کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو 5 کاره

37239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی تخت شو 5 کاره یکی از راحت ترین و پر کاربرد ترین کاناپه های بادی در ظرفیت دو نفره بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. این محصول در واقع قابلیت تبدیل به مبل، تخت و تشک دو نفره را داشته و به دلیل داشتن تکیه گاه کمر و دست به یک محصول کامل تبدیل شده است. این کالا توسط پمپ باد دستی همراه خود در مدت زمان چند دقیقه راه اندازی می شود.

کاناپه بادی دو نفره تختخواب شو 5 کاره ریلکس با پمپ برقی و لوازم کامل ، جهت استفاده مقطعی یکی از مدل های دیگر شرکت جیلونگ میباشد که برند آن چینی بوده و نسبت به دیگر مدل های مشابه از کیفیت پایینن تری برخور دار است ، اما به نسبت اجناس و برند های سوفابد یا دیگر شرکت های تولید کننده کاناپه بادی کیفیت بهتری دارد رویه آن مخملی بوده و کاملا" ضد تعریق میباشد ، برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 2 نفره تخت خواب شو 5 کاره

کاناپه بادی 2 نفره 5 کاره با قابلیت تخت شو یکی از سری کاناپه های بادی چند کاره برای مصرف بزرگسالان بوده که توسط جیلونگ تولید شده است. این کالا در واقع بدنه تولید شده در رنگ روشن داشته که به دلیل طراحی بدنه مناسب و همچنین رنگ ملایم می توان در هر محلی از آن استفاده نمود. این کالا بیشتر برای استراحت های سطحی و حتی پذیرایی مهمان ها در فضایی مانند اتاق های نشیمن کاربرد داشته و می توان گاهی نیز برای خواب نیز از آن استفاده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای این کالا درست همانند بسیاری از کاناپه های بادی شرکت های مختلف بوده که در حالت کلی به صورت مستطیلی طراحی شده است. بدنه ای که با ضخامت و قدرت بالایی طراحی شده و قسمت نشیمنگاه آن به صورت مواج طراحی شده است. نشیمنگاهی که می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از تعرق بالا داشته باشد. اما این کالا از تیکه گاه های مخصوص کمر و دست بهره برده که به صورت سرخود به یکدیگر متصل هستند. نشیمنگاه های دست نیز به صورت شیبدار طراحی شده اند. اما ویژگی دیگر این کالا در طراحی بدنه قابلیت چند کاره آن بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی 5 کاره، پلاستیک PVC با روکش مخمل و طرح چرم بوده که در ضخامت بالایی تولید شده است. در حقیقت روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه در نظر گرفته شده که در کنار مواج بودن قسمت بدنه در جلوگیری از تعرق بالا بسیار موثر خواهد بود.  روکش طرح چرم نیز برای کناره ها و قسمت زیرین استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. تشک دیگری که به این بدنه متصل بوده نیز از جنس خود بدنه اصلی می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای کاناپه بادی دو نفره ریلکس جیلونگ معادل (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 146 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. البته این کاناپه به دلیل داشتن قابلیت چند کاره در طول بدنه متغیر خواهد بود. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. اما طبق این ابعاد تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این کالا برابر 270 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد می باشد. یعنی تا 20 کیلوگرم نیز می توان به این ویژگی افزود.

قابلیت چند کاره

ویژگی مهمی که در تمام کاناپه های بادی دیده می شود قابلیت چند کاره بوده آن می باشد. قابلیتی که سبب می شود تا از این کاناپه بادی به عنوان تشک بادی، تخت بادی، تشک بادی پشتی دار، تشک بادی دوقلو و مبل بادی مورد استفاده قرار داد. این قابلیت در واقع توسط یک تشک بادی طراحی شده از خود جنس بدنه به وجود آمده که به شکل سرخود به بدنه بدنه متصل می باشد. این اتصال توسط PVC دو لایه صورت گرفته است. در قسمت لبه این تشک دو قفل پلاستیکی قرار داده شده تا هنگام جمع نمودن این تشک، آن را به بدنه اصلی قفل نمود تا موجب تمان خوردن نشود. در صورتی که تشک اضافی متصل شده به بدنه را باز کنیم سبب می شود تا طول نشیمنگاه آن بیشتر شده و در صورت بستن آن نیز باعث افزایش ارتفاع نشیمنگاه خواهد شد.

نحوه راه اندازی کاناپه

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه کاناپه باید نازل پمپ باد متناسب با دریچه باد را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در انتها باید این کالا را تا زمانی که به صورا کامل شک گرفت باد کرد و از سفت شدن بدنه جلوگیری کرد. زیرا که به درز ها کاناپه آسب جدی خواهد رساند. همچنین برای جمع کردن آن نیز می توان از طریق دست و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند، باد این کاناپه را خالی کرد.

شیوه مراقبت از کاناپه

بهترین راه مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از عمل پرش و یا جامپینگ بر روی آن می باشد. همچنین در صورت استفاده مداوم از این کالا نیز می توان از روکش های مختلف برای آن استفاده نمود. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از این کاناپه نیز می تواند در محافظت از آن در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی تخت خواب شود 5 کاره ریلکس در رنگ ملایم و روشن یکی از کاناپه های بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ با قابلیت تاشو بوده که برای استفاده سنین بزرگسال طراحی شده است. این کالا با داشتن ویژگی هایی همچون نشیمنگاه مواج و مخمل با قابلیت ضد تعریق بودن و همچنین داشتن وزن بسیار مناسب قابل استفاده در هر مکانی همچون داخل و خارج از منزل را برای مصرف کننده خواهد داشت. علاوه بر این داشتن یک ساک حمل نیز از دیگر ویژگی های این کالا خواهد بود. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...