کاناپه بادی تشک شو بست وی

bestway 67356P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره بست وی در رنگ صورتی یکی از کاناپه های بادی تشک شو و چند کاره این شرکت بوده که در طراحی و رنگبندی شیک و شادی تولید شده است. این محصول که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از مقاومت در برابر آب و شرایط جوی مختلف بهره مند است. این کالا از تحمل وزن بالایی برخودار بوده که از مزیت های بسیار خوب این کاناپه بر شمرده می شود. همچنین مواج بودن سطح نشیمنگاه دو قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را نیز برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.

نوعخانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت ، مبل ، تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تشک شو بست وی

کاناپه بادی تشک شو بست وی از سری کاناپه های بادی با رویه طرح چرم بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. محصولی شیک با کیفیت مناسب که می تواند به عنوان کاناپه پذیرایی از مهمان نیز در منزل مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل داشتن چنین جنس بدنه ای می توان در فضای باز نیز استفاده نمود. این کالا نوع مخمل نیز داشته و از رنگبندی های مختلفی نیز بهره می برد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول درست همانند نوع مخمل خود بوده که بسیار راحت و خوش فرم می باشد. محصولی که همانند مبل بادی طراحی شده و از تکیه گاه های کمر و دست بهره مند است. این محصول از نشیمنگاهی مواج بهره برده که می تواند در راحتی نشستن بر روی آن کمک شایانی کند. البته مواج بودن سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه می تواند باعث رد و بدل شدن هوا نیز شود. اما قسمت بسیار مهم این کاناپه لایه های درونی بدنه بوده که به شکل موازی و پشت سر هم طراحی شده تا به خوبی فشار های ناشی از اوزان بالا را تحمل کند. این قسمت در واقع استحکام بدنه را تعیین می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی ها و عوامل خرید هر نوع محصول بادی بوده نیز در این کالا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بدنه این کاناپه بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی نیز در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب بهره می برد. بدنه ای که روکش لطیفی داشته و از رنگبندی مناسبی نیز در خود برخوردار می باشد. همچنین قسمت داخلی بدنه یعنی لایه های نگهدارنده نیز خود از نوع PVC دو لایه ساخته شده اند تا استحکام بدنه را افزایش دهد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این کاناپه بادی دو نفره داشته برابر (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر را در خود جای می دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام باد زدن و استفاده کردن جای گیری مناسبی را خواهد داشت. گفتنی است که برخی کاناپه های دو نفره نیز هستند که می توانند حتی تا سه نفر را در خود جای کنند اما این کاناپه به این صورت نمی باشد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه بوده و ارتفاع خود نشیمنگاه به حدود 20 سانتی متر می رسد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا معادل 295 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب به نظر می رسد. تحمل وزنی استاندارد که می توان با کمی کاستن باد کاناپه به آن افزود.

قابلیت چندکاره

قابلیت چند کاره بودن کاناپه های بادی از مهمترین ویژگی های این سری از محصولات بادی بوده که می توانند به صورت مبل ، تشک ، تخت و تشک پشتی دار استفاده شوند. گفتنی است که وجود تنها یک تشک بادی اضافی به شکل سرخود در بدنه سبب شده تا این قابلیت را به این محصول ببخشد. تشکی که درست همانند نشیمنگاه اصلی کاناپه طراحی شده و تنها توسط لایه ای ضخیم از PVC به بدنه متصل می شود. در صورتی که این تشک را باز کنیم نشیمنگاه این کالا بزرگتر شده و سپس به تخت یا تشک تبدیل خواهد شد. در صورتی که آن را ببندیم نیز ارتفاع نشیمنگاه این کالا بیشتر خواهد شد. این قابلیت رابطه مستقیمی در کوچک و یا بزرگتر شدن ابعاد کاناپه خواهد داشت.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

برای راه اندازی این محصول همانند بسیاری از محصولات بادی باید ابتدا از بسته بندی خود خارج کرده و سپس به صورت صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. این کاناپه از دو دریچه باد پلاستیکی بهره برده که هر دو از یک اندازه خاص برخوردار هستند. به همین دلیل باید با توجه به اندازه مناسب نازل پمپ های باد به این دریچه ها متصل نموده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا نیز باید به اندازه ای باشد که کاناپه حالت سفت را به خود نگیرد زیرا در اینصورت فشار بالایی به بدنه وارد شده و در نهایت از تحمل وزن آن کم خواهد شد. اما برای جمع کردن کاناپه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را داشته اقدام به انجام این کار نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای نگهداری و مراقبت از این کاناپه بادی بهتر است انواع اشیای بسیار تیز را از این کالا دور کرده و از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ خودداری کرد. همچنین می توان برای این محصول به صورت دائمی از کاور و یا روکش های پارچه ای برای حفاظت بیشتر استفاده نمود. البته گفتنی است که هنگام آسیب دیدن این کاناپه نیز جای هیچ نگرانی ای نخواهد بود زیرا به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. این نوع محصولات به شکل یک بار مصرف نخواهند بود و مدت می توان در صورت رعابت نکات فوق از این محصول در هر مکانی استفاده نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم این کاناپه بادی بست وی در یک جمله می توان به مواج بودن سطح رویه، قابلیت چند کاره بودن، داشتن وزن مناسب 7 کیلوگرمی و همچنین استفاده در سفر های مختلف به آن اشاره نمود. این کاناپه بادی نیز در میان سایر کاناپه ها می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...