کاناپه بادی چندکاره سبز اینتکس

intex 68566AY

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چندکاره اینتکس از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این استفاده ، استحکام بالا و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . رویه این محصول نیز از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به طور کامل ضد تعریق می باشد و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنید . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی تهیه شده است و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول سبب این شده است تا مقاومت محصول در برابر فشار و ضربه بالاتر برود و محصولی مستحکم در اختیار داشته باشید . در داخل این محصول نیز از الیاف ابریشمی استفاده شده است و سبب این شده است تا محصولی با کیفیت و مستحکم در اختیار داشته باشید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 221 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 73 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت،مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چندکاره سبز اینتکس

کاناپه بادی چند کاره اینتکس در رنگ سبز یکی از جدید ترین کاناپه های بادی شرکت اینتکس با طراحی و رنگ متفاوت بوده که در میان با کیفیت ترین و با دوام ترین کاناپه های بادی این شرکت قرار می گیرد. این محصول دارای راحتی بالایی بوده که از قابلیت تاشو و چند کاره بودن بهره مند می باشد تا حالت های مختلفی برای استفاده از این کالا فراهم شود. قسمت لبه و دیواره های این کاناپه دارای طراح های مختلفی بوده که به زیبایی بدنه این محصول افزوده است. داشتن ویژگی های خوب از جمله ابعاد و تحمل وزن بالا می تواند امکان استفاده از آن برای سه نفر نیز فراهم سازد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم... 

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این کاناپه بادی به صورت مستطیلی بوده و از دو تشک بادی تاشو متصل شده به بدنه اصلی برخوردار می باشد. بدنه ای که دارای تکیه گاه های بزرگ برای دست و کمر بوده تا به خوبی اعضای بدن مصرف کننده را فرا بگیرد. اما دو تشک متصل شده به بدنه اصلی از مهمترین طراحی های صورت گرفته در این محصول بوده که امکان استفاده از این کالا به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را فراهم خواهد کرد. این دو تشک به راحتی جمع و باز شده و حتی به دلیل داشتن دریچه های باد مجزا می توان آن را باد نکرد. بر روی دو تکیه گاه دست این کاناپه دو جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده که از آن می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز به کار برد. از دیگر ویژگی های طراحی و ساخت بدنه این کالا مواج بودن سطح نشیمنگاه و تکیه گاه بوده که تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق بالا مصرف کنندگان خواهد گذاشت، زیرا هنگام نشستن یا دراز کشیدن روی کاناپه مربوطه تهویه هوا بهتر انجام شده و از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی دو نفره اینتکس از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت کف و همچنین دیواره های تشک تاشو با طرح متفاوت استفاده شده تا در برابر برخورد آب به اندازه کافی مقاوم باشد. اما روکش جیر مورد استفاده در نشیمنگاه و تکیه گاه بدنه دارای میت های بسیار خوبی می باشد. از جمله این مزیت ها می توان به ایجاد محلی بسیار راحت و نرم برای نشستن و یا خوابیدن اشاره نمود. علاوه بر این روکش جیر در برابر تعریق بالا نیز از مقاومت خوبی برخوردار است و از آنجایی که نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا دارای طراحی مواج بوده این کاناپه بادی را به یک محصول ضد تعریق تبدیل نموده است. از دیگر قابلیت های خوب جنس بدنه این محصول می توان به انعطاف بالای آن برای جمع کردن بدنه در حجم و ابعاد کوچکتر اشاره نمود. قابلیتی که می تواند باعث حمل و جا به جایی آسوده تر این کاناپه بادی شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد حالت باد شده این محصول برابر (طول: 221 سانتی متر ، عرض: 191 سانتی متر ، ارتفاع: 73 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو و حتی سه نفر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در محل های مختلفی این کالا را جای دهید. طول ذکر شده برای این کاناپه برای حالت باز شده دو تشک تاشو آن بوده که اگر هر دو تشک را جمع کنیم طول بدنه اصلی کمتر شده و ارتفاع آن بیشتر خواهد شد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده نیز برای حالت جمع شده بوده و تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر حساب شده است. اما تحمل وزن این کاناپه طبق ابعاد و جنس بدنه آن به 230 کیلوگرم رسده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول محسوب می شود. هر چقدر باد بدنه این کاناپه را افزایش دهید فشار روی بدنه بیشتر شده و باید از مقدار تحمل وزن این کاناپه کم کرد. وزن بسته بندی آن نیز 8 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت و ابعاد خود وزنی استاندارد و قابل قبولی محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی راهی آسوده در پیش خواهید داشت. تنها کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با اندازه دریچه های باد کاناپه را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود گرفته و بدنه آن بیش از حد سفت نشود. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان در زهای بدنه آسیب جدی خواهند دید. برای باد کردن این محصول بهتر است از پمپ های باد شرکت اینتکس که شامل پمپ های باد برقی ، دستی و پدالی بوده تهیه کرده و برای راه اندازی محصول مورد نظر خود استفاده نمایید. در صوت استفاده از پمپ های باد برقی می توانید از قابلیت مکش باد آن نیز استفاده کنید. از بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری از این کاناپه می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین استاندارد باد کردن آن اشاره نمود. همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن نیز می تواند در سلامتی کالای شما بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره اینتکس در رنگ سبز از متفاوت ترین کاناپه های بادی این شرکت با قابلیت چند کاره و داشتن دو تشک تاشو متصل به بدنه بوده که به عنوان محصولی برای استفاده در مسافرت ها نیز کاربرد خواهد داشت. محصولی که دارای کیفیت و دوام بالایی بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...