کاناپه بادی دو نفره ChestAirField

Smart Air Beds 22417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چست ایر فیلد محصولی متفاوت و با کیفیت بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و استراحت می باشد . بدنه این محصول به صورت سلولی تهیه شده است و به کمک این ویژگی در هنگام استفاده هوا در زیر بدن شما رد و بدل خواهد شد و می توانید ساعت های طولانی بر روی آن استراحت کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . رنگ مشکی این محصول به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است و توانسته است به یک محصول ایده آل و زیبا تبدیل شود . به همراه این محصول پمپ باد نیز وجود دارد که می توانید به کمک آن به راحتی آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . باد شدن و راه اندازی این محصول نیز در مدت زمان 4 دقیقه امکان می پذیرد و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید . ابعاد این محصول نیز به گونه ای می باشد که 2 نفر به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . البته در تست های انجام شده این ظرفیت تا 3 نفر نیز افزایش یافت . در صورت درخواست هرگونه مشاوره و یا راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 165 سانتی متر
 عرض 101 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای تشک بادی مجزا
 قابل استفاده در منزل و فضای باز
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی دو نفره ChestAirField

کاناپه بادی به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین ابزار ها در میان تمامی محصولات بادی می باشد. مزیت این دسته از محصولات در مقایسه با انواع غیر بادی آن در پرتابل بودن، وزن کم و قیمت آنهاست که در تمامی آنها برتری دارد. شرکت های متنوعی در حال تولید کاناپه های بادی هستند که در میان آنها برخی از مدل ها با ظاهر و ویژگی های برجسته تری به بازار عرضه می شوند و مشتریان را به سوی خود جلب می کنند. اسمارت ایر بدز در این میان تنوع بسیاری در دسته کاناپه های بادی داشته و محصولاتی که تا به امروز به بازار معرفی کرده تنوع بیشتری در مقایسه با اینتکس، بست وی و اینتایم دارد که باعث شده فروش بیشتری برای این شرکت رقم بخورد. در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر با این محصول به بررسی دقیق تر ساخت آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

ظاهر این کاناپه بادی بزرگ ترین مزیت آن در مقایسه با سایر کاناپه های بادی می باشد و بزرگ ترین ضعف آن نیز عدم امکان تبدیل شدن آن به تخت است که در تمامی محصولات رقیب این شرکت وجود دارد اما کاناپه بادی اسمارت ایر بدز فاقد آن است. به طول کلی طراحی این محصول از کاناپه های بادی سنتی الگو برداری شده است و بسیار شکیل و زیباست. رویه و کناره آن از لایه طرح چرم ساخته شده است و زیبایی بسیاری دارد. دسته ها کمی شیبدار هستند و ارگونومی بسیار خوبی دارند. علاوه بر این به دلیل عدم استفاده از رویه جیر شرکت سازنده تلاش کرده تا از الگو مواج برای نشیمنگاه آن استفاده کند تا با به جریان انداختن هوا از قسمت های مختلف آن مانع از تعریق شخص شود و تجربه بسیار خوبی را به وجود آورد. البته گفتنی است که نشیمنگاه این کاناپه تشکیل شده از یک تشک بادی مجزا بوده که امکان عدم استفاده از آن نیز فراهم خواهد بود. این این تشک بادی مجزا در واقع موجب راحتی بیشتر مصرف کنندگان و افزایش ارتفاع سطح نشیمنگاه از زمین خواهد شد که به صورت مجزا قابل راه اندازی می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد و وزن این کاناپه بادی کاملا استاندارد بوده و می تواند به سادگی میزبان دو نفر باشد و در شرایطی نیز به حتی سه نفر با مجموع وزن کمتر از 170 کیلوگرم توانایی استفاده از آن را دارد. طول کاناپه برابر با 165 و عرض آن نیز 101 سانتی متر بوده که کاملا استاندارد و مناسب است. البته اعداد ذکر شده برای فضایی که کاناپه اشغال می کند هستند و فضایی که برای دو نفر قابل استفاده است از این میزان کمتر است. ارتفاع کاناپه تا بالای پشتی آن حدود 89 سانتی متر است و نشیمنگاه آن نیز حدود 40 سانتی متر پایین تر است که کاملا استاندارد است. اما پشتی این کاناپه مقداری کوچک است که شاید رضایت شما را به همراه نداشته و راحتی سایر کاناپه های بادی را به همراه نداشته باشد. وزن بسته بندی آن نیز حدود 7 کیلوگرم بوده که نشان دهنده کیفیت و ضخامت بالای بدنه می باشد اما با این وجود این مقدار وزن مقداری استاندارد برای این کالا محسوب می شود.

جنس بدنه کاناپه

در ساخت محصولات بادی معمولا از موادی همچون پی وی سی و وینیل استفاده می شود و برخی از کالا ها از ساخت ترکیبی دو ماده به وجود آمده اند. این کاناپه در قسمت بالایی خود از پی وی سی چرمی ساخته شده است و بخش اصلی بدنه نیز از همین ماده به وجود آمده است. بخش کناری نیز از یک لایه PVC و قسمت زیرین آن برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه و فشار از دو لایه پی وی سی طرح چرم ساخته شده است. ساختار داخلی کاناپه در قسمت های مختلف به شکل های متفاوتی بوده و پشتی و لایه بالایی نشیمنگاه از نوع n و لایه زیرین آن موازی می باشد و از پی وی سی ضخیم ساخته شده اند. این نوع جنس بدنه با وجود بالا بودن ضخامت و کیفیت خود انعطاف بسیار خوبی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم سازد. قابلیتی که موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری از جمله ویلا و باغ ها حمل و جا به جا کرد. از دیگر مزیت های آن می توان به قابلیت تعمیر بدنه در صورت رخ دادن هر گونه آسیب اشاره نمود. تعمیر چنین محصولات بادی اصولا با بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول ابتدا فضای کافی را که از هر طرف حدود 10 سانتی متر بیشتر از ابعاد محصول باشد را بیابید. این محل باید عاری از هرگونه شئ تیز باشد. در ادامه نوبت به باد کردن کاناپه می رسد. ابتدا محفظه باد پایینی آن را با استفاده از دریچه تخلیه بزرگ و پشتی و تشک نشیمنگاه را با استفاده از تنها دریچه تخلیه ای که دارند باد کنید. در ادامه برای سفت تر کردن رویه آن از دریچه کوچکتر که از خروج هوا جلوگیری می کند استفاده کنید. برای خالی کردن باد نیز می توانید از وکیوم کننده پمپ باد برقی استفاده کنید یا باد آن را به صورت سنتی و با باز گذاشتن و فشار آوردن به قسمت های مختلف کاناپه خالی کنید که در این شیوه مقداری باد در داخل کاناپه باقی می ماند و از تا شدن آن به میزان مورد نیاز برای قرارگیری در ساک حمل یا کوله پشتی جلوگیری می کند. بهترین روش برای مراقبت از این کاناپه بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی کاناپه می باشد. علاوه بر این استاندارد باد زدن به این کالا نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی این محصول بگذارد. کاناپه بادی دو نفره ChestAirField توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...