کاناپه بادی کمجا

bestway 37115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طول: 205 سانتی متر ، عرض: 146 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر ، مقاومت: 270 کیلو گرم ، نوع جنس: چرم ، وزن کاناپه بادی: 5.5 کیلو گرم ، کد محصول: 37115

کاناپه بادی کمجا طرح چرم ریلکس از فانتزی ترین کاناپه های بادی مخصوص جوانان و بزرگسالان که علاقه به حمل و نقل کردن آن به هر نقطه ای دارند. این کاناپه ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از نشیمنگاهی مشبک بهره می برد. این محصول با داشتن ابعاد (طول: 205 سانتی متر، عرض: 146  سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) تا وزن 270 کیلوگرم را تحمل کرده و از قابلیت چند کاره بودن بهره می برد. کاناپه بادی کمجا دو نفره محصول شرکت ریلکس ، با کوله پشتی مخصوص ، فانتزی ، زیبا ، سبک و با دوام می باشند. قدرت تحمل بالا تا 270 کیلوگرم ، ازز کاناپه های بادی و مبل های بادی تخت شو کم جا می توانید در – اتاق خواب – اتاق نشیمن – گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی و حتی در حین سفر استفاده كنید. دارای برچسب تعمیر رایگان

 نوعخانگی و سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 205 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی کمجا

کاناپه بادی کمجا یکی از بهترین و شیک ترین کاناپه های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بسیار خوش فرم طراحی و تولید شده است. محصولی که با داشتن ظرفیت دو نفره می تواند برای استفاده در منزل، محیط کار و همچنین شرکت ها مناسب باشد. کالایی با بدنه با کیفیت که می تواند به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به بررسی بیشتر این کالا می پردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

کاناپه بادی دو نفره کمجا از بهترین طراحی ها و ارگونومی ساخت راحت و قابل حمل را داشته که به صورت چند کاره و تاشو ساخته شده است. بدنه ای که از یک تکیه گاه بادی لایه ای برخوردار بوده که با تکیه گاه مخصوص دست ها به صورت یکجا تعبیه شده است. به گونه ای که تکیه گاه های مربوط به دست به شکل شیبدار تعبیه شده اند تا قرار گیری دست ها را برای مصرف کننده جذاب تر کند. از دیگر ویژگی های مربوطه به طراحی این کالا می توان به قسمت نشیمنگاه اشاره کرد. قسمتی که به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن در برابر تعرق بالا نیز جلوگیری مناسبی به عمل آورد. ویژگی مهم دیگری نیز در طراحی و ارگونومی این کالا وجود داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های خرید هر محصول بادی می باشد در این کالا با وجود قیمت مقرون به صرفه خود بسیار مناسب بوده و ساخته شده از جنس PVC دو لایه پلاستیکی با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و در صورتی که آب به این بدنه برخورد کند مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. البته لطافت و نرمی بدنه این کالا را نیز نباید نادیده گرفت. این بدنه در برابر برخورد بسیار عادی اشیا به خود مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این کاناپه بادی در نظر گرفته شده بسیار مناسب بوده و با داشتن ظرفیت 2 نفره جای بسار کمی را در صورت استفاده در محلی از شما خواهد گرفت. کاناپه ای که دارای ابعاد (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 146 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند برای استفاده به عنوان وسیله پذیرایی نیز مناسب باشد. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و طبق آن تحمل وزنی استاندارد برابر 270 کیلوگرم به ارمغان خواهد آورد. تحملی وزنی که حتی می توان با کمی کاستن باد بدنه به آن افزود. 

قابلیت چندکاره

قابلیت چند کاره بودن این کاناپه یکی از بهترین ویژگی ها و مزیت های کاناپه های بادی محسوب شده که می تواند از کاربرد بالایی هم بهره مند شود. قابلیتی که تنها توسط تشک بادی متصل به بدنه به وجود می آید. تشکی بادی با طراحی هم شکل نشیمنگاه اصلی کاناپه که توسط لایه های مقاوم PVC به بدنه اصلی متصل می شوند. این تشک بادی سرخود می تواند قابلیت استفاده به صورت تشک و یا مبل را از این کاناپه برای ما به همراه داشته باشد. در صورتی که این تشک را باز کنیم نشیمنگاهی بزرگ داشته و در صورت بستن نشیمنگاه بلند خواهیم داشت. این قابلیت در کل امکان استفاده پر مزیت تر را در سفر ها نیز به ارمغان خواهد آورد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این کاناپه بادی تنها کافیست پس از خارج ساختن کالا از بسته بندی خود آن را به صورت صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس پمپ باد مخصوص را به دریچه باد متصل می کنیم. البته باید دقت داشته باشیم که دریچه باد این محصول اندازه خاص خود را داشته که باید با توجه به اندازه نازل مناسب پمپ برای این دریچه استفاده کنیم و سپس اقدام به باد زدن نماییم. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که به حدی این کاناپه باد نشود که حالت سفتی به خود بگیرد تا فشار بالایی روی مصحول باشد. بهتر است کمی از باد بدنه بکاهیم تا تحمل وزن آن نیز افزایش یابد. برای جمع نمودن آن نیز بهتر است به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند اقدام به جمع نمودن آن کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این کالا بهتر است هر نوع اشیای تیز را از بدنه دور نموده و از هر نوع پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. علاوه بر این در صورت استفاده مدام از کاناپه بهتر است از یک روکش و یا کاور نیز استفاده نمایید. در صورتی که استفاده کمی از کاناپه داشتید یا در هنگام حمل در بسته بندی و یا ساک حمل مقاومی قرار دهید. در صورتی که این محصول آسیب ببیند هیچ جای نگرانی وجود نداشته و به راحتی قابل تعمیر خواهند بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا همانطور که اشاره کردیم قابلیت چندکاره و تاشو بودن آن می باشد. مواج بودن سطح نشیمنگاه نیز خود می تواند یکی از بهترین موارد برای تجربه لدت بیشتر در هنگام استفاده از این کالا باشد. قابلیتی که سبب می شود تا در برابر تعرق بالا نیز مقاوم باشد. ویژگی های دیگر این محصول داشتن وزنی برابر 5.5 کیلوگرم بوده که به راحتی چه در حالت باد شده و یا در حالت جمع شده در هر مکانی قابل جا به جایی باشد. این کالا می تواند بر روی آب های آرام و کم عمق نیز استفاده شود. اگر به دنبال یک کاناپه بادی کمجا، سبک و قابل حمل با کیفیت مناسب هستید تهران اینتکس این کاناپه را به شما پیشنهاد می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...