مختلفی از جمله اتاق های خواب، نشیمن و حتی در فضای باز قابل استفاده خواهد بود. اما در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانطور که اشاره کردیم همانند همنوع طرح چرم و مخملی خود بوده که به صورت مستطیلی طراحی شده است. بدنه ای با داشتن یک تکیه گاه بادی سرخود برای قسمت کمر و همچنین دو تکیه گاه بادی سرخود نیز برای دست به راحتی استفاده از آن بسیار کمک کرده است. تکیه گاه هایی که به بدنه متصل بوده و با باد کردن بدنه این قسمت ها نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. اما قسمت نشیمنگاه نیز به صورت مواج طراحی شده تا به خوبی هوا در هنگام نشستن یا خوابیدن رد و بدل شود. قابلیت دیگر در طراحی و ارگونومی بدنه این کالا قابلیت چند کاره بودن بوده که در ادامه در رابط آن توضیحات بیشتری خواهیم داد.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های خرید هر نوع محصولات بادی بوده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این کاناپه بادی نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. البته گفتنی است که مدل های دیگر این نوع کاناپه های بادی از روکش مخمل استفاده می کنند. همچنین این روکش ها نیز از نوع رنگی بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب بسیار مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های مربوط به جنس بدنه ضخیم بودن آن می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برابر (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و راحت برای استفاده دو نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های آن شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. البته به دلیل داشتن قابلیت چندکاره می تواند ابعاد آن را از نظر عرضی افزایش داده و یا به حالت اولیه خود برگرداند. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه کاناپه یعنی تیکه گاه می باشد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول معادل 295 کیلوگرم بوده که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب و رضایت بخش خواهد بود.

قابلیت چند کاره

قابلیت چندکاره همان قابلیت یا ویژگی مهمی بوده که نه تنها در این کاناپه بلکه در بسیاری از کاناپه های بادی دیگر شرکت های مختلف نیز دیده می شود. این قابلیت سبب می شود تا مصرف کننده از یک کاناپه بادی به عنوان تشک بادی ساده و پشتی دار و همچنین تخت بادی و یا مبل بادی نیز استفاده نماید. تنها قسمتی از کاناپه که در این قابلیت تاثیر مستقیم می گذارد داشتن تشک بادی مجزا متصل شده به نشیمنگاه اصلی بدنه بوده که از همان جنس بدنه نیز تولید و طراحی شده است. در صورت باز کردن آن ارتفاع نشیمنگاه کم شده و طول عرض آن افزایش خواهد یافت و در صورت بستن آن نیز ارتفاع نشیمنگاه افزایش یافته و عرض آن کم خواهد شد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این کاناپه بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از خارج ساختن آن از بسته بندی مربوطه بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در قسمت پایینی این کاناپه یک دریچه باد بزرگ قرار داده شده که باید با توجه به سایز متناسب نازل پمپ باد آن را به این قسمت متصل کرد و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن باید توجه داشت که هنگام شکل گرفتن کامل کالا باید به باد زدن آن خاتمه داد زیرا بیش از حد سفت شدن بدنه به درز های آن آسیب خواهد رساند.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این کالا تنها کافیست انواع اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه پرش و جامپینگ خودداری کرد. همچنین محل راه اندازی و استفاده از این کاناپه نیز خود می تواند در مراقبت و حفاظت از محصول در برابر اتفاقات ناگهانی جلوگیری کند. در صورت استفاده مداوم از آن می توان از روکش های مختلفی نیز برای آن استفاده کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره تشک شو در رنگ آبی با روکش طرح چرم از سری کاناپه های مقرون به صرفه و با کیفیت شرکت بست وی بوده که با داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت شستشو، وزن بسیار مناسب و همچنین قابلیت چندکاره در می تواند یکی از محصولات شیک و فانتزی و استراحت شما در منزل و حتی مسافرت ها باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...