کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

sofa-00104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ از نمونه کاناپه های ساده و شیک است که جزء محصولات بادی پر فروش فروشگاه intex نیز به شمار می رود ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این کاناپه بادی به رنگ طوسی ساخته شده است و طراحی و آرگونومی ساخت بسیار شیک و با کیفیتی دارد ، از جمله آرگونومی های استفاده شده در این کاناپه بادی می توان به سطح مواج رویه و پشتی کاناپه اشاره کرد .

وجود فرو رفتگی ها و برآمدگی های ای کاناپه بادی به منزله زیبایی نیست چرا که این رویه باعث می شود تا انعطاف پذیری کاناپه بادی بسیار بالا تر برود به طوری که این سطح پس از قرار گیری فرد بر روی مبل ، منعطف می شود و حالت بدن را به خود می گیرد به همین دلیل نیز فرد می تواند به صورت طولانی مدت بدون اینکه فشاری بر روی اندام های خود حس کند از کاناپه بادی استفاده کند .

جنس بدنه این کاناپه بادی نیز از pvc با رویه جیر ساخته شده است ، این جنس یکی از مقاوم ترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه کاناپه های بادی دو نفره می باشد ، به همین دلیل نیز این کاناپه می تواند وزن افراد را تا 180 کیلوگرم تحمل کند ، البته این رویه ضد آب نیز می باشد و شما می توانید کاناپه را در صورت کثیف شدن به راحتی بشویید .

در کنار این محصول پمپ بادی قرار نگرفته است اما شما می توانید با خرید یک پمپ باد دستی و یا برقی مجزا این کاناپه بادی را در کمترین زمان راه اندازی کنید ، این محصول به دلیل کم حجم بودن و وزن بسیار کمی که دارد به شما این امکان را می دهد تا در سفر ها نیز این کاناپه بادی را به همراه خود ببرید و در فضای باز و در مناظر دلخواه از آن استفاده کنید .

راهنمای خرید کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

کاناپه های بادی از نظر ابعاد و همچنین ساختار و آرگونومی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که بایستی به آن ها توجه داشته باشید . هر برند با توجه به طراحان و دستگاه هایی که در اختیار دارند ، مانور های زیادی در ساخت کاناپه های بادی خود انجام می دهند تا در نهایت مدل های بسیار بهتر ، زیبا و کاربردی را ارائه دهند . بنابراین در خرید های خود حتما به این نکته توجه داشته باشید . توصیه می شود در هنگام خرید کاناپه بادی دو نفره حتما به تحمل وزن محصول دقت داشته باشید زیرا ممکن است مدل های مختلف ، دارای تحمل وزنی متفاوت نیز باشند .

 ضخامت لایه های استفاده شده و همچنین نوع طراحی سطح مواج کاناپه ها ، عریض بودن و ارتفاع پشتی و به طور کلی ابعاد محصولات نیز با یکدیگر تفاوت دارند ، بنابراین بهتر است به صورت کلی تمامی مشخصات محصول را قبل از خرید مطالعه کرده و در صورت مراجعه حضوری از فروشنده فروشگاه تهران اینتکس سوال های خود را مطرح کنید .

نحوه راه اندازی کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

برای راه اندازی کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ به دلیل اینکه کمی محصول از نظر ابعادی و ظرفیت باد بزرگ است ، می توانید از پمپ های باد دستی و هر نوع پمپ دیگری اعم از برقی استفاده کنید تا با سرعت بیشتری بتوانید اینکار را انجام داده و سریع تر از محصول خود استفاده کنید .

توجه داشته باشید که برای راه اندازی دریچه هایی در بدنه قرار دارند که از آن طریق نیاز است که اقدام کنید . عمده پمپ های بادی که توسط فروشگاه اینتکس برای محصولات بادی ارائه می شود دارای نازل های متنوعی هستند که می توانید با تغییر نازل پمپ هر محصول بادی را راه اندازی کنید .

توصیه های نگهداری کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

با توجه به اینکه ساختار کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ بادی است ، بایستی مراقبت آن ها باشید تا از دیواره ها و بخش زیرین آن بر اثر ضربه با اجسام تیز یا سنگ ریزه و ... دچار آسیب دیدگی نشود . همچنین توجه داشته باشید که حرارت زیاد ناشی از آتش و همچنین وسایل فلزی داغ می تواند به بدنه کاناپه بادی آسیب وارد کند .

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی بوده که بایستی با توجه به این موضوع بر روی کاناپه بنشینید که تحمل وزن کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ 180 کیلوگرم است . در صورت آسیب دیدن بدنه شما می توانید محصولات بادی خود را همچون کاناپه بادی تعمیر کنید .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 75 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC با رویه جیر
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل استفاده در فضای باز
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب و قابل شست و شو
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ از زیبا ترین کاناپه های طراحی شده بازار می باشد که می توانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . کاناپه های بادی نسل جدیدی از کاناپه های شیک و زیبا هستند که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و دوست داشتنی ، بسیار نرم و راحت می باشند ، از این طریق نیز شما می توانید به سهولت از آن ها استفاده کرده و ساعت های خوشی را در هنگام استراحت بر روی این کاناپه بادی رقم بزنید . در ادامه مطلب نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا به بررسی بیشتر کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ پرداخته و شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصولات آشنا سازد ، لذا اگر قصد خرید کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ را دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده دو نفره ساخته شده است ، به همین جهت نیز ابعاد بزرگ تری داشته و عریض تر از مدل های تک نفره است . علاوه بر ساختار بزرگی که کاناپه های بادی دو نفره دارند ، به خوبی نیز می توانند وزن های بالا را تحمل کرده و در برابر فشار های زیادتر نیز مقاوم می باشند . البته جنس استفاده شده در بدنه این محصولات و نوع ساختار و طراحی آن نیز به استحکام محصولات افزوده است . 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این کاناپه بادی به رنگ طوسی بوده و ظاهری بسیار زیبا دارد . تکیه گاه بلند و مرتفع این کاناپه بادی نیز به خوبی می تواند تمامی بدن تا سر و گردن را نیز پوشش دهد تا بتوانید به خوبی به آن تکیه داده و استراحت کنید . وجود پشتی نرم و بزرگ می تواند از بزرگترین مزایایی باشد که کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ دارد . کناره های کاناپه بادی نیز کمی برجسته تر از بخش وسط آن می باشد که دستگیره های کاناپه بوده و شیب ملایم آن حتی می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی کاناپه دراز بکشید .

از خصوصیات مهم و ویژگی های بسیار عالی که در ساخت کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ استفاده شده است ، داشتن رویه مواج و برجسته می باشد که به وضوح در تصویر محصول نیز مشخص است ، این برجستگی ها که در بخش نشیمنگاه و حتی تکیه گاه کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ قرار داده شده است سبب افزایش انعطاف پذیری کاناپه بادی گردیده است تا اینچنین احساس راحتی را در هنگام استراحت کردن و نشستن داشته باشید و فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید.

وجود رویه مواج در بسیاری از کاناپه های بادی اصل و اورجینال طراحی گردیده است که می توانید این طراحی بسیار عالی را حتی در محصولات بادی دیگری همچون تشک و تخت بادی ، مبل بادی و ... نیز مشاهده کنید . در کناره های دو دستگیره کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ ، دو جالیوانی قرار داده شده است که می توانید نوشیدنی های خود را نیز در آن قرار دهید تا در صورت نیاز استفاده کنید .

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

نکته مهمی که در کیفیت محصولات بادی مطرح بوده و در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد ، جنس بدنه و موادی است که برای تولید محصولات بادی همچون کاناپه بادی استفاده می شود که برند های بزرگ از اجناس خوبی برای تولیدات خود استفاده می کنند و توصیه ما نیز به شما توجه به این موضوع و خرید محصولات بادی خود از برند های معتبر است . برای ساخت و تولید کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ از لایه های ضخیم pvc استفاده شده است .

پی وی سی با نام هایی همچون وینیل و پلاستیک نیز شناخته می شوند ، اما تفاوت عمده ای میان پی وی سی و پلاستیک های موجود در بازار و اطراف ما وجود دارد که آن هم طبیعی بوده و عدم استفاده از مواد شیمیایی در این جنس است ، به همین دلیل نیز سازگاری کامل را با محیط زیست داشته و به خوبی می تواند در برابر رطوبت ، نور آفتاب و ... مقاوم باشد ، انعطاف پذیری این جنس بسیار بالا بوده و حساسیت پوستی برای بدن ایجاد نمی کند .

پنچرگیری کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

در بخش توضیحات به صورت مختصر و مفید در رابطه با نگهداری و مراقبت پنچرگیری کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ صحبت کردیم که می توانید با رعایت این نکات مهم ، از آسیب دیدن کاناپه بادی خود به خوبی جلوگیری کنید ، اما با این وجود باز هم ممکن است بر اثر اتفاق کاناپه بادی شما دچار آسیب دیدگی شود ، در همین مبنا قصد داریم تا شما را با نحوه پنچرگیری کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ آشنا کنیم .

قبل از هر چیزی بایستی به این نکته توجه داشته باشید که پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر بوده و تنها پارگی های جزئی و سوراخ ها که بیشترین دلیل آسیب دیدگی در کاناپه های بادی هستند . تعمیرات را می توانید به بهترین شکل انجام دهید ، برای اینکار می توانید از برچسب های تعمیراتی مخصوص کاناپه بادی استفاده کنید . برچسب های تعمییراتی را شرکت های تولید کننده معتبر در کنار محصول قرار داده اند که شما می توانید مقدار بیشتری را نیز خودتان از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . 

برای تعمیر کردن در ابتدا بایستی محل سوراخ شده را یافته و محل را علامت گذاری کنید تا گم نشود . برای اینکار می توانید از یک ماژیک استفاده کنید . برای یافتن بخش های آسیب دیده و سوراخ شده که بسیار ریز هستند و با چشم قابل رویت نیستند ، می توانید از لگن آب استفاده کنید و یا برای اینکار از کف صابون بهره ببرید تا با ایجاد حباب محل آسیب دیده را پیدا کنید . 

توجه داشته باشید که محل آسیب دیده نباید خیس باشد تا تعمیرات به بهترین شکل انجام پذیرد ، برای تعمیرات مقداری از برچسب را برداشته و آغشته به چسب مایع کنید ، میزان برچسب بایستی به اندازه باشد تا تعمیرات به بهترین شکل انجام شود . برای اینکه تعمیرات شما به بهترین شکل صورت گیرد توصیه می کنیم که برچسب خود را به صورت گرد برش دهید ، برش های گرد برچسب ، گوشه ای نداشته و به همین دلیل نیز به جایی گیر نکرده و ساییده نمی شود . 

خدمات پس از فروش کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ

از خدمات بسیار عالی که فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود فراهم کرده است ، می توان به راهنمایی گرفتن از آن در زمینه تعمیرات کاناپه بادی و همچنین انجام دادن تعمیرات شما در فروشگاه می باشد . بنابراین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه تحویل دهید تا نمایندگی با استفاده از برچسب های تعمیراتی مرغوب توسط متخصصین اینکار ، تعمیرات شما را به بهترین شکل انجام دهند . 

جمع بندی

در مطالب گفته شده ، بیشتر با کاناپه بادی دو نفره طوسی رنگ آشنا شده و می توانید با مقایسه بین مدل ها ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید . خریداری این محصولات بادی از فروشگاه تهران اینتکس تخفیفات ویژه تری را برای شما به ارمغان خواهد داشت و این اطمینان را از اصالت محصولات بادی فروشگاه اینتکس خواهید داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...