کاناپه بادی دو نفره جیر

67366

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره جیر بست وی از کاناپه های بادی پر طرفدار شرکت بست وی بوده که در میان پر کاربرد ترین کاناپه های بادی قرار می گیرد. این محصول در واقع مدل دو نفره کاناپه های تاشو بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل ضد تعریق می باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای آن (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 295 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. نشیمنگاه آن به صورت مواج بوده و خاصیت طبی بودن را برای کاربران به ارمغان می آورد. این کاناپه نیز از قابلیت تبدیل شدن به تخت، تشک و مبل دو نفره بهره می برد.

کاناپه بادی دو نفره با روکش مخمل ، ضد تعریق ، محصول شرکت بست وی 2013 با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، همراه با پمپ برقی پرتوان ، ساک مخصوص حمل کاناپه ، قابل حمل ، پر و خالی شدن این کاناپه کمتر از 4 دقیقه ، در رنگهای مشکی ، آبی ، سبز ، و نارنجی  ، این مدل کاناپه بادی دو نفره محصول پیشنهادی تهران اینتکس.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره جیر

کاناپه بادی دو نفره جیر بست وی در رنگ نارنجی یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی شرکت بست وی بوده که برای مصرف خانگی و حتی مسافرتی طراحی و تولید شده است. این نوع کاناپه های بادی در رنگ بندی مختلف تولبد شده اند که این محصول نیز با رنگ نارنجی در میان رنگبندی های مختلف این محصول ها قرار گرفته است. کاناپه ای که همانند بسیاری از همنوعان خود از ویژگی مهمی به نام چند حالته بودن بهره برده و همچنین به دلیل داشتن طراحی زیبا برای استفاده در اتاق های نشیمن بسیار مناسب خواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در این کالا طراحی ای استاندارد و مشابه سایر کاناپه ها بوده که علاوه بر راحتی استفاده از آن جایگیری کمتری را نیز خواهد داشت. این کالا ارگونومی مستطیلی شکل داشته که از یک تکیه گاه بزرگ برای کمر و دو تکیه گاه بادی دایره ای برای دست ها بهره می برد. همچین قسمت نشیمنگاه این کاناپه نیز به صورت مواج طراحی شده تا مصرف کنندگان راحتی بی وصفی را هنگام نشستن بر روی آن تجربه نمایند. از ویژگی های دیگر طراحی در این محصول می توان به قابلیت چندکاره بودن آن اشاره کرد در بخش مربوطه به توضیحات بیشتر آن خوهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه که از آیتم های مهم برای خرید و استفاده از این کاناپه بادی محسوب می شود نیز در این کالا از نوع پلاستیک PVC ضخیم بوده که رویه آن را روکش های مخمل و طرح چرم تشکیل می دهد. روکش مخمل که در قسمت نشیمنگاه و رویه تکیه گاه ها و همچنین روکش طرح چرم نیز در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده تا در برابر برخورد آب به خوبی مقاومت کند. البته گفتنی است که روکش مخمل نیز می تواند علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن یا خوابیدن از تعرق بالا نیز جلوگیری لازم را به عمل آورد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که شامل تمامی قسمت های بدنه می شود. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا بالای تکیه گاه بوده و خود نشیمنگاه حدود 20 سانتی متر ارتفاع خواهد داشت. همچنین ابن ابعاد قادر است تا دو نفر را به شکل راحت و آسوده در خود برای نشستن و یا خوابیدن جای دهد. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این کاناپه بادی معادل 295 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای مصرف کنندگان به شمار خواهد آمد. تحمل وزنی استاندارد که حتی می توان تا حدود 20 کیلوگرم نیز به آن افزود.

قابلیت چندکاره

همانطور که اشاره کردیم قابلیت چندکاره از سری قابلیت های مهم و کاربردی هر کاناپه بادی بوده که در میان ویژگی های اصلی این محصولات قرار می گیرد. قابلیتی که تنها از یک تشک بادی متصل شده به نشیمنگاه اصلی به وجود آمده و امکان استفاده در حالت های مختلف را به مصرف کننده می دهد. در واقع این تشک بادی نیز ساخته شده از جنس بدنه اصلی کاناپه بوده که توسط لایه ضخیمی از PVC به نشیمنگاه اصلی کالا متصل شده است و قابلیت تا شدن را دارد. این قابلیت سبب می شود تا در صورت دلخواهد ارتفاع سطح نشیمنگاه را بیشتر و یا کمتر کرد. البته در صورت باز کردن این تشک می تواند نشیمنگاه را از نظر طولی بیشتر کردهو محلی مناسب برای دراز کشیدن ایجاد نمود. همچنین باعث بیشتر شدن ابعاد آن نیز خواهد شد.

نحوه راه اندازی کاناپه

برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها نیز با توجه به اندازه دریچه باد بدنه باید نازل متناسب پمپ باد همراه آن را به این دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. در هنگام باد کردن باید توجه کرد که در صورت شکل گرفتن کامل کاناپه به باد زدن آن خاتمه داد. زیرا زمانی که باد بدنه محصول بیش از حد شود حالت سفت را به خود گرفته و در انتها به درز های آن آسیب خواهد رساند. برای جمع نمودن آن نیز کافیست توسط پمپ باد برفقی خود باد آن را مکش کرده و سپس آن به صورت صحیح تا کنید.

شیوه مراقبت از کاناپه

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این کالا دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین انجام ندادن عمل جامپینگ و یا پرش بر روی آن می باشد. علاوه بر این نحوه راه اندازی و استفاده در محل مناسب نیز می تواند در محافظت از کالا در برابر اتفاقات احتمالی جلوگیری لازم را داشته باشد.

جمع بندی

کاناپ بادی نارنجی رنگ بست وی محصولی شیک و مقرون به صرفه با داشتن قابلیت هایی همچون ضد تعریق بودن، چندکاره بودن و همچنین وزن بسیار مناسب یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین کاناپه های بادی بست وی بوده که به همراه خود یک پمپ باد برقی دو کاره مجزا نیز دارد. این کاناپه علاوه بر رنگ نارنجی در رنگ های مختلف دیگر نیز در فروشگاه اینتکس موجود می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...