کاناپه بادی چند کاره

intex 68565

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 100 کیلوگرم  نوع جنس: PVC مخملی ، وزن کاناپه بادی: 4.3 کیلوگرم ، جنس رویه: مخمل مواج ، کد محصول: intex 68565 ، تولید کننده : اینتکس ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، رنگ : سبز یشمی ، ساختار داخلی : پلاستیک ، نوع : 1 نفره ، دارای برچسب تعمیرات

کاناپه بادی چند کاره تمام مخمل اینتکس از بهترین کاناپه های بادی یک نفره این شرکت که تولید شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و از نشیمنگاهی با سطح موازی بهره می برد. این کاناپه که قابلیت چند کاره داشته می تواند به تخت،مبل و تشک بادی تبدیل شود. ابعاد این کالا (طول: 218 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می کند.

کاناپه بادی چند کاره توضيحات محصول کاناپه بادی چند کاره اینتکس بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر ، دارای بر چسب تعمیر ، همراه با تشک 3 تکه ، نشیمن گاه عالی ، فضای داخل بسیار بزرگ و جادار ، محصول شرکت اینتکس.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 218 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

بهترین ابزار های راحتی معمولا از استقبال خوبی همراه می شوند. محصولاتی که هم در ظاهر و هم در باطن یکی از با کیفیت ترین کالا های موجود در بازار باشند به پر فروش ترین محصولات بازار بدل می شوند. کاناپه بادی یک نفره اینتکس نیز از برترین محصولات بادی تولید شده در دسته بندی خود بوده که تا کنون تولید شده است و از هر نظر می تواند رضایت شما را جلب کند. این کاناپه ابعاد و وزن مناسبی داشته و از نظر ظاهری نیز کاملا شبیه به کاناپه با مبل های تختخواب شو است که ان را برای استفاده دائمی و یا مقطعی مناسب می کند. کاناپه بادی یک نفره اینتکس در سال 2014 دچار تحول طراحی شده و از رنگ مشکی با رویه مواج نقطه ای به رنگ یشمی تیره با طرح رویه مواج موازی تغییر کرده است. اما شکل و فرم کلی آن بدون تغییر باقی مانده. این محصول از سال 2009 برای اولین بار تولید شده و در سال 2014 نیز با تغییراتی در جنس و کیفیت همراه شده است. 

طراحی

در طراحی این کاناپه بادی سعی شده تا ظاهری کاملا مشابه با محصولات سنتی و کلاسیک داشته باشد از این رو در اولین نگاه نمی توان به سادگی تشخیص داد که این کاناپه یک محصول بادی است یا خیر. بخش های مختلف آن به صورت مکعبی با لبه تیز ساخته شده اند تا کمی کلاسیک تر به نظر برسند.. دسته های کاناپه نیز با شیب ملایمی که دارد می تواند راحتی بیشتری را حین استفاده به همراه داشته باشد. پشتی و نشیمنگاه این محصول نیز با الهام گرفتن از محصولات لوکس بازار با ارتفاع بلندی ساخته شده است که قسمت پشتی بدن را به صورت کامل پوشش می دهد و با طرح موازی عرضی آن کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت مناسب می باشد. در حالت کلی می توان گفت که طراحی این محصول بسیار زیبا و شکیل بوده و استفاده از آن در تمامی شرایط اعم از اتاق، پذیرایی و یا محیط های اداری مناسب است.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه اصلی این کاناپه از لایه های PVC ساخته شده که در صنایع مختلفی در حال استفاده است. الیاف PVC از نوعی پلاستیک ساخته می شوند که با فرآوری های صورت گرفته کاملا نرم، ضد آب و منعطف می شوند. این ماده با این ویژگی در قسمت های مختلفی از کاناپه به شیوه های متنوعی استفاده شده است. برای مثال قسمت زیرین از سه لایه اصلی با لایه های میانی و رویه مات برای جلوگیری از سوراخ شدن محصول ساخته شده است. به علاوه لایه مات که در قسمت زیرین استفاده شده است باعث می شود تا در حین کثیفی یا خاکی شدن این قسمت بتوانید به سادگی آن را تمیز کرد. قسمت های رویه و کنار های محصول نیز از ترکیب مشابهی ساخته شده اند با این تفاوت که از یک لایه جیر بیشتر ساخته شده که این لایه باعث می شود که راحتی کاناپه تا چند برابر افزایش پیدا کرده و به صورت کامل ضد تعریق شود. لایه جیر حسی مشابه تشک ها و کاناپه های سنتی را به شما منتقل کرده و رضایت شما را جلب خواهد کرد. 

ابعاد، وزن و تحمل وزن

وزن کم به نوعی بزرگ ترین ویژگی یک محصول بادی قلمداد می شود که باعث حمل ساده تر آن می شود. این ویژگی که برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تنها در محصولات بادی یافت می شود. مبل ها و صندلی های تاشو مسافرتی مشابه نیز ساخته شده اند اما از نظر راحتی به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات بادی نیستند. طول این کاناپه 218 و عرض آن 109 سانتی متر می باشد که برای یک کاناپه در ابعاد بسته بندی یک کیف لپ تاپ فوق العاده است.  ارتفاع کاناپه بادی یک نفره نیز در بالا ترین قسمت 66 سانتی متر بوده و با تبدیل شدن به تشک به یک سوم یعنی 22 سانتی متر کاهش می یابد. وزن کاناپه نیز تنها 4.3 کیلو گرم بوده و در صورت خارج کردن ان از جعبه ان می توانید کاناپه را در کوله پشتی یا یک کیف در ابعاد کوله پشتی نیز قرار دهید. طبق تحقیقات طی دهه گذشته میانگین وزن انسان (میانگین وزن آقایان و بانوان) 76 تا 83 کیلوگرم بوده که به نوعی وسیع ترین بازه در میان مردم دنیا را تشکیل می دهد. کاناپه بادی یک نفره اینتکس نیز می تواند تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل کرده و برای 99 درصد مردم قابل استفاده باشد. 

کاربرد های کاناپه بادی

بدون شک سوالی که در ابتدا برای هر شخصی با شنیدن نام کاناپه بادی در ذهنش تداعی می شود مربوط به کاربرد این محصول باشد. در صورتی که کاربردی برای یک محصول وجود نداشته باشد خرید آن توجیه اقتصادی نخواهد داشت. در این قسمت قصد داریم تا کاربرد های این کاناپه و سایر کاناپه های بادی را برای شما شرح دهیم تا به سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده پاسخ دهیم. دقت داشته باشید که این کاربرد ها به ترتیب خاصی نبوده و و اولویت خاصی ندارند.

 

اولین کاربرد کاناپه بادی استفاده آن به صورت دائمی در منزل است. در این حالت شما می توانید کاناپه بادی یک نفره اینتکس را به صورت کامل جایگزین کاناپه های چوبی یا فلزی سنتی کنید. مزیت استفاده از کاناپه بادی امکان جمع کردن آن در زمانی که به ان نیاز نداشته باشید و نصب و حمل آسان آن است. تصور کنید فضای منزل شما کم بوده و استفاده از کاناپه در ساعات یا اوقات مشخصی معنا پیدا می کند. در این حالت کاناپه بادی اینتکس می تواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند. در این حالت زمانی که به کاناپه نیاز نداشته باشید می توانید باد کاناپه را خالی کرده و آن را در قفسه یا کابینت های آشپز خانه قرار دهید. 

دومین کاربرد کاناپه بادی مربوط به استفاده آن در مسافرت می باشد. برای استفاده از این کاناپه در مسافرت می بایست یک پمپ برقی شارژی یا یک پمپ دستی به همراه داشته باشید. زمانی که باد کاناپه خالی باشد به سادگی می توان آن را در صندوق عقب اتومبیل یا کوله پشتی قرار دهید و حمل کنید و زمانی که به آن نیاز داشتید با پمپ همراه در کمتر از 5 دقیقه ابزاری برای آسایش خود را راه اندازی و نصب می کنید. خالی کردن باد کاناپه نیز با پمپ های شارژی کمتر از سه دقیقه و بدون پمپ حدود 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

خرید یک کاناپه به جای خرید دو کاناپه سومین کاربرد این محصول است. تصور کنید می خواهید برای منزل خود و ویلای خود دو سرویس کاناپه خریداری کنید. در این حالت می بایست مبلغ زیادی را صرف کرده و تنها در محل مشخص استفاده کنید. اما در کاناپه بادی اینتکس می توانید یک کاناپه خریداری کرده و در دو محل استفاده کنید. به این صورت که در محل اول که کاناپه را استفاده می کنید باد آن را خالی کرده و در محل جدید و در کمتر از چند دقیقه نصب می کنید. 

کاربرد بعدی کاناپه برای استفاده در اداره یا محل کار است. در این حالت شما یک کاناپه یا مبل بسیار زیبا را رنگ یشمی در محل کار دارید و محل انتظار یا مکاتبه شما با مشتریانتان است. و زمان خارج از ساعات کار نیز می توان با باز کردن قسمت خارجی بالایی این کاناپه را به یک تشک یا تخت تبدیل کرد تا ابزاری کاملا مناسب برای استراحت های شما فراهم شود.

تمامی این توضیحات کاربرد های اصلی این کاناپه بادی را شرح می دهند اما اگر سوالی برایتان ایجاد شده که در این توضیحات وجود ندارد یا برایان مبهم است می توانید با تماس تلفنی آن را از همکاران ما سوال کنید. در نظر داشته باشید که این محصول یک کاناپه بادی تخت خواب شو بوده که با صرف زمان ده دقیقه می توان آن را به یک تشک کامل تبدیل کنید تا بتوان از ان در شرایط مختلف استفاده کرد. پس می توان استفاده همزمان برای کاناپه و تشک بادی را نیز به کاربرد های این محصول اضافه کرد. 

روش نصب کاناپه بادی

برای نصب این کاناپه بادی لازم است تا مراحل پیش رو را به دقت انجام دهید. پس از اولین استفاده نصب کاناپه به مراتب برای شما ساده تر خواهد بود. روش های نگهداری از محصول را در بند بعدی برای شما شرح خواهیم داد. در انجام تمامی مراحل دقت داشته باشید که هیچ شئ تیزی به بدنه برخورد نکند. ابتدا محل مشخصی را برای قرار گیری کاناپه مشخص کرده و به صورت کامل پاکسازی کنید. در مرحله دوم لازم است که کاناپه را در محل پهن کرده و محفظه های باد آن را یک به یک باد کنید تا به شکل اصلی آن که قابل استفاده باشید برسید. باد کردن محفظه های بادی را با استفاده از خروجی متوسط پمپ انجام دهید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید. پس از خارج کردن خروجی هوا از محفظه باد بدنه کاناپه نیز لازم است تا درپوش آن را به سرعت ببندید تا سطح کاناپه کاملا سفت و قابل استفاده باشد. پس از باد کردن تمامی محفظه های بادی می توانید از کاناپه استفاده کنید. برای خالی کردن باد با استفاده از پمپ بادی برقی نیز می بایست از ورودی هوای بالای پمپ استفاده کنید. 

روش نگهداری کاناپه بادی

برای نگهداری از کاناپه بادی می بایست به چند نکته به صورت مستمر دقت داشته باشید تا در مدت زمانی طولانی تری از آن استفاده کرده و دیرتر به بسته تعمیرات نیاز پیدا کنید. اولین مورد سوراخ شدن کاناپه به واسطه اشیاء تیز بوده که رایج ترین نوع خرابی کاناپه های بادی است. نگهداری برای جلوگیری از سوراخ شدن نیاز به توضیح خاصی نداشته و تنها تذکر برای مراقبت بیشتر می تواند کفایت کند. مورد بعدی پوسیدگی ناشی از تغییر دمای کاناپه بوده بر اثر انتقال بیش از حد کاناپه به محل های گرم و سرد است که باعث پوسیدگی هر ماده ای خواهد شد. پریدن نیز می تواند دلیلی برای از هم گسستگی لایه های داخلی باشد که در موارد بسیاری باعث باد شدن قسمت از بدنه و در انتها غیر قابل استفاده شدن کاناپه شود. آخرین مورد پوسیدگی به دلیل قرار گیری بیش از حد زیر نور خورشید باز می گردد که ناشی از بی توجهی از کاناپه بادی می باشد. در انتها دو پیشنهاد برای افزایش طول عمر کاناپه و حفظ کیفیت آن برای شما داریم. برای تمیز کردن کاناپه در قسمت زیرین از دستمال خیس استفاده کنید و برای کناره ها از دستمالی مرطوب کمک بگیرید و با بدنه جیر یا مخملی رویه همانند یک فرش رفتار کنید تا آسیبی به ان نرسد. در ضمن این کاناپه قابل استفاده بر روی آب می باشد اما به توصیه شرکت اینتکس این محصول را نباید درون آب استفاده کرد و ما نیز برای افزایش طول عمر ان به هیچ وجه این کار را توصیه نمی کنیم و ضمانتی نیز برای ان وجود ندارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...