کاناپه بادی دو نفره چند کاره زیتونی

jilong 64472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره در رنگ زیتونی محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده که از قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن بهره می برد. این محصول با داشتن ابعاد و تحمل وزن مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه های استراحت و همچنین خواب برای زوج های جوان باشد. کاناپه ای که با وزن مناسب خود قابل حمل در هر مکانی خواهد بود.

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زیتونی قابل استفاده به عنوان های مختلف از جمله تخت بادی یک نفره, تشک بادی دو نفره, مبل بادی دو نفره, مبل شیبدار دو نفره با روکش جیر و ضد تعریق باا قیمت باور نکردنی و کیفیتی مناسب برای استفاده دو نفر در منزل، از این کاناپه بادی دو نفره چند کاره به حالت های مختلفی میتوان استفاده کرد ، و طریقه نصب این کالا بسیار ساده و آسان است ، در میان کاناپه های بادی چند کاره این محصول به دلیل متفرقه بودن برند آن از کیفیت پایین تری نسبت به مدل اینتکس یا بست وی برخوردار است و اگر قصد خرید کاناپه بادی تختخواب شو را دارید در وحله اول پیشنهاد میشود از مدل اینتکس آن استفاده کنید اما اگر محصولی ارزان قیمت جهت استفاده های مقطعی در محل کار خود یا ... دارید این کاناپه بادی میتواند گزینه خوبی باشد ، رنگ این محصول زیتونی میباشد و دارای یک کمربند جهت ثابت نگه داشتن لایه های پشتی به یکدیگر میباشد ، این کالا به همراه خود یک کیف ، پمپ برقی ، و برچسب تعمیران میباشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره زیتونی

کاناپه بادی دو نفره زیتونی در نوع چند کاره از دیگر کاناپه های بادی با رنگ ملایم و زیتونی برای مصارف بزرگسالان بوده که از کیفیت بدنه و طراحی بسیار خوبی بهره می برد. این کالا در میان کاناپه های مقرون به صرفه قرار گرفته که می توان از آن در فضای بسته و باز و همچنین مسافرت ها از آن استفاده نمود. این کالا بیشتر برای استراحت های سطحی و همچنین پذیرایی تولید شده که به راحتی قابل راه اندازی در مدت زمان کمی خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ذقیق این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

کاناپه بادی دو نفره زیتونی همانند هم نوع خود از طراحی و ارگونومی یکسانی بهره برده که حالت کلی آن به صورت مستطیلی می باشد. این کالا در واقع از یک تکیه گاه مخصوص برای کمر و دو تکیه گاه برای دست بهره برده که به صورت سرخود به یکدیگر متصل می باشند. تکیه گاه هایی که به صورت شیبدار طراحی شده اند تا در ظاهر این کاناپه تفاوت هایی را ایجاد شده باشد. اما قسمت نشیمنگاه این کاناپه به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر ایجاد رویه ای راحت برای استفاده در برابر تعرق بالا نیز جلوگیری مناسبی را به عمل آورد. ویژگی مهم دیگر در این کالا چند کاره بودن آن می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه

جنس بدنه طراحی شده این کاناپه از نوع پلاستیک PVC با روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین می باشد. قسمت کناره ها و زیرین به دلیل داشتن چنین جنس بدنه در برابر برخورد آب مقاومت بالایی را داشته باشد. همچنین روکش مخمل در قسمت رویه و نشیمنگاه خود می تواند همانند مواج بودن آن قسمت در راحتی و جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان بسیار موثر باشد. همچنین به دلیل ضخامت مناسب بدنه می توان از آن علاوه بر فضای بسته در فضای باز نیز به راحتی استفاده نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 205 سانتی متری، عرض: 146 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که در زمان راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. البته به دلیل داشتن تشک اضافی در قسمت پایینی طول نشیمنگاه آن متغیر خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا برابر 270 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول می باشد. به همین دلیل می توان تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

قابلیت چند کاره

ویژگی های مهم و کاربردی این کاناپه بادی قابلیت چند کاره بودن آن می باشد. قابلیتی که امکان استفاده از این کالا را به عنوان مبل بادی، تخت و تشک بادی و همچنین تشک بادی پشتی دار بوده که می تواند نه تنها در منزل و فضای بسته بلکه در مسافرت ها و فضای باز نیز استفاده شود. این قابلیت توسط تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی به وجود آمده که توسط دو لایه ضخیم PVC به بدنه اصلی متصل شده است. این تشک از جنس بدنه اصلی تولید شده که در صورت بستن آن ارتفاع نشیمنگاه بیشتر شده و در صورت باز نمودن آن نیز طول نشیمنگاه بیشتر خواهد شد. این تشک از دو قفل پلاستیکی نیز در قسمت لبه خود داشته که می توان توسط آنها این تشک را به بدنه اصلی متصل کرد تا تکان نخورد.

نحوه راه اندازی کاناپه

راه اندازی این کاناپه بادی بسیار آسوده بوده و مدت زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها نیز باید با توجه به اندازه دریچه باد نازل مربوط به هر پمپ باد مربوطه را به آن قسمت متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن باید توجه داشت که مقدار آن بیش از حد نشده و حالت سفت به خود نگیرد زیرا به درز های آن آسیب خواهد رساند. برای جمع کردن آن نیز می بایست توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را داشته باد آن را نیز خالی نمود.

شیوه مراقبت از کاناپه

راه های مراقبت و حفاظت از این کالا بسیار آسوده و راحت می باشند. باید در ابتدای هر چیزی هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ خودداری نمود. همچنین در صورت استفاده مداوم از این کاناپه نیز می توان از روکش های مختلفی برای آن استفاده کرد. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از این کالا نیز خود می تواند در برابر اتفاقات ناگهانی مقاوم باشد. در صورت عمل به این موارد ساده می توان به خوبی از این کالا مراقبت کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی زیتونی 2 نفره از سری کاناپه های بادی مقرون به صرفه و همچنین با کیفیت شرکت جیلونگ بوده که از وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. همچنین داشتن ویژگی هایی همچون چند کاره بودن و داشتن ساک مخصوص حمل نیز از ویژگی های کاربردی این محصول محسوب خواهد شد. این کالا از طریق نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...