کاناپه بادی چند کاره سه نفره تاشو vango

vango 95035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره سه نفره تاشو vango یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی شرکت vango بوده که به تازگی در شرکت محصولات بادی اینتکس در ایران عرضه می شود. این محصول دارای طراحی مشابه با سایر کاناپه های بادی بوده و از یک تشک بادی سرخود با ساختار تاشو بهره مند می باشد. قابلیتی که امکان استفاده به عنوان تشک بادی ، تخت بادی و مبل بادی را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد ساخت. این کاناپه ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم بوده که باعث شده تا ضخامت بدنه نیز افزایش یابد به همین دلیل دوام آن نیز بالا تر خواهد بود تا در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا بیشتر شود. رنگ در نظر گرفته شده برای کاناپه های بادی شرکت vango رنگی اختصاصی بوده و در مدل های دیگر نیز از این رنگ استفاده شده است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 220 سانتی متر
 عرض 82 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه و نشیمنگاه مواج
 دارای تشک تاشو سرخود
 دارای بدنه ضد تعریق
 قابلیت چند کاره
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی چند کاره سه نفره تاشو vango

کاناپه بادی سه نفره چند کاره تاشو محصولی جدید و پر کاربرد از شرکت ونگو بوده که از کیفیت و دوام بالایی بهره می برد. این محصول در میان بزرگترین کاناپه های بادی از نظر ابعاد و ظرفیت قرار گرفته که به دلیل داشتن طراحی مناسب و تولید در یک رنگ می تواند گزینه خوبی برای استفاده در منزل و اتاق های نشیمن باشد. این محصول دارای رقبای زیادی از جمله کاناپه بادی دو نفره اینتکس و کاناپه بادی سه نفره 5 کاره داشته اما به دلیل طراحی و رنگ متفاوت خود به همراه کیفیت بالا به عنوان پر طرفدار ترین کاناپه های بادی قرار می گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت کاناپه بادی سه نفره چند کاره به صورت مستطیلی بوده و دارای تکیه گاه دست و کمر با ساختار یکسان می باشد. نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا طراحی مواج داشته که بهعث می شود تا هنگام استفاده به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و در نتیجه عمل تهویه هوا بهتر انجام شود. این کار موجب می شود تا از تعریق بالا به خوبی جلوگیری شود. یکی از مهمترین ویژگی های طراحی بدنه این محصول داشتن دو تشک بادی تاشو بوده که به بدنه اصلی متصل می باشند. این تشک ها به شکل دلخواه قابل استفاده بوده و در صورتی که آن را باز کنید این محصول تبدیل به تخت و یا تشک بادی برای خواب و دراز کشیدن خواهد شد. طراحی بدنه و لایه های داخلی این محصول به گونه ای بوده که در حالت جمع شده نیز می توان در این کالا حالت دراز کش داشت.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و همچنین قسمت زیرین کاناپه استفاده شده است. این کاناپه بادی دارای کیفیت بسیار مناسبی بوده و از بدنه ای با ضخامت قابل قبول بهره مند می باشد. روکش مخملی یا جیر که در سطح نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا خوابیدن از تعریق بالا نیز جلوگیری می کند. البته مواج بودن این دو سطح از کاناپه نیز در جلوگیری از تعریق بالا کم تاثیر نخواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول انعطاف بالای آن بوده تا به راحتی این کالا را در حجم و اندازه کوچکتری جمع کرد. قابلیتی که سبب می شود تا این کاناپه بادی را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی سه نفره معادل (طول: 220 سانتی متر ، عرض: 82 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد ذکر شده برای حالت باز شده کاناپه بوده و شامل تمام قسمت های بدنه می شود. کاناپه ای که حتی در حالت عادی نیز قابلیت دراز کشیدن روی آن وجود خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما تحمل وزن این محصول 300 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کالا خواهد بود. گرچه اگر باد بدنه این کاناپه را کمی بیشتر کنید فشار روی آن بیشتر شده و از مقدار تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 7 کیلوگرم بوده که نسبت به ابعاد و ظرفیت و همچنین کیفیت بدنه آن بسیار مناسب می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست یک پمپ باد متناسب با اندازه این کالا مانند پمپ های باد برقی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این کاناپه را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه کاناپه را بیش از حد باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. از بهترین راه های مراقبت از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن می باشد. در صورت رعایت تمامی این موارد محصول مورد نظر شما به شکل مداوم تا چند سال قابل استفاده خواهد بود.

جمع بندی

کاناپه بادی سه نفره چند کاره ونگو از با کیفیت ترین و با دوام ترین کاناپه های بادی تولید شده بود که دارای قابلیت چند کاره و دو تشک بادی تاشو متثل به بدنه می باشد. محصولی که دارای قابلیت ضد تعریق بوده و به دلیل داشتن وزن مناسب و حجم کم در زمان جمع کردن بدنه به راحتی قابل حمل خواهد بود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...