کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی

bestway 75055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلوگرم ، نوع جنس: وینیل ، وزن کاناپه بادی: 5.6 کیلوگرم ، نوع پمپ: ۲۲۰ ولت ، جنس رویه: وینیل براق ، کد محصول: bestway 75055

کاناپه بادی 5 کاره تختخواب شو با پمپ برقی یکی از محصولات بسیار زیبا و جدید کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این کاناپه بادی تنها در رنگ مشکی ارائه شده، جنس آن از وینیل براق است و در اکثر مکان ها از جمله منزل، ویلا، محل کار، خانه های دانشجویی و همینطور در سفر قابل استفاده می باشد. طول این کاناپه ۲۰۰ سانتی متر، عرض آن ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۶۴ سانتی متر است و قابلیت تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلو گرم را داراست. این محصول را به 5 حالت مختلف از جمله کاناپه، تشک، تشک شیبدار، تشک بادی و تخت کودک می توان استفاده نمود. سطح مواج موجود بر روی این کاناپه به منظور جریان یافتن هوا و جلو گیری از عرق کردن طراحی شده است و احساس راحتی بسیار زیادی به فرد می دهد. این کاناپه علاوه بر پمپ ۲۲۰ ولت دارای یک عدد ساک حمل و یک عدد برچسب تعمیر نیز می باشد. شما میتوانید این محصول راحت و زیبا را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

در ابتدای این مطلب سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این کاناپه بادی را به اختصار برای شما بازگو کنیم. حال در این بخش نیز سعی خواهیم کرد که به صورت کامل تری این کاناپه و ویژگی های آن را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خصوصیات این محصول به صورت کامل آشنا شده و به بهترین شکل ممکن اقدام به تهیه و خرید این محصول کنید. در همین راستا هم پیشنهاد داریم تا به صورت کامل این مقاله را تا بخش های پایینی دنبال کنید...

بحث ساختار و نوع طراحی کاناپه بادی

اولین نکته ای که می توان در خصوص این کاناپه بادی به آن اشاره کرد ، همین بحث ساختار و چگونگی تشکیل بخش های مختلف این محصول می باشد. در واقع شما با آگاهی کامل از این موضوع باید سعی کنید که خرید خود را انجام دهید. حتی برخی از افراد سعی می کنند تا پس از مشاهده یک محصول و هم چنین تعیین نیاز های خود اقدام به انتخاب و خرید یک کاناپه بادی کنند که این نکته هم بسیار مهم می باشد. در همین راستا اولین بخش از این مقاله را به بحث در رابطه با ساختار و چگونگی طراحی این کاناپه بادی اختصاص داده ایم که قطعا می توانید به صورت کامل با مطالعه این بخش حتی در صورتی که این محصول و تصاویر آن را تا به حال ندیده باشید ، به بهترین شکل ممکن دست به خرید این کالا بزنید.

در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول چند ویژگی خاص در بخش طراحی و ساختار دارد که می بایست به هر یک از این موارد به تنهایی اشاره کنیم. در همین راستا اگر از بخش های پایینی این محصول شروع به توضیح در خصوص این محصول کنیم ، باید عنوان کنیم که ناحیه زیرین این کاناپه بادی دارای یک ساختار دو طبقه می باشد. این ناحیه به گونه ای طراحی و تولید شده است که شما می توانید دو لایه روی هم قرار گرفته شده را به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول مشاهده نمایید. یکی از این لایه ها قابلیت باز شدن به صورت کامل را داراست که با ساختار مستطیلی خود باعث شده تا شما یک کاناپه بادی زیبا با قابلیت تخت خوابشو را در اختیار داشته باشید.

در واقع این بخش به گونه ای باز می شود که به بدنه اصلی این کاناپه متصل بوده و شما قادر خواهید بود تا به راحتی در هر زمان که نیاز دارید از این محصول به عنوان یک تخت خواب استفاده کنید ، این ناحیه را باز نموده و از این کاناپه بهره مند شوید. نکته بعدی در خصوص این کاناپه به بخش کف و در واقع نشیمنگاه این کاناپه تعلق می گیرد. این ناحیه نیز به گونه ای طراحی شده است که قطعا هر فردی که قصد نشستن در یک فضای نرم و راحت را دارد می تواند این محصول را یک پیشنهاد عالی برای خود در نظر بگیرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این ناحیه به صورت فرو رفته و با بهره مندی از یک سری شیار طراحی شده که این شیار ها باعث شده اند که این کاناپه به یک محصول طبی تبدیل شود که فوق العاده نرم و راحت می باشد.

مسئله بعدی در خصوص این محصول به نواحی کناری این کاناپه بادی تعلق می گیرد. این نواحی دارای دو تکیه گاه بادی و نسبتا عریض می باشند که هر یک برای تکیه دادن در بخش های کناری این کاناپه و یا قرار دادن دست ها بر روی این مناطق ایده آل می باشند. در واقع شما پس از قرار گیری بر روی این محصول قادر خواهید بود تا به سادگی هر چه تمام تر در رایج ترین و استاندارد ترین حالت ممکن بر روی این محصول قرار گرفته و از این کاناپه بهره مند شوید. ناحیه دیگر این محصول هم بخش تکیه گاه بلند این کاناپه می باشد. در واقع این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که دارای یک سری خطوط موازی بوده و این خطوط با فاصله های یکسان و اندازه های برابر به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول نقش بسته اند. این عامل نیز باعث شده است تا شما در هنگام تکیه دادن بر روی این محصول بتوانید از نواحی پشتی این محصول هم در یک حالت نرم و راحت استفاده کنید.

هم چنین تمامی نواحی کناری این محصول نیزبه صورت گرد شکل گرفته است که این عامل هم در زیبایی ظاهری و هم در نوع ساخت این کاناپه بسیار اثر گذار خواهد بود. در واقع این بخش ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که شما می توانید یک محصول با آرگونومی و ساختار استاندارد و راحت را به بهترین شکل ممکن مشاهده نموده و از داشتن این محصول نهایت لذت را ببرید. هم چنین در کنار این موارد یکی دیگر از نکاتی که لازم به توضیح می باشد ، بحث رنگ بندی این کاناپه است. در واقع شما می توانید یک کاناپه بادی با رنگ یکدست مشکی را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این رنگ و ساختار باعث شده است تا شما از داشتن این کاناپه لذت ببرید. در واقع این رنگ قابلیت استفاده در داخل منزل و حتی محیط های اداری را هم به بهترین شکل ممکن داراست که باعث شده است تا شما با خیالی آسوده دست به انتخاب این محصول بزنید.

کارایی ، کیفیت و شیوه مراقبت از محصول

از دیگر ویژگی های مهمی که این کاناپه بادی در اختیار شما قرار می دهد بحث کیفیتی و جنس این محصول است که قطعا نکته ای فوق العاده مهم و حیاتی خواهد بود. در واقع شما باید به دقت در این مورد حساس شوید زیرا جنس و کیفیت یک کالا باعث می شود تا خیال شما از بابت خریدی که انجام می دهید راحت شده و بتوانید با آسودگی خاطر محصولی را خریداری کنید که قابلیت استفاده سالیان سال را به شما بدهد. در همین راستا نیز این بخش را به صورت کامل به توضیح در خصوص جنس و کیفیت این محصول اختصاص خواهیم داد.

اگر بخواهیم بخش رویه اصلی و همین طور بخش های کناری این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید عنوان کنیم که این کاناپه دارای یک ساختار فوق العاده از جنس وینیل می باشد. در واقع این جنس به گونه ای طراحی و تولید شده است که قطعا خیال شما پس از خرید این محصول راحت خواهد بود. از ویژگی های مهم این جنس نیز می توان به ضخامت این کاناپه بادی و لایه های ضخیم و پهن این محصول اشاره کنیم که باعث می شود تا این کاناپه دچار آسیب نشود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این ضخامت به گونه ای طراحی شده است که شما می بایست یک سری نکات را هم در خصوص شیوه های مراقبت از این محصول به بهترین شکل ممکن رعایت کنید تا در طول زمان این کاناپه آسیب نبیند.

علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول قادر است تا 200 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود چه در زمان استفاده به عنوان کاناپه و مبل و چه در زمان استفاده به عنوان تخت خواب تحمل نماید که از ویژگی های مهم و خصوصیات خاص این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول قابل استفاده برای دو نفر بزرگسال به صورت هم زمان می باشد که باید به این نکته هم دقت نمایید.

در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رعایت یک سری اصول باعث می شود تا این کاناپه همواره سالم و سلامت در اختیار شما قرار داشته باشد که پیشنهاد می کنیم با دقت به این موارد توجه کنید. نکته اول در خصوص مراقبت از این کاناپه بحث عدم وارد کردن فشار زیاد به بدنه اصلی این محصول است. همان طور که اشاره کردیم این کاناپه قادر است تا حداکثر 200 کیلو گرم وزن را تحمل نماید و به هیچ عنوان نباید فشار بیشتر از این مقدار را بر روی این محصول وارد کرد. نکته مهم بعدی در خصوص این محصول بحث عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این کاناپه می باشد. شما باید به این نکته دقت کنید که این کاناپه باید از هر گونه شی نوک تیز و اشیا دیگری که قادر به ضربه زدن و وارد کردن آسیب به این محصول هستند دور باشد. این نکات و علم در این خصوص باعث می شود تا شما بدون نگرانی اقدام به خرید این کاناپه کنید.

هم چنین مسئله بعدی در خصوص محل قرار گیری این محصول و هم چنین شیوه صحیح راه اندازی این کاناپه می باشد. شما باید به این نکته دقت کنید که در هنگام باد کردن این محصول به هیچ عنوان کمتر از حد مجاز و یا بیشتر از آن این محصول را باد نکنید. باد کردن کمتر از حد معمول باعث می شود تا این محصول دچار افت کیفیت شده و بیش از اندازه باد کردن این محصول نیز باعث سفت شدن و افزایش احتمال آسیب این کاناپه می شود که پیشنهاد می کنیم حتما به این نکات دقت کنید. هم چنین پیشنهاد می کنیم که این کاناپه را در یک فضای ثابت و معمولا در یک محلی قرار دهید که امکان آسیب دیدن بخش کف این محصول به حداقل کاهش یابد. در واقع از قرار دادن این کاناپه در نواحی که دارای سنگ ریزه و یا سطح شیبدار می باشد سعی کنید خودداری کنید که این کار هم در حفظ سلامت این محصول اثرگذار خواهد بود.

اقلام همراه محصول

مسئله مهم بعدی که باید در خصوص این کاناپه به آن اشاره کنیم ، بحث اقلام و مواردی است که به صورت جداگانه در کنار این کاناپه بادی به چشم می خورد. در واقع شما باید دقت کنید که در کنار این محصول در وهله اول یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که این دفترچه تمامی نکات در خصوص حفظ سلامت این کاناپه و همین طور شیوه های صحیح راه اندازی از این محصول را در داخل خود موجود می بیند. در مواقعی که شما نیاز به آموزش خاصی داشته باشید این دفترچه قطعا بهترین راهنمای شما در خصوص این کاناپه خواهد بود.

وسیله دیگری که در کنار این کاناپه قرار دارد ، برچسب تعمیرات این محصول می باشد. در واقع شما می توانید در داخل باکس بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات را هم مشاهده کنید که این عامل باعث می شود تا در زمان هایی که به هر دلیلی بدنه اصلی این کاناپه دچار آسیب شده و نیاز به ترمیم دارد ، بدون نیاز به سپردن این محصول به آپاراتی بتوانید خودتان به ساده ترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان اقدام به ترمیم این کاناپه بادی کنید که قطعا به کمک شما خواهد آمد.

هم چنین این محصول دارای یک عدد ساک حمل و نقل نیز می باشد. در واقع شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی در دفعات بعدی که نیاز به جا به جایی این محصول دارید ، دیگر نیازی به استفاده از باکس بسته بندی این محصول نخواهید داشت و تنها کافی است این کاناپه را در داخل این ساک حمل قرار داده و سپس اقدام به جا به جایی این محصول کنید. قطعا این عامل باعث می شود تا کار شما برای جا به جایی این محصول بسیار راحت تر شود.

جمع بندی

کاناپه بادی 5 کاره با پمپ برقی یکی از خاص ترین و در عین حال کامل ترین محصولاتی است که اگر شما قصد دارید خرید کنید می توانید به عنوان یک پیشنهاد عالی به این کالا نگاه کنید. بهره مندی از پمپ باد برقی ، اقلام همراه ایده آل و همین طور کیفیت و کارایی فوق العاده این محصول باعث می شود تا با توجه به قیمت ارزان و تخفیف فوق العاده ای که فروشگاه تهران اینتکس برای این محصول قرار داده است بتوانید با خیالی راحت از این فرصت استفاده نموده و اقدام به خرید و تهیه این محصول کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپدارد
 نوع پمپ۲۲۰ ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

کاناپه بادی 5 کاره تختخواب شو با پمپ برقی یکی دیگر از محصولات برند محبوب بست وی می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . این محصول از جنس وینیل براق می باشد که دارای رویه ضد تعریق است و همچنین در رنگ مشکی توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران با برترین کیفیت و قیمت عرضه شده است . رویه این کاناپه بادی 5 کاره مواج می باشد که به گردش جریان هوا کمک می کند و باعث جلوگیری از عرق کردن بدن می شود . کاناپه بادی 5 کاره در حالت های مختلف کاناپه ، تشک ، تشک شیب دار ،تشک بادی و تخت کودک قابل استفاده می باشد که با یک تیر می توانید چند تیر بزنید و حالت های مختلف را با آن تجربه کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد که نهایت تلاش برای راحتی استفاده کننده در آن به کار گرفته شده است . این کاناپه بادی دارای رویه مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم کرده و مانع از خستگی شما در استفاده ی طولانی مدت از این محصول می شود ، همین طراحی مهندسی شده و توجه کردن به نیاز های مشتریان عزیز می باشد که باعث محبوبیت محصولات بادی در میان هموطنان عزیز می شود . این رویه مواج گونه ای که کاناپه دارد موجب گردش هوا در بین شما و کاناپه شده و باعث جلوگیری از تعریق شما می شود که در بسیاری از فصول سال کاربردی بوده و به شدت مورد استفاده قرار می گیرد .

 

جنس بدنه :

جنس بدنه کاناپه بادی و اکثریت محصولات بادی از وینیل یا همان پی وی سی می باشد که علت استفاده از این جنس ، انعطاف پذیری بالا و مقاومت مناسب در برابر ضربه و فشار می باشد . ضخامت وینیل استفاده شده در این محصول بالا بوده و خیال شما را از بابت آسیب پذیری این محصول راحت می کند . 

ابعاد وزن و تحمل وزن :

ابعاد دسته بندی های مختلف در محصولات بادی از الگوریتم خاصی پیروی می کند که این کاناپه بادی نیز از این قاعده جدا نمی باشد و دارای اندازه هایی در مجموعه استانداردهای جهانی می باشد . ابعاد این محصول به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که فضای خوب و قابل قبولی را برای شما فراهم می کند .  وزن کاناپه بادی 5 کاره که به رنگ مشکی براق می باشد 5.6 کیلوگرم می باشد که وزن بالایی برای کاناپه های بادی محسوب نمی شود و حمل آن را توسط کیف حمل که به هنگام خرید محصول برای شما ارسال می شود راحت تر از قبل کرده است و می تواند گزینه ی مناسبی برای اسفتده در منزل و یا سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . اما خصوصیت دیگر این محصول قابلیت تحمل وزن آن می باشد که 200 کیلوگرم است و نشان از قابلیت های بالای این کاناپه بادی دارد . 

نحوه راه اندازی کاناپه بادی 5 کاره :

راه اندازی این محصول بسیار راحت می باشد و توسط پمپ باد ۲۲۰ ولتی که همراهش وجود دارد به راحتی آب خوردن با شده و قابل استفاده می شود . فقط کافیست محصول را بر روی یه سطح صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و توسط پمپ باد ، باد را درون آن بدمید تا قابل استفاده شود . فقط به هنگام باد کردن محصول از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن جدا خودداری کنید زیرا باعث فشار زیاد به محصول شده و طول عمر محصولات بادی را به شدت پایین میاورد .

نگهداری و مراقبت :

نگهداری ئ مراقبت از محصولات بادی دارای یکسری قواعد و قوانین می باشد که با رعایت آن ها هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و در مدت زمان بالا می توانید به مراقبت از این محصولات بپردازید . برای مراقبت از محصولات بادی اولین اقدام دور نگه داشتن کلیه وسایل تیز و برنده از این محصولات می باشد زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . در اقدام دوم از پریدن بر روی این محصولات خودداری کنید زیرا از باعث آسیب رسیدن به محصولمی شود . در آخر کاناپه بادی را به حد استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد کردن آن خودداری کنید زیرا طول عمر این محصولات را کاهش میدهد .

جمع بندی :

در مجموع  کاناپه بادی 5 کاره با پمپ ۲۲۰ ولت همانطور که از اسمش نیز مشخص است محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که به همراه آن یک پمپ ۲۲۰ ولت نیز برای شما ارسال می شود که به راحتی می توانید توسط این پمپ محصول را باد کرده و از روز زیبای خود بر روی کاناپه لذت ببرید . ضمنا به همراه این محصول گارانتی 48 ساعته سلامت فیزیکی و تست فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را از بابت سلامت و کیفیت محصول راحت می کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...