کاناپه بادی چند کاره یک نفره

BD 0010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره یک نفره محصولی جدید و متفاوت می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی چرمی می باشد . استفاده از رویه چرمی در این محصول سبب این شده است تا بتوان از این کاناپه ساعت های طولانی استفاده نمود و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرمج و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . چند کاره بودن این کاناپه به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این محصول در حالت های مختلفی استفاده کنید و از آن لذت ببرید . تبدیل شدن به تشک بادی شیب دار ، مبل بادی با طول زیاد ، تشک بادی یک نفره و ... از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی ، تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت، مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره یک نفره

یکی از پر کاربرد ترین و سبک ترین کاناپه های بادی تولید شده در ظرفیت یک نفره، کاناپه بادی چند کاره بوده که دارای طراحی مناسب و جنس بدنه قابل قبول می باشد. این کاناپه بادی به عنوان پر کاربرد ترین کاناپه های چند کاره و تاشو محسوب شده که نه تنها در منزل بلکه برای استفاده در محل کار و حتی مسافرت ها نیز پاسخگوی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان خواهد بود. این کالا همانند بسیاری از همنوعان خود دارای تشک بادی تاشو متصل به بدنه بوده که امکان استفاده از آن به عنوان تخت یا تشک بادی و مبل بادی را فراهم می سازد. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول به صورت مربعی شکل بوده که در صورت استفاده از تشک تاشو آن به حالت مستطیلی تبدیل می شود. بدنه ای که دارای تیکه گاه بزرگ برای دست ها و کمر بوده که به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرند. سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول طراحی مواج داشته به همین دلیل باعث ایجاد محلی راحت برای نشستن یا دراز کشیدن ایجاد خواهد کرد. همچنین باعث رد و بدل شدن بهتر هوا برای جلوگیری از تعریق بالا نیز خواهد شد. یکی از قابلیت های مهم طراحی کاناپه های بادی که در بسیار از مدل های آنها به کار برده شده چند کاره بودن آنهاست. قابلیتی که به وسیله تشک بادی تاشو متصل به بدنه فراهم شده و امکان استفاده از این کاناپه را به عنوان مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی پشتی دار فراهم خواهد ساخت. در قسمت دیواره این کاناپه دو قفل پلاستیکی تعبیه شده تا به وسیله آن تشک تاشو به بدنه اصلی کاملا وصل کرد تا حرکت های اضافی نداشته باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت قابل قبولی بوده و به دلیل داشتن انعطاف بالا به راحتی و در حجم و اندازه بسیار کوچکتر جمع می شود. این بدنه دارای مقاومت بالایی در برابر برخورد نور و گرمای خورشید داشته و ضد آب می باشد. بنابراین امکان استفاده در فضای باز برای مصرف کنندگان فراهم خواهد بود. این نوع جنس بدنه همانند دیگر همنوعان خود در برابر اشیای بسیار تیز و داغ حساس بوده که این مسئله امری طبیعی برای محصولات بادی می باشد. بنابراین باید از این کالا در برابر اشیای تیز مراقبت شود تا چندین سال برای کاربران خود قابل استفاده باشد. البته تمام محصولات بادی اعم از این کاناپه بادی از قابلیت تعمیر تضمینی برخوردار هستند. قابلیتی که باعث می شود تا از یک محصول بادی تا چندین بار قابلیت استفاده وجود داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی چند کاره یک نفره معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 130 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه در حالت باز شده بوده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. زمانی که این محصول را جمع می کنید ابعاد آن به اندازه ای کم می شود که امکان جای دادن آن در هر محل کوچکی وجود داشته باشد. ارتفاع خود تشک تا سطح زمین نیز حدود 25 سانتی متر خواهد بود. اما تحمل وزن این کاناپه بادی یک نفره 120 کیلوگرم می باشد. در صورتی این کالا را به مقدار استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم نیز به تحمل وزن این محصول بیافزایید. وزن بسته بندی این محصول 4 کیلوگرم بوده که نسبت به کیفیت خود دارای وزن بسیار مناسبی می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی سریع و آسوده کاناپه بادی یک نفره چند کاره باید از پمپ های باد برقی استفاده کنید. برای چنین محصولاتی نیز پمپ های باد برقی بهترین گزینه خواهد بود. این پمپ ها علاوه بر پمپاژ هوا از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشند. برای راه اندازی این کالا باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید. تا زمانی باید این محصول از باد پر شود که شکل کامل را به خود بگیرد. برای خالی کردن باد آن نیز باید به همین صورت عمل کرد. دقت داشته باشید که بدنه این کاناپه را بیش از حد سفت نکنید تا به درز های آن فشار وارد نشود. از راه های ساده و مهم برای مراقبت نیز می توان به خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و همچنین جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی چند کاره یک نفره از سبک ترین و پر کاربرد ترین محصولات بادی برای استفاده در مکان های مختلف بوده که دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد. این محصول برای استفاده سنین بزرگسال طراحی شده و امکان به کار بردن از آن در مسافرت ها نیز وجود دارد. کالایی با 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...