کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی

bestway 75058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی یک کاناپه زیبا با طراحی منحصر به فرد بوده که جزو محصولات جدید این شرکت می باشد. در طراحی این محصول از دو رنگ سورمه ای و سفید استفاده شده به گونه ای که رنگ لایه اصلی نشیمنگاه و هم چنین تکیه گاه دست آن سفید بوده و بقیه قسمت های ان سورمه ای رنگ است. علاوه بر ان این محصول در جعبه تمام رنگ قرار دارد که موقع خرید چشم نواز تر است. سطح نشیمنگاه این محصول به صورت مواج می باشد که باعث شده تا مصرف کننده بر روی ان احساس راحتی داشته باشد. این کاناپه بادی دارای دو عدد جا لیوانی می باشد که هم زمان هر دو نفر می توانند نوشیدنی و لیوان خود را درون ان قرار دهند. دو عدد محفظه باد نیز بر روی این محصول وجود دارد که به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید با پمپ باد خود آن را باد کرده و استفاده کنید. جنس این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی دارد. همراه با این محصول جعبه تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکلات احتمالی می توانید از ان استفاده کرده و آن را رفع کنید. این کاناپه بادی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپخیر
 نوع پمپ---
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 دارای دو عدد جا لیوانی
دارای دو عدد محفظه باد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی

کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی یکی از محصولات جدید این شرکت بوده که از کیفیت و مقاومت بدنه فوق العاده ای برخوردار است. این کالا از سری کاناپه های پر طرفدار و جذاب بوده که مزیت های زیادی را برای مصرف کننده خود فراهم می کند. در ادامه با ما باشید تا به بررسی دقیق تری از این محصول بپردازیم......

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول از بهترین و خلاقانه ترین طراحی های صورت گرفته در دسته بندی کاناپه های بادی بوده که دارای ظاهری بسیار شیک و راحتی فوق العاده بالایی می باشد. رنگ بندی استفاده شده در این محصول به گونه ای است که نشیمنگاه و تکیه گاه دست ها سفید رنگ بوده و بقیه قسمت ها سورمه ای می باشد. بر روی هر یک از تکیه گاه های دست یک عدد جا لیوانی وجود دارد تا فرد در هر طرفی از این کاناپه که بخواهد استقرار پیدا کند، می تواند لیوان نوشیدنی خود را درون ان قرار داده وبا خیال راحت و بدون نگرانی از ریختن ان بر روی کاناپه از ان استفاده کند. هم چنین قسمت نشیمنگاه این محصول دارای سطح مواج بوده که علاوه بر فراهم کردن نرمی و راحتی برای نشستن فرد ، در برابر تعرق مصرف کنندگان نیز مقاومت لازم را داشته باشد.

جنس بدنه:

جنس بدنه همیشه یکی از مهمترین نکات و عوامل برای خرید می باشد که مصرف کنندگان بیشترین تاکید را بر روی ان دارند. این کاناپه بادی نیز از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی از نظر جنس بدنه می باشد که ساخته شده از PVC دو لایه با روکش تمام مخمل است. البته بخش نشیمنگاه و تکیه گاه هر دو دست نیز دارای جنس PVC طرح چرم می باشند که به زیبایی این محصول نیز افزوده اند. این کاناپه در شرایط مختلف اب و هوایی و همچنین در برابر برخورد و ریختن اب بر روی ان هم مقاومت بالایی را از خود نشان داده است. همین خصوصیت باعث شده تا از این کالا بتوانید در هر مکانی استفاده کنید.

ابعاد و تحمل وزن:

کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی همان گونه که از اسمش پیداست مناسب برای استفاده هم زمان دو نفر می باشد. این محصول دارای ابعاد ( طول : 165 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که می توانید از ان در هر مکانی استفاده کنید و جای کمی را در منزل و محل های مسکونی شما اشغال خواهد کرد. این محصول دارای قدرت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم را خواهد داشت که در نوع خود فوق العاده بوده و مناسب برای افراد سنگین وزن هم می باشد. وزن بسته بندی این کالا نیز 12 کیلو گرم می باشد که باعث شده شما بتوانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید و در مکان مناسب ان را استقرار دهید.

نحوه راه اندازی:

راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد به گونه ای که کافیست بعد از خارج کردن این محصول از بسته بندی، ان را بر روی یک سطح صاف قرار داده و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول ان را به راحتی باد کنید. باد کردن این کالا نیز با پمپ باد شخصی شما انجام خواهد شد و در کنار این کاناپه پمپ باد وجود ندارد. نکته مهم در هنگام باد کردن این محصول است و باید توجه داشته باشید که بیش از اندازه ان را باد نکنید. باد کردن بیش از حد باعث می شود تا علاوه بر این که از تحمل وزن این کالا کاسته می شود ، در صورت برخورد کوچک ترین شی نوک تیزی به ان اسیب می بیند.

نگهداری و مراقبت :

نگهداری و مراقبت در محصولات بادی دارای یک سری شرایط خاص می باشد. دو اصل اساسی در مراقبت از این محصول این است که در وهله اول هرگونه شی نوک تیزی را از ان دور کنیم تا باعث اسیب و پاره شدن این کاناپه نشود و در وهله دوم از پریدن و عمل جامپینگ بر روی این کاناپه خود داری شود. برای مراقبت بیشتر از این محصول هم می توانید از کاور مخصوص و محافظ ها استفاده کنید که خیالتان از بابت سلامت ان راحت شود.

جمع بندی :

کاناپه بادی دو نفره با جا لیوانی بست وی یک محصول مقاوم و زیبا بوده که جنس ان از نوع PVC دو لایه می باشد. بر روی تکیه گاه دست این کالا دو عدد جا لیوانی برای راحتی مصرف کننده تعبیه شده است. هم چنین رنگ بندی سفید و سورمه ای این محصول ان را به یک کاناپه بادی چشم نواز تبدیل کرده است. باد کردن ان نیز در مدت زمان کوتاهی توسط پمپ باد شخصی شما امکان پذیر خواهد بود. اگر به دنبال خرید یک کاناپه بادی دو نفره زیبا ، مقاوم و با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و ان را از سایت نمایندگی اینتکس خرید نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...