کاناپه بادی نارنجی بست وی 2018

bestway 67339

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی نارنجی بست وی 2018 ، قابلیت تبدیل به تشک و مبل دو نفره ، ضد تعرق ، مقاومت: 200 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 5.7 کیلو گرم ، رویه لطیف تمام مخملی ، نوع پمپ : 110 ولت

کاناپه بادی نارنجی بست وی 2018 مدلی خاص و کم نظیر در دسته کاناپه های بادی می باشد که شرکت بست وی بالاخره از آن رونمایی کرده و آن را روانه بازار کرد. این محصول خاصیت ضد تعرق دارد که یکی از خصوصیات خاص آن است. هم چنین این کالا به دلیل داشتن سطح نشیمنگاهی که دارای فرو رفتگی می باشد راحتی فوق العاده زیادی را ایجاد کرده که یکی از دلایل مهم محبوبیت آن در بین مشتریان است. این محصول دارای پمپ باد 110 ولت بوده که به راحتی و در کمتر از 4 دقیقه می توانید آن را باد کرده و استفاده کنید. این کاناپه بادی می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. هم چنین وزن این کالا 5.7 کیلوگرم بوده که مصرف کننده می تواند به راحتی آن را جا به جا کرده و در مکان مناسب دلخواه خود قرار دهد. هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ پمپ برقی 110 ولت
نوع کاناپه دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن کالا : 5.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی تختخواب شو نارنجی بست وی 2018 از سری محصولات برند محبوب اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . کاناپه بادی در سه رنگبندی زیبا و جذاب وجود دارد که هر کدام از این رنگ ها مورد توجه و علاقه ی یک سری از افراد قرار می گیرد . این کاناپه یکی از مدل های کم نظیر و زیبای تولیدی در دسته بندی کاناپه های بادی برند اینتکس می باشد که به هنگام ورود به بازار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این کاناپه از جنس پی وی سی دو لایه همراه با روکش مخمل می باشد که از لطافت خاصی برخوردار است و یکی از خصوصیت های منحصربفرد دیگر این کاناپه بادی ضد تعریق بودن آن است که آن را در میان کاناپه های بادی دیگر بسیار محبوب کرده است . خصوصیت ضد تعریق بودن در بسیاری از فصول سال به خصوص در تابستان بسیار بی نظیر به شمار می آید . 

طراحی و ساخت :

طراحی این کاناپه بادی به صورت کاملا مهندسی شده و زیبا ساخته شده است به گونه ای که بدن شما در بهترین حالت بر روی این کاناپه قرار گرفته و مانع از خستگی بدن و یا خواب رفتن بدن در قسمت های مختلف که بر روی کاناپه قرار گرفته است می شود . رویه این کاناپه بادی مواج می باشد که باعث می شود بدن به خوبی بر روی آن قرار گرفته و تهویه هوا به خوبی انجام شود که همین تهویه ی هوا یکی از عوامل خصوصیت ضد تعریق بودن این کاناپه به شمار می آید.

جنس بدنه کاناپه :

جنس بدنه ی این کاناپه بادی از پی وی سی دولایه همراه با روکش تمام مخمل می باشد که از کیفیت بالای و لطافت خاصی برخوردار است به گونه ای که به هنگام خواب بر روی این کاناپه کوچکترین زبری را احساس نمی کنید . همچنین رویه این کاناپه بادی مواج می باشد که به هنگام خوابیدن و یا نشستن بر روی آن به خوبی متناسب با بدن شما حالت گرفته و مانع از احساس خستگی و یا درد در طولانی مدت می شود ، همچنین همین خصوصیت مواج بودن است که در تهویه هوای بهتر این کاناپه عمل کرده و مانع از تعریق بدن شما هنگامی که بر روی این کاناپه قرار دارید می شود که این خصوصیت بسیار مفید و قابل اهمیت در فصولی همچون تابستان در سال می باشد .

ابعاد ، وزن و وزن قابل تحمل :

ابعاد کاناپه بادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که از ابعادی به اندازه ی ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) برخوردار است که در مقایسه با سایر کاناپه ها بادی فضای مطلوبی را برای شما فراهم می کند . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی 5.7 کیلوگرم می باشد که از وزن مطلوبی برخوردار است و می تواند این محصول را به گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در منزل به شمار بیاید . بعد از بررسی اندازه و وزن خود محصول به دنبال خصوصیت دیگر محصول که قابلیت تحمل وزن می باشد می رویم ، این کاناپه بادی دارای قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت و بی رغیب بودن این محصول در دسته بندی کاناپه های بادی است .

نحوه راه اندازی و مراقبت :

نحوه راه اندازی این محصول به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از پمپ باد می باشد . به همراه این محصول یک پمپ باد 110 ولت نیز وجود دارد که توسط آن کاناپه بادی به سرعت و در ندت 4 دقیقه کاملا باد می شود . ضمنا در هنگام باد کردن این محصول نیازی به باد کردن قسمت های مختلف نمی باشد و هنگام باد کرده از یک محفظه ی باد سایر نقاط نیز به خوبی باد می شوند . برای مراقبت هرچه بهتر این محصول نیز به همراه آن برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی : 

کاناپه بادی دو نفره 2018 اینتکس در رنگبندی کامل و با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . این محصول مناسب افرادی می باشد که علاوه بر کیفیت و راحتی کاناپه قیمت آن نیز برایشان اهمیت دارد . ضمنا این کاناپه شامل گارانتی تست 48 ساعته توسط شرکت اینتکس بوده و با خیال راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...