کاناپه بادی 5 کاره

bestway 75032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 260 کیلوگرم ، نوع جنس: PVC طرح چرم ، وزن کاناپه بادی: 8.5 کیلوگرم ، جنس رویه: طرح چرم موج دار

کاناپه بادی 5 کاره بست وی از نوع کامفورت طبی که به منظور مصارف خانگی و بخصوص سفر های مختلف ساخته شده است. این محصول از جنس PVC با روکش طرح چرم تمام مشکی طراحی شده و از نشیمنگاهی موج دار بهره می برد. ابعاد آن (طول: 185 سانتی متر، عرض: 148 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 260 کیلوگرم را تحمل نماید. ابن کاناپه از پرکاربرد ترین کاناپه های بادی بست وی بوده زیرا که قابلیت تبدیل شدن به 5 حالت مختلف را دارد.

کاناپه بادی 5 کاره, جدید طرح چرم با قابلیت 5 کاره همزمان ، با قیمت مناسب و کیفیت بالا ، برند sofabed ، تحمل وزن تا 260 کیلوگرم ، ضد آب ، کامفورت ، کم حجم ، دارای کیف حمل و برچسب تعمیر ، قابل استفاده فقط در منزل ، اتاق خواب ، رنگ: مشکی این محصول یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در سایت است و با خرید آن می توان در هزینه صرفه جویی بسیاری داشت. علاوه بر هزینه جای کمتری را نیز اشغال می کند که یکی از برتری های این کاناپه بادی به شمار می رود. در کنار این کارایی بالا این محصول ظاهر بسیار شیکی دارد می تواند به منزل و یا محل کارتان زیبایی ببخشد. کیفیت آن هم در حد مطلوب است.

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 5 کاره از محصولات شرکت بست وی بوده که تجربه بسیاری را در سال های اخیر در ساخت چنین محصولاتی کسب کرده است. این کاناپه که دو نفره می باشد از سال 2010 معرفی شده و به دلیل استقبال مشتریان این شرکت کماکان تولید می شود چرا که از کیفیت و کاربرد های بسیاری بهره می برد. بدنه چرمی، قرار گیری در 5 حالت مختلف، کیفیت مناسب، وزن سبک از مشخصه هایی هستند که در این محصول با کیفیت از شرکت بست وی به چشم می خورند. این کانپه توانایی تحمل وزن تا 260 کیلوگرم را داشته که به معنای میزبانی آسوده از دو فرد با وزن های 130 کیلو گرمی می باشد که به واقع فوق العاده است. در این بخش قصد داریم تا توضیحاتی جامع و کامل را در مورد این تخت بادی تحت عنوان نقد و بررسی کاناپه بادی 5 کاره به شما عزیزان ارائه کنیم، پس با ما همراه باشید. 

طراحی

طراحی برای بسیاری از افراد شاید مهم ترین اصل در انتخاب باشد، این بخش به این دلیل دارای اهمیت است که هم در اولین دیدار و نگاه مهمانان مورد توجه است و دوم اینکه در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر بسزایی دارد، به همین دلیل می توان نگاه ویژه ای در کنار سایر مشخصه های یک کاناپه بادی به این محصول داشت، کاناپه بادی پنج کاره ظاهری بسیار شیک و آراسته دارد که می تواند به سلیقه بیشتر مردم خوش آید، بخش رویی آن از چرم مات یکدستی تشکیل شده که ظاهری مشابه کاناپه های لوکس و گرانقیمت صنعت مبل را به همراه دارد.، به علاوه دوخت های آن که از داخل می باشد به چشم نمی آید تا شاهد محصولی با ظرافت باشیم. گودی های بخش نشیمنگاه و پشتی که در حقیقت باعث ایجاد شدن سطح مواجی شده است با تایید پزشکان همراه بوده و دلایل دیگری همچون به جریان انداختن هوا را دارد که در بخش جنس بدنه به آن بیشتر رسیدگی خواهیم کرد. این کاناپه به دلیل 5 کاره بوده و تمامی قسمت های خود از گودی های یکسان بهره می برد. نحوه قرار دادن کاناپه در حالت های مختلف را نیز در ادامه توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است که این کاناپه سه حفظه باد داشته که در شرایط مختلف کاربردی است.  این سه محفظه دارای دریچه های جداگانه ای هستند که در کنار کاناپه قرار دارد.

جنس و کیفیت

مبل های بادی اغلب از بدنه اصلی مشابهی با یکدیگر ساخته شده اند. ماده اصلی ساخت کاناپه ها و محصولات بادی پلاستیک الیاف دار PVC است که در محصولات متنوع از نوع و اقدار متفاوتی برای ساخت آن استفاده شده است. این کاناپه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از PVC دو لایه با لایه اضافی چرم مصنوعی ساخته شده. البته قسمت های کناری از یک لایه کمتر ساخته شده اند که به دلیل عدم برخورد این بخش با بدن حین استفاده از اهمیت بالایی برخوردار نیست. بخش بالایی این کاناپه با آزمایش های انجام شده در تهران اینتکس از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است و تحت فشار های بیش از حد اعلام شده توسط کارخانه نیز مقاوت می کند، به علاوه در برابر ضربه و حمل و نقل نیز کمترین آسیب ممکن به آن وارد می شود. در حالت کلی در صورتی که این کاناپه را خریداری کرده اید از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که محصولی با کیفیت در اختیار شماست و  محصول با کیفیت تر از آن کمتر در بازار یافت می شود. 

ابعاد و وزن

مطمئنا در کنار قیمت مهم ترین دلیلی که خریداران را مشتاق خرید این محصول می کند ابعاد و وزن آن است که در بسته بندی آن نیز بسیار کوچکتر می شود. طول این کاناپه 185 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 148 سانتی متر است. همچنین ارتفاع این محصول در حالت عادی بدون تبدیل شده به 4 حالت دیگر 46 ساانتی متر می باشد. با چنین ابعادی شما یک مبل فوق العاده راحت دارید که می توان آن را در بسته بندی بسیار کوچکی جمع کرد، تصور کنید کاناپه ای با طول و عرض بیش از یک متر قابلیت قرار گیری در کوله پشتی تان یا یک نایلون کوچک را داشته باشد، این فوق العاده نیست؟ مورد بعدی که باید به آن توجه کنید. وزن این محصول است، وزنی که در تمامی محصولات بادی شگفت انگیز بوده و حمل کالا را بسیار ساده می کند. کاناپه به تنهایی 7.3 کیلو گرم وزن داشته و با اقلام همراه در بسته بندی وزن آن به 7.8 کیلو گرم می رسد. 

کاربرد ها

این کاناپه کاربرد های متنوعی دارد ه آنها را می توان به پنج قسمت تقسیم کرد. به همین دلیل از تیتر "کاربرد ها" به جای "کاربرد" استفاده کردیم. در این بخش نیز می خواهیم تمامی پنج حالت استفاده از این محصول را جداگانه بررسی کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید که این کاناپه بادی می تواند در منزل، محل کار، مسافرت و سایر شرایط متنوع مورد استفاده قرار گیرد، و از این نظر تجربه بسیار خوبی را برای شما به جای خواهد گذاشت. 

1 - کاناپه بادی : اولین کاربرد این محصول به عنوان یک کاناپه بادی است، برای استفاده محصول به این شیوه می بایست تمامی محفظه های آن را از باد پر کنید و قسمت جلویی را به زیر نشیمنگاه خم کنید و به گیره های پشتی آن ببندید تا در جای خود محکم شود. در این حال شما یک کاناپه بادی کامل دارید که تصویر آن نیز در تصویر اصلی محصول پنجانده شده است. 

2 - تشک بادی شیب دار: تشک بادی شیب دار دومین کاربرد این کاناپه بادی محسوب می شود. برای استفاده از آن به عنوان تشک بادی شیب دار می بایست گیره های پشتی آن را باز کردهو قسمت زیرین را باز کنید، سپس کاناپه را 180 درجه بچرخوانید و به پشت قرار دهید تا پشتی آن یک شیب ملایم ایجاد کرده و آماده استفاده و لم دادن شما باشد. ارتفاع این تشک شیب دار را نیز می توانید با کم یا زیاد کردن باد محفظه سوم یعنی بخش پشتی و دستگیره ها تنظیم کنید. 

3 - کاربرد سوم این کاناپه بادی به عنوان یک تشک پشتی دار است، برای داشتن یک تشک پشتی دار لازم است تا گیره های کاناپه را باز کرده و قسمت زیرین آن را به جل منتقل کنید، در این حالت نیز می توانید به سادگی هم به عنوان ابزاری برای خواب استفاده کنید و هم به عنوان ابزاری برای استراحت های موقت و تماشای تلویزیون. روش راحت تر برای خوابیدن دائم به عنوان تشک است که در کاربرد بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

4 - تشک بادی: برای داشتن یک تشک بادی لازم است که به صورت کامل باد بخش پشتی کاناپه را خالی کنید، سپس کاناپه را در حالت عکس تشک پشتی دار بچرخوانید و بر روی زمین قرار دهید تا سطحی صاف و یکدست پیش روی شما باشد

5 - تخت بادی کودک: آخرین کاربرد این تشک بادی شاید به نوعی با تمامی موارد ذکر شده تا این قسمت از بررسی متفاوت باشد، تفاوت تخت و تشک در محصولات بادی تنها در ارتفاع آنها بوده است. در این محصول نیز اگر حالت چهارم را به واسطه گیره های پشتی به هم متصل کنید و بخش دستگیره های کاناپه را نیز رو به پایین بگذارید، یا اینکه در کاربرد اول کاناپه دستگیره ها و پشتی آن را خالی از باد کنید و ان را پشت و رو کنید خواهید دید که یک تخت بادی مخصوص کودکان پیش روی شماست که فوق العاده راحت و دوست داشتنی است. 

روش نصب

یکی از مهمترین مشخصه های محصولات بادی نصب ساده آنهاست، تقریبا تمامی لوازم ساخته شده در این دسته از کالا ها به سادگی نصب می شوند، کاناپه بادی پنج کاره نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای باد کردن این کاناپه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. چسب کاناپه را با احتیاط کامل ببرید زیرا ممکن است ورود چاقو یا شئ تیز دیگری به آن صدمات جدی وارد کند. 
  2. محل نصب کاناپه را کاملا بازرسی و تمیز کنید تا عاری از هر شئ تیزی یا سنگریزه ای باشد.
  3. کاناپه را از بسته بندی خارج کرده و در محل نصب پهن کنید. 
  4. محفظه های باد آن را به ترتین از قسمت جلویی تا پشتی با پمپ باد کنید. 
  5. سپس گیره های آن را از پشت بسته یا به حالت مورد نظر توضیح داده شده در قسمت قبل از این کاناپه استفاده کنید.

سخن پایانی

کاناپه های بادی ابزار های فوق العاده و جدیدی هستند که می توان به سادگی آنها را حمل کرد، این مشخصه باعث شده است که پس از ورود آنها مشتریان بیشتری نسبت به آن تمایل داشته باشند. کاناپه بادی 5 کاره بست وی نیز یکی از این محصولات بوده که رضایت بسیاری را از جانب مشتریان تا کنون کسب کرده است به همین دلیل یکی از محصولات پیشنهادی شرکت تهران اینتکس به حساب می آید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...