کاناپه بادی یکنفره بست وی

bestway 67275

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یکنفره بست وی در رنگ نارنجی. محصولی مناسب بزرگسالان و جوانان خوش سلیقه که قابل استفاده در هر مکانی از جمله داخل منزل و بخصوص مسافرت می باشد. کاناپه ای تولید شده از جنس PVC با روکش مخمل و سطحی مواج که قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. این کاناپه دارای ابعادی معادل (طول: 136 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. از ویژگی های بارز دیگر این کالا توانایی تبدیل آن به تخت و مبل یک نفره می باشد.

کاناپه بادی یکنفره ، در ابعاد طول : 191 سانتی متر ، عرض 97 سانتی متر و ارتفاع 64 سانتی متر ، با روکش جیر ، طبی ، تحمل وزن تا 136 کیلوگرم ، با رنگ بندی های متنوع ، محصول شرکت بست وی bestway ، با کیفیت بسیار بالا ، همراه با برچسب تعمیرات رایگان ، حجم بسیار کم ، وزن حدود 3 کیلوگرم ، از کاناپه های بادی میتوان  در اتاق خواب ، منزل ، تماشای تلویزیون ، مسافرت ، ویلا ، و... استفاده کرد . این کاناپه بادی 3 کار همزمان در حالت باد شده انجام میدهد . کاناپه بادی یکنفره ، تشک بادی یکنفره ، مبل بادی شیبدار.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی یکنفره

کاناپه بادی یکنفره بست وی در رنگ نارنجی یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی یک نفره شرکت بست وی بوده که در رنگ بندی مختلف تولید شده است. این کالا یکی از گزینه های مناسب در میان محصولات بادی برای استراحت های سطحی و حتی استفاده در مکان های کاری بوده که از کیفیت لازم نیز برای استفاده در فضای باز بهره می برد. محصولی که همانند بسیار ی از کاناپه های بادی دیگر از قابلیت چند کاره بودن بهره مند است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت یکی دیگر از آیتم های مهم چگونگی و همچنین راحتی استفاده از این کالا می باشد. بدنه ای که به صورت مربعی طراحی شده و از یک نشیمنگاه بزرگ برای کمر و دو نشیمنگاه گرد برای دست ها برخوردار است. این نشیمنگاه ها به صورت سرخود به بدنه متصل بوده و با باد نمودن بدنه این قسمت ها نیز به صورت خودکار راه اندازی می شوند. ویژگی دیگر در طراحی بدنه این کاناپه نشیمنگاهی به صورت مواج می باشد. نشیمنگاهی که می تواند علاوه بر راحتی در برابر تعرق بالا نیز جلوگیری قابل توجهی را داشته باشد. همچنین قابلیت چند کاره و تاشو بودن نیز از مهمترین ویژگی های طراحی و ارگونومی ساخت این محصول به شمار رفته که در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی دیگر از مهم ترین آیتم هایی بوده قبل از خرید هر نوع محصول بادی در نظر گرفته می شود. این آیتم در کاناپه های بادی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. این کاناپه بادی یک نفره نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت زیرین و کناره ها می باشد. روکش مخمل استفاده شده در نشیمنگاه قابلیت هایی همچون ایجاد سطحی راحت برای نشستن و خوابیدن بر روی آن و همچنین جلوگیری از تعرق بالای مصرف کننده را به همراه خواهد داشت. اما بدنه این کالا با ضخامت مناسب تولید شده که می تواند در برابر برخورد آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. از دیگر ویژگی بدنه این کالا قابلیت تعمیر چند باره آن می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی یکنفره معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، عرض: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت یک نفر در سنین مختلف بخصوص بزرگسالان خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. اما ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاتری نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزن در نظر گرفته شده به نسبت ابعاد این کالا برابر 120 کیلوگرم بوده که با توجه به استاندارد بودن این تحمل وزن می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود.

قابلیت چند کاره

مهمترین ویژگی این کاناپه بادی چند کاره و تاشو بودن آن می باشد. قابلیتی که سبب می شود تا مصرف کننده از این کاناپه به عنوان مبل بادی، تخت و تشک بادی و همچنین تشک بادی شیبدار استفاده کند. این قابلیت در واقع توسط یک تشک بادی اضافی متصل شده به بدنه اصلی به ارمغان آمده که می تواند با تغییر حالت و متحرک بودن خود در ابعاد کاناپه نیز تاثر بگذارد. این تشک که ساخته شده از جنس بدنه اصلی بوده توسط لایه ضخیمی از PVC به نشیمنگاه اصلی محصول متصل شده است که در صورت جمع کردن یا تا کردن آن نشیمنگاه ارتفاع گرفته و همچنین در صورت باز نمودن آن نیز نشیمنگاه بزرگتر شده و ارتفاع آن کمتر خواهد شد. این قابلیت سبب می شود تا کاربرد این کاناپه را برای استفاده در سفر ها نیز افزایش دهد.

نحوه راه اندازی کاناپه

راه اندازی این کاناپه بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست دو مرحله کوچک را پشت سر بگذارید تا از آن استفاده کنید. برای این کار ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کنید سپس با توجه به دریچه باد مخصوص کالا باید نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را به این قسمت متصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را بادی تا زمانی ادامه دهیم که به خوبی شکل بگیرد. علاوه بر این باید از سفت شدن بیش از حد بدنه جلوگیری کنیم زیرا که به درز های آن آسیب جدی خواهد رساند. برای جمع کردن کاناپه نیز می توان توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت از کاناپه

بهترین و ساده ترین راه نگهداری و مراقبت از این کالا دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و خودداری از عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. البته در صورت استفاده مداوم از این کاناپه نیز می توانید از روکش های مختلفی برای حفاظت بیشتر از بدنه استفاده کنید. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از کالا نیز می تواند در نگهداری و مراقبت بهتر از محصول موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی یکنفره در رنگ نارنجی یکی از کاناپه های بادی چند کاره رنگی با قیمت و کیفیت مناسب بوده که از فروش بالایی برای استفاده در مکان های مختلف تولید شده است. این کالا با داشتن طراحی بدنه مناسب می تواند برای استفاده در محل کار و همچنین مسافرت ها نیز مناسب باشد. محصولی که در فروشگاه و نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...