کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو

bestway 67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو بست وی در رنگ سبز فسفری. محصولی با ابعاد معادل (طول: 193 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) و تحمل وزن 120 کیلوگرم مناسب بزرگسالان و جوانان خوش سلیقه که قابل استفاده در هر مکانی از جمله داخل منزل و بخصوص مسافرت می باشد. کاناپه ای تولید شده از جنس PVC با روکش مخمل و سطحی مواج که قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. از ویژگی های بارز دیگر این کالا توانایی تبدیل آن به تخت و مبل یک نفره می باشد.

کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو, توضيحات محصول : کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو با رویه جیر (مخملی) رنگ نارنجی ، سبز ، و آبی ، محصول شرکت bestway با کیفیت عالی و ظاهری زیبا جهت دیزان کردن مبلمان منزل ، ضد تعریق ، بسیار سبک و کم جا ، دارای پمپ باد ، برچسب تعمیرات رایگان و یک هدیه بالش گردنی از طرف شرکت تهران اینتکس مرکز فروش کاناپه های بادی تختخواب شو.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

کاناپه بادی یکنفره تختخواب شو

کاناپه بادی یک نفره تخت خواب شو محصولی شیک و فانتزی برای مصارف بزرگسالان و حتی سنین کم در مکان های مختلف از جمله منزل، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که از کیفیت بدنه مناسبی نیز بهره می برد. این کالا با طراحی و رنگ بدنه شاد خود یکی از پر فروش ترین کاناپه های بادی یک نفره تا کنون بوده که با کاناپه های بادی یک نفره اینتکس رقابت می کند. کالایی که برای استراحت های سطحی و همچنین استفاده در مجلس های معمولی مناسب خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی این کاناپه به صورت مربعی بوده که برای نشستن و خوابیدن یک نفر بسیار مناسب خواهد بود. بدنه ای که شامل یک تکیه گاه کمر و دو تکیه گاه بادی مخصوص دست ها بوده و که به صورت سرخود به بدنه متصل می باشد. این تکیه گاه ها با باد کردن بدنه به صورت خودکار راه اندازی می شوند. اما قسمت نشیمنگاه این کاناپه به شکل مواج بوده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای مصرف کننده در برابر تعرق بالا نیز مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا جایگیری کم آن در زمان راه اندازی می باشد. مهمترین ویژگی طراحی این کاناپه نیز چند کاره و تاشو بدون آن می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. بدنه ای که رویه آن را روکش مخمل و قسمت های کناری و زیرین را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد. گفتنی است که روکش مخمل در کنار مواج بودن نشیمنگاه می تواند در راحت بودن این قسمت و همچنین جلوگیری از تعرق بالا کمک شایانی کند. علاوه بر این قسمت های کناری و زیرین نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. بدنه این کاناپه به اندازه با کیفیت بوده که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز به ما خواهد داد.

ابعاد و تحمل وزن

کاناپه بادی یک نفره تختخواب شو از ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بهره برده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام راه اندازی جایگیری بسیار کمی را خواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده خود نشیمنگاه ارتفاعی حدود 15 سانتی متر خواهد داشت. طبق این ابعاد تحمل وزن این کاناپه برابر 120 کیلوگرم بوده که حتی می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن افزود.

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره بودن این کاناپه بادی مهمترین ویژگی تعبیه شده در این کالا بوده که کاربرد استفاده از این محصول را افزایش داده است. قابلیتی که سبب می شود تا از این کاناپه به عنوان مبل، تخت، تشک و تشک بادی با پشتی استفاده نمود. البته این قابلیت توسط یک تشک بادی متصل شده به بدنه به وجود آمده است. این تشک بادی همانند نشیمنگاه اصلی طراحی شده و از جنس بدنه اصلی نیز می باشد. این تشک توسط لایه ای ضخیم از PVC به این کاناپه متصل شده و متحرک می باشد. یعنی می توان آن را تا نمود و یا باز کرد که در صورت تا کردن ارتفاع نشیمنگاه بیشتر شده و در صورت باز کردن نیز نشیمنگاه با طول بیشتر خواهیم داشت.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این محصول بادی ابتدا باید آن را بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد این کاناپه نازل پمپ باد متناسب با آن را به دریچه متصل کرده و سپس به باد زدن اقدام نمود. تا زمانی بادی این کاناپه را باد زد که کاملا شکل گرفته باشد. همچنین باید از سفت شدن بدنه نیز جلوگیری کرد زیرا به درز های آسیب جدی خواهد رساند. برای جمع کردن کاناپه می توان از طریق دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین روش های نگهداری این کالا دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و خودداری از انجام دادن هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. در صورت استفاده مدام از بدنه نیز می توان از روکش های مختلفی برای حفاظت بیشتر آن استفاده کرد. علاوه بر این محل راه اندازی و نوع باد کردن و راه اندازی این کاناپه نیز می تواند در نگهداری بهتر این کالا موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی یک نفره تختخواب شو بست وی در رنگ سبز از دیگر کاناپه های بادی یک نفره مخصوص بزرگسالان بوده از کیفیت و قیمت مناسبی برای استفاده در هر مکانی بهره می برد. کاناپه ای با قابلیت تاشو و چند کاره بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن وزن بسیار مناسب و ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. این کالا در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...