کاناپه بادی پلاستیکی

kanape-p001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,030,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی پلاستیکی ، تحمل وزن : 250 کیلوگرم ، وزن کاناپه بادی : 5 کیلوگرم ، نوع جنس : پلاستیکی ، جنس رویه : پلاستیکی ، دارای رویه مواج

کاناپه بادی پلاستیکی یکی از کاناپه های جدید و دیدنی است که با طراحی جذابی که دارد از محبوبیت بی نظیری در بین تمام اقشار بهره مند شده است و باعث شده تا هر فردی که قصد خرید یک کاناپه دو نفره را دارد با خیالی راحت و اسوده این محصول را هم در بین انتخاب های خود جای داده و ان را با دیگر محصولات شمابه مقایسه کند. همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این کالا مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان می باشد که دارای تکیه گاه و هم چنین بخش نشیمنگاه مواج می باشد که این عامل باعث شده تا این کاناپه از تعریق شما جلوگیری کرده و فضای نرم و راحتی را برای شما خلق کند. هم چنین دارا بودن تکیه گاه برای قرار دادن دستان شما نیز از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. بدنه شفاف و رنگ های شاد و جذاب این محصول هم باعث شده تا شما در انتخاب خود دستتان باز بوده و محصول مورد نظر خود را با خیال راحت خریداری نمایید. تمام این موارد باعث شده تا این کاناپه بادی پلاستیکی یک انتخاب ایده ال برای شما به شمار رود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 210 سانتی متر
 عرض 164 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه پلاستیکی
 جنس بخش کناری پلاستیکی
 جنس کف پلاستیکی
 پمپندارد
 نوع پمپ --
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
اقلام همراه-

کاناپه بادی پلاستیکی

کاناپه بادی پلاستیکی از سری کاناپه های جدید و جذابی است که با ساختار فوق العاده ای که دارا می باشد باعث شده تا یک محصول زیبا و دیدنی را شاهد باشیم. این کالا به گونه ای طراحی شده است که دو نفر بزرگسال با خیال راحت می توانند بر روی این کالا نشسته و به استراحت بپردازند. در همین راستا نیز ما قصد داریم تا در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی این کالا پرداخته و این محصول را نقد کنیم پس با ما همراه باشید تا قبل از خرید با این محصول اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

از نکات مهم و قابل توجه این محصول نوع ساختار و طراحی این محصول است که باعث شده تا این کالا در میان محصولات و کاناپه های بادی دیگر جلب توجه کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دقیقا شبیه به کاناپه های راحتی دو نفره طراحی شده است که در هر دو سمت این محصول محلی برای قرار گیری دستان شما در هنگام نشستن بر روی این کالا تعبیه شده است که از این حیث نیز بسیار راحت خواهید بود. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول نیز ساختاری مورب دارد که بخش مرکزی ان هم دارای فرو رفتگی و شیار است که باعث شده تا در هنگام تکیه دادن به این محصول نرمی و راحتی را احساس کنید. هم چنین اگر به نشیمنگاه این محصول هم دقت کنید می توانید به این مسئله پی ببرید که این کالا دارای برامدگی هایی در این بخش می باشد که باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی ان فضایی نرم را فراهم کرده و هم چنین از تعریق شما هم جلوگیری کند. علاوه بر این ها ساختار این محصول به صورت شفاف طراحی و تولید شده است که با دارا بودن رنگ ابی زیبایی که دارد سبب شده تا بسیار چشم نواز گردد.

جنس بدنه

این محصول به صورت بادی طراحی و تولید شده است که همین عامل سبب شده تا بخش اعظمی از این محصول را باد شکل دهد. علاوه بر این ها دیگر نقاط این محصول یعنی رویه ، بخش های کناری و هم چنین کف این محصول همگی از نوع پلاستیکی طراحی گردیده اند که یک جنس مقاوم و با دوام بوده و به راحتی هم دچار اسیب نخواهد شد. علاوه بر این ها دارا بودن سطح مواج و ضد تعریق این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا در بخش جنس بدنه این محصول می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا همان طور که در بخش های قبلی به ان اشاره کردیم این محصول مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. هم چنین تحمل وزن این کالا 190 کیلو گرم است که باعث شده تا دو نفر بزرگسال بدون هیچ گونه نگرانی از بابت اسیب دیدن این کالا بتوانند از ان استفاده کنند. هم چنین طول این محصول 210 سانتی متر ، عرض ان 164 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 74 سانتی متر خواهد بود. وزن کلی بسته بندی این محصول نیز 5 کیلو گرم می باشد که باعث شده تا حمل و نقل ان هم بسیار راحت گردد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که از اسم این محصول پیداست و در بخش های قبلی هم به ان اشاره کردیم ساختار اصلی این محصول را باد تشکیل داده است که به همین دلیل می بایست برای راه اندازی این محصول باد را با فشار زیاد به ان وارد کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا را اگر بخواهید راه اندازی نمایید نیاز دارید که یک عدد پمپ باد تهیه کنید. پس از تهیه پمپ باد نیز باید به دنبال محفظه های باد موجود بر روی این محصول بگردیده که در نقاط مختلف ان قرار گرفته شده است. پس از پیدا کردن ان ها حال می توانید در مدت زمان اندکی این محصول را به بهترین شکل ممکن باد کرده و از ان استفاده کنید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان است که اصول اساسی ان را می توانید در داخل دفترچه راهنمای این محصول مطالعه نمایید.

جمع بندی

کاناپه بادی پلاستیکی یک محصول پرتابل و جذاب است که به صورت شفاف طراحی شده و رنگ ان هم به صورت یکدست ابی می باشد. هم چنین این محصول راه اندازی ساده و اسانی را دارا می باشد و از رویه و بدنه مقاومی هم برخوردار است که از خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. تمام این موارد سبب شده تا با خیالی اسوده این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...