کاناپه بادی 5 کاره مدل اینتکس

bestway 75056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلوگرم ، نوع جنس: وینیل ، وزن کاناپه بادی: 5.6 کیلوگرم ، جنس رویه: وینیل براق ، کد محصول: bestway 75056 ، تحمل وزن : ۲۰۰ کیلوگرم

کاناپه بادی 5 کاره یکی از محصولات جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که از طراحی و راحتی بسیار بالایی برخوردار است. این کاناپه در رنگ مشکی عرضه شده که جنس آن نیز از وینیل براق است و زیبایی چشم گیری دارد و برای استفاده داخل منزل طراحی شده است. این محصول بسیار زیبا در ابعادی معادل ( طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر ) ساخته شده است که قادر به تحمل وزن 200 کیلوگرم است. این کاناپه را می توان در 5 حالت مختلف از جمله کاناپه، تشک، تشک شیب دار، تخت کودک و تشک بادی استفاده نمود. سطح مواج روی تشک باعث جریان یافتن هوا شده و از عرق کردن جلو گیری میکند. این محصول دارای یک عدد پمپ 220 ولت میباشد و علاوه بر پمپ دارای یک عدد ساک حمل و یک عدد برچسب تعمیر نیز است. این محصول را به راحتی می توان در منزل، ویلا، محل کار و سفر استفاده نمود. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپبله
 نوع پمپبرقی 220 ولت
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 یکی از محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که از زیبایی و کیفیت فوق العاده ای برخوردار است . این کاناپه قابل استفاده در حالت های مختلف نشسته ، نشسته با تکیه گاه شیب دار ، دراز کش و خوابیده وجود دارد که با خرید این کاناپه می توانید تمامی این حالت ها را در یک کاناپه تجربه کنید . جنس رویه این کاناپه بادی از وینیل دولایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی را در تست های انجام شده بر روی خود در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و یا نفوذ آب از خود نشان داده است .

طراحی و ساخت :

طراحی این کاناپه بادی طبق آخرین استانداردهای جهانی و در سال 2018 به پایان رسیده و روانه بازارهای جهانی شده است . کاناپه بادی 5 کاره دارای رویه ای مواج می باشد که باعث گردش هوا هنگامی که بر روی آن قرار دارید می شود و همین گردش هوا باعث جلوگیری از عرق کردن بدن می شود و کمک شایانی به ضد تعریق بودن این کاناپه می کند . همچنین این مواج بودن باعث قرارگیری بدن شما در بهترین حالت بر روی کاناپه می شود و از خستگی بدن به هنگام قرارگیری در طولانی مدت بر روی کاناپه جلوگیری می کند از همین رو طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه کاناپه بادی 5 نفره از وینیل دولایه با بهترین کیفیت و زیبایی خاص خود می باشد . ضخامت لایه های این کاناپه بادی 0.24 میلی متر می باشد که نشان از کیفیت بالای این کاناپه دارد . همچنین رویه کاناپه بادی کاملا مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب می باشد که خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می کند و می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . رویه این بکار رفته شده در کاناپه بادی 5 کاره ضد تعریق بوده و در بسیاری از فصول سال محبوبیت بسیاری را در بین خریداران دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول طبق استاندارد های کاناپه بادی تولید شده در سطح جهان می باشد . ابعاد آن به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 62 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می کند . وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا 5.6 کیلوگرم می باشد که علاوه بر کاربرد خانگی که دارد به علت وزن کم و قابلیت حمل راحت می توانید از آن در سفرهای خود استفاده کرده و سفری لذت بخش را تجربه کنید . قابلیت تحمل وزن این محصول 200 کیلو گرم می باشد که در بین کاناپه های بادی دونفره از قابلیت تحمل وزن بسیار خوبی برخوردار است . 

نحوه راه اندازی و مراقبت :

به همراه این کاناپه بادی یک پمپ 220 ولت برای شما عزیزان ارسال می شود که به راحتی هرچه تمام تر و با استفاده از این پمپ می توانید کاناپه بادی را در مدت کمتر از 4 دقیقه باد کرده و از آن استفاده کنید . کاناپه های بادی از جنس وینیل مقاومت بسیار بالایی را دارند اما این محصول بادی می باشد و باید از برخورد اجسام تیز به آن جلوگیری کنید گرچه برای این امر هم ما خیال شما را راحت کرده ایم و به همراه این محصول برای شما برچسب تعمییرات نیز ارسال می کنیم تا در صورت بروز مشکا از آن در جهت رفع مشکا استفاده کرده و به روز زیبای خود ادامه دهیم .

جمع بندی :

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 محصولی زیبا و با کیفیت و دوام می باشد که به همراه آن برای شمل یک پمپ 220 ولت و برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود تا با خرید یک محصول صاحب یک پکیج کامل شوید . ضمنا بر روی این محصول گارانتی 48 ساعته تست فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز وجود دارد که می توانید با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...