کاناپه بادی 1 نفره

67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 100 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 3 کیلو گرم ، با رویه لطیف مخملی ، کد محصول: 67277 Bestway

کاناپه بادی یک نفره تمام مشکی بست وی از محصولات قابل حمل و سبک این شرکت که قابل استفاده در منزل و بخصوص مسافرت را دارد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و به دلیل مواج بودن سطح نشیمنگاه آن قابلیت هایی همچون ضد تعرق و طبی بودن را به همراه دارد. ابعاد آن (طول: 193 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می کند. از دیگر قابلیت های این کالا تبدیل آن به تخت و مبل یک نفره می باشد.

کاناپه بادی یک نفره ، توضيحات محصول کاناپه بادی 1 يکنفره با روکش جیر (مخمل) ضد تعریق و طبی بسیار شیک و با دوام دارای پشتی، جای دست ، همراه با پمپ دستی رايگان. 3 کاره ، محصول شرکت بست وی ، با کیفیت عالی ، همراه با برچسب تعمیرات ، برای خرید این محصول به قسمت تماس با تهران اینتکس مراجعه فرمائید.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 1 نفره

کاناپه بادی 1 نفره در رنگ مشکی یکی دیگر از کاناپه های بادی یک نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از کیفیت و طراحی بسیار زیبا و با کیفیتی بهره می برد. کالایی برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و محل کار که به دلیل داشتن وزن سبک امکان جا به جایی راحت را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این کاناپه همانند مدل های همنوع خود از قابلیت بسیار خوبی مانند تاشو بودن برخوردار بوده که استفاده از این محصول را کاربردی تر می کند. اما در ادامه به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کاناپه بادی تک رنگ به صورت مربعی بوده که از دو نشیمنگاه برلای کمر و دست ها بهره می برد. نشیمنگاه کمر به مواج و دو نشیمنگاه دست نیز به صورت گرد طراحی شده اند و هر دوی آنها به صورت سرخود به بدنه متصل می باشند. هنگامی که این کاناپه را باد کنیم، نشیمنگاه ها نیز به صورت خودکار راه اندازی می شوند. ویژگی دیگر در طراحی بدنه این کالا نشیمنگاه مواج آن بوده که سبب می شود تا هوا در هنگام نشستن و یا خوابیدن بر روی ان رد و بدل شود و در برابر تعریق مصرف کنندگان جلوگیری مناسبی را داشته باشد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول قابلیت چند کاره بوده و تاشو بوده که در ادامه به بررسسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از هر گونه کاناپه بادی بوده در این کالا نیز مورد اهمیت بالایی قرار می گیرد. از این رو بدنه این کاناپه بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بر روی نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناری و زیرین می باشد. بدنه ای با مقاومت و ضخامت مناسب که با خیالی راحت می توان از آن در فضای باز استفاده نمود. روکش مخمل استفاده شده بر روی قسمت نشیمنگاه علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای کاربران در برابر تعریق بالا بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین روکش طرح چرم استفاده شده در قسمت های کناری و زیرین نیز می تواند در برابر برخورد آب مقاوم باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی 1 نفره بست وی مانند همنوعان دو رنگ خود بوده که معادل (طول: 193 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. این ابعاد مناسب استفاده یک نفر بوده و به دلیل داشتن یک تشک اضافی سرخود در بدنه ابعاد آن کم و زیاد خواهد شد. طبق این ابعاد تحمل وزن این کاناپه برابر 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این محصول به حساب می آید. البته تا 20 کیلوگرم نیز می توان به این ویژگی افزود.

قابلیت چند کاره

کاناپه های بادی 1 نفره مانند بسیاری از کاناپه های بادی دارای قابلیت چند کاره یا تاشو داشته که می تواند برای مصرف کنندگان بسیار کاربردی باشد. این قابلیت در واقع امکان استفاده از این کاناپه را به عنوان مبل بادی، تشک بادی، تخت بادی و تشک بادی پشتی دار به ما می دهد. قابلیتی که توسط یک تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی به وجود آمده و می تواند به متحرک عمل کند. تشکی که جنس آن از بدنه اصلی و مانند نشینگاه بوده و با تا کردن ارتفاع نشیمنگاه کاناپه افزایش خواهد یافت. همچنین در صورت باز نمودن آن نیز نشیمنگاه طویل تری در اختیار خواهیم داشت.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این محصول بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به این قسمت متصل کرده و سپس اقدام به باد کردن نمود. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که بدنه این محصول را بیش از حد سفت نکنیم زیرا به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای جمع کردن نیز کافیست توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند و یا توسط دست باد آن را خالی کرده و اقدام به جمع نمودن کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

ساده ترین و بهترین راه های مراقبت از این کاناپه بادی دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی محصول می باشد. محل راه اندازی و استفاده نیز خود می تواند در برابر اتفاقات ناگهانی محافظت کند. علاوه بر این در صورت استفاده مدام از این کالا می توان از روکش های مختلفی نیز برای آن استفاده کرد.

جمع بندی

کاناپه بادی 1 نفره بست وی در رنگ مشکی یکی از مناسب ترین کاناپه های بادی این شرکت برای مصرف بزرگسالان و همچنین سایر سنین بوده که از ویژگی هایی همچون ضد تعریق بودن و داشتن نشیمنگاهی راحت برخوردار می باشد. کالایی با قابلیت چند کاره و قیمتی مناسب که در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...