کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 بدون پمپ

bestway 75054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی 5 کاره یکی از محصولات جدید کمپانی بست وی در سال 2018 می باشد. این کاناپه به صورت تک رنگ (مشکی) عرضه شده و از راحتی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول در ابعاد ( طول: 188 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر) ارائه شده و قابلیت تحمل تا وزن 200 کیلو گرم را داراست. این کاناپه در 5 حالت متفاوت از جمله کاناپه، تشک، تشک شیب دار، تخت کودک و تشک بادی قابل استفاده است که میتوان آن را در منزل، ویلا، محل کار و سفر استفاده نمود. سطح مواج روی تشک برای جریان یافتن هوا و جلو گیری از عرق کردن تعبیه شده است که احساس راحتی و آرامش به فرد می دهد. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

کاناپه بادی 5 کاره مدل بدون پمپ همان طور که در بخش نخست عنوان کردیم یک محصول کامل و ایده آل به شمار می رود. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که این محصول در کنار مواردی که در ابتدای این توضیحات به آن ها اشاره کردیم دارای چه ویژگی های متمایزی می باشد که این عوامل باعث شود تا شما بتوانید به راحتی به این محصول اطمینان کرده و آن را خریداری نمایید؟ در پاسخ به این سوال نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن این موارد را برای شما عنوان کنیم تا با آگاهی از این موارد بتوانید خرید خود را انجام دهید.

شیوه شکل گیری و طراحی خاص محصول

در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول یک کالای چند کاره می باشد. در واقع شما تنها یک کاناپه بادی را در اختیار نخواهید داشت و می توانید چندین استفاده را به صورت هم زمان از این محصول داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما می توانید با خیال راحت پس از خرید این محصول از یک کاناپه بادی با قابلیت تخت خوابشو نیز استفاده نمایید که در ادامه قطعا به این ویژگی ها هم اشاره خواهیم کرد.

اگر شما نگاهی دقیق به طراحی و نوع ساختار این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این کاناپه دارای یک بخش زیرین می باشد که به صورت متصل به بدنه اصلی این کاناپه شکل گرفته است. این بخش جداگانه باعث شده است تا شما بتوانید از این محصول در چندین جهت استفاده نمایید. هم شما قادر خواهید بود که با باز کردن این بخش به بهترین شکل ممکن از این محصول به عنوان یک تخت خواب استفاده کنید. فضای موجود در این بخش به قدری بزرگ است که دو نفر به صورت هم زمان بتوانند بر روی این محصول به بهترین شکل ممکن دراز بکشند. هم چنین شما قادر خواهید بود تا با جمع کردن این بخش به سادگی از این محصول در جهت استفاده به عنوان یک کاناپه ساده با ارتفاع بلند نیز بهره مند شوید.

در کنار این موارد باید به رویه اصلی این محصول هم اشاره کنیم. شما اگر نکاهی دقیق به این رویه بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول دارای فرو رفتگی های بر روی بخش نشیمنگاه می باشد. این بخش ها به صورت هم اندازه و با یک ساختار ایده آل و با فواصل یکسان از هم طراحی شده اند که این عامل باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول نشسته و از فضای نرم و راحت موجود بر روی این کاناپه نهایت استفاده را ببرید. هم چنین در هر دو سمت از این محصول نیز شما می توانید مشاهده کنید که دو عدد تکیه گاه دست قرار دارد که به آرامی و در بهترین حالت ممکن می توانید دستان خود را هم بر روی این نواحی قرار داده و از این محصول در استاندارد ترین و راحت ترین شکل ممکن در جهت نشستن و یا دراز کشیدن استفاده نمایید.

نکته دیگر ضخامت موجود بر روی بدنه اصلی این محصول است. شما به هر سمت از این محصول که نگاه کنید متوجه خواهید شد که یک ضخامت فوق العاده ای وجود دارد که قطعا باعث می شود تا این محصول شما دارای حالتی ضخیم بوده و به راحتی آسیب نبیند. هم چنین شیوه شکل گیری براق و طرح چرم این محصول هم از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد که باعث شده تا محصول مورد نظر شما فوق العاده جذاب شود. بهره مندی از تکیه گاهی با ساختار موازی آخرین بخش از توضیحات ظاهری این محصول است که شما باید به آن هم نگاهی ویژه داشته باشید. این تکیه گاه دارای یک سری شیار و خطوط موازی بر روی خود می باشد که این عوامل نیز سبب گشته تا شما بتوانید به راحتی با تکیه دادن به این بخش از یک محصول نرم و راحت نهایت استفاده را ببرید. البته رنگ یکدست مشکی این محصول هم نکته ای دیگر است که قطعا در خرید این محصول فوق العاده اثر گذار خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که از این محصول در هر فضا و مکانی می توانید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید زیرا این رنگ قابلیت استفاده در هر مکانی را برای شما فراهم می کند.

شیوه صحیح مراقبت و نگهداری از محصول

یکی دیگر از موارد مهمی که می توان در خصوص این کاناپه بادی به آن اشاره کرد بحث شیوه صحیح مراقبت از این کاناپه می باشد. شما قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن این محصول را مراقبت نموده و سالیان سال از خصوصیات فوق العاده این کاناپه استفاده کنید. در همین راستا در گام نخست شما باید به این مسئله دقت کنید که نزدیک کردن و وارد کردن هر گونه شی نوک تیز به بدنه اصلی این محصول سبب می شود تا این کالا دارای آسیب های جدی شود و گاها این آسیب ها باعث خواهد شد که شما نتوانید به راحتی همانند روز اول از این محصول استفاده کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که هرگونه شی داغ و وسایل سنگین تر از تحمل وزن این محصول را هم باید از کنار این کالا دور کرده و سعی کنید تا از قرار دادن این موارد نیز بر روی این محصول جدا خودداری نمایید.

هم چنین نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث شیوه صحیح تمیز کردن این کالا می باشد. شما می توانید به راحت ترین شکل ممکن با یک عدد دستمال نمناک بدنه اصلی و رویه این کاناپه را به صورت کاملا ساده تمیز نمایید. این عامل باعث می شود تا در هر زمان که بر روی این محصول گرد و غبار بنشیند و یا به هر دلیل مایعات و یا دیگر موارد اینچنینی بر روی این محصول ریخته شود ، بتوانید به همین شیوه این محصول را تمیز و پاکیزه کنید که از خصوصیات خوب این کاناپه به شمار خواهد رفت.

شیوه خرید و ثبت سفارش

شما در بخش توضیحات این محصول تا حدود بسیار زیادی با مهم ترین مواردی که می توان از نظر ظاهری و چه از نظر شیوه مراقبت از این محصول مهم بود آشنا شدید. هم چنین در بخش نقد و بررسی این کاناپه نیز سعی کردیم تا به صورت ریز بینانه تری این محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا به صورت دقیق با ابعاد ، ظرفیت ها و حتی شیوه راه اندازی این کاناپه به صورت کامل آشنا شوید. حال اگر تمامی این موارد باعث شده تا شما قصد خرید این کاناپه را داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن این نکات هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش خود را ثبت نموده و این محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

نوع کاناپه بادی 5 کاره تخت شوخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کفوینیل
 پمپخیر
 نوع پمپ---
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 طبی
قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 بدون پمپ

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 از سری محصولات تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و مورد استقبال طرفداران کاناپه های بادی راحتی قرار گرفته است .  این کاناپه در 5 حالت مختلف نشسته ، تکیه گاه شیب دار ، دراز کش و خوابیده وجود دارد که با یک تیر می توانید چند نشان بزنید و با سفارش این کاناپه زیبا و راحت چندین حالت مختلف را با آن تجربه کنید . جنس رویه کاناپه بادی 5 کاره از وینیل طرح چرم می باشد که از لطافت و زیبایی خاصی برخوردار است و راحتی خوبی را به شما می دهد . همچنین این کاناپه در شرایط مختلف آب و هوایی و در دما های مخلف مقاومت خوبی را از خود نشان داده است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است .

طراحی و ساخت :

طراحی این کاناپه بادی به صورت کاملا استاندارد و مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که خیال شما را از بابت استانداردهای رعایت شده در این محصول راحت می کند . رویه کاناپه از جنس وینیل با کیفیت و همچنین طراحی و ساخت رویه به صورت مواج می باشد که این طراحی باعث گردش جریان هوا و عدم عرق کردن قسمت های مختلف قرار گرفته ی بدن بر روی تشک می شود که کمک بسیاری به ضد تعرق بودن این کاناپه بادی می کند . همچنین رویه نرم و مهندسی شده ی کاناپه باعث این می شود که هنگام قرارگیری بر روی تشک ، تشک با بدن شما حالت گرفته بهترین حالت را برای قرارگیری بدن شما و همچنین عدم احساس درد و خستگی در قسمت های مختلف شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه کاناپه از وینیل دو لایه ، نرم و با کیفیت می باشد که یکی از خصوصیت های مهم آن ضد تعریق بودن آن است که در فصل تابستان و بهار به خوبی به کار آمده و موجب عدم تعریق شما به هنگام قرارگیری بر روی این تشک می شود . همچنین رویه مواج به کار رفته در این محصول باعث جلوگیری از سر خوردن بدن بر روی این کاناپه می شود که از این لحاظ آن را از سایر کاناپه های بادی متمایز کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

کاناپه بادی 5 کاره ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی دارد و خیال شما را از بابت رعایت شدن استاندارهای جهانی در این محصول راحت می کند . ابعاد این محصول به اندازه های ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد . همچنین وزن کاناپه بادی به همراه بسته بندی 4.8 کیلوگرم می باشد که سبکی خود را به رخ سایر کاناپه های بادی می کشد ، از این رو این کاناپه بادی 5 کاره می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در منزل نیز به شمار بیاید . اما ویژگی دیگر این محصول قابلیت تحمل وزن آن می باشد که قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی 200 کیلوگرم می باشد که برای یک کاناپه بادی دو نفره تحمل وزن خوبی به حساب می آید .

نحوه راه اندازی و مراقبت :

راه اندازه  کاناپه بادی کاره چندان سختی نمی باشد و توسط پمپ های بادی نه چندان قوی نیز قابل باد شدن است . بهتر است برای این کاناپه بادی یک پمپ 110 ولت نیز تهیه کنید چرا که با استفاده از این پمپ باد ، کاناپه در کمتر از 4 دقیقه کاملا باد شده و قابل استفاده می شود . مراقبت از کاناپه بادی کمی نیاز به احتیاط دارد اما کیفیت این محصول به قدری بالا می باشد که در برابر شرایط مختلف دمایی و همچنین مقاومت در برابر ضربه مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است .

جمع بندی :

کاناپه بادی 5 کاره مدل 2018 بدون پمپ محصولی زیبا ، با دوام و سبک می باشد که از قیمت مطلوبی نسبت به سایر هم رده های خود برخوردار است و می توانید با خیرید آن تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید . به همراه این محصول برچسب تعمیرات نیز وجود دارد تا در صورت بروز مشکل از آن در جهت رفع مشک استفاده کرده و به روز زیبای خود بدون نگرانی ادامه دهید . این محصول شامل گارانتی 48 ساعته تست توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز می باشد که نشان از اطمینان خاطر ما نسبت به کیفیت محصول است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...