کاناپه باد شو بست وی

bestway 67356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 200 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 7 کیلو گرم ، رویه لطیف تمام مخملی ، کد محصول: bestway 67356

کاناپه باد شو بست وی از جمله کاناپه های چند کاره این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل می باشد. این کاناپه دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده و قابلیتی همچون ضد تعرق بودن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این محصول دارای ابعاد (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و قادر است تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل نماید. از ویژگی های بسیار خوب این کالا قابلیت تبدیل آن به تشک و مبل دو نفره می باشد.

کاناپه بادشو بست دو نفره توضيحات محصول کاناپه بادی دو نفره بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای پمپ برقی پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 4 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب ، ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 قابلیت تبدیل به مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه باد شو بست وی

کاناپه بادی دو نفره بست وی با بدنه تمام مخمل از سری کاناپه های بادی بزرگ و با کفیت این شرکت معتبر چینی بوده که از بهترین کیفیت و مقاومت در بدنه خود بهره می برد. این کالا از سری کاناپه های بادی پر طرفدار و پر فروش بوده که می تواند کاربرد های زیادی را برای مصرف کننده داشته باشد. محصولی که از قابلیت بسیار مهم تاشو و چند کاره بودن نیز بهره برده و امتیاز بسیار خوبی را برای کاربران خواهد داشت. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول از بهترین طراحی های صورت گرفته برای انواع کاناپه های بادی بوده که می تواند علاوه بر ایجاد راحتی در استفاده مصرف کننده ظاهر شیکی را به همراه داشته باشد. بدنه ای که از دو تیکه گاه مربوط به دست ها و کمر برخوردار بوده که تکیه گاه دست آن نیز به ورت دایره ای طراحی شده است. اما قسمت کف و یا نشیمنگاه آن به شک مواج ساخته شده تا علاوه بر ایجاد سطح نشیمنگاه راحت در برابر تعرق مصرف کنندگان نیز مقاومت بالایی را نیز داشته باشد. یکی از بهترین ویژگی هایی که در طراحی این کالا انجام شده قابلیت چند کاره بودن آن می باشد. قابلیتی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

جنس بدنه

جنس بدنه که همواره یکی از مهمترین عوامل خرید هر نوع محصول بادی بوده نیز در این کاناپه بادی در بهترین نوع خود بوده و ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش تمام مخمل در قسمت های رویه و کناری می باشد. تنها در قسمت زیرین آن بوده که از روکش طرح چرم استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. این بدنه در حالت کلی در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاومت مناسبی را خواهد داشت. به همین دلیل در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. 

ابعاد و تحمل وزن

کاناپه بادی دو نفره بست وی همانطور که از ظرفیت آن پیداست از ابعادی بسیار مناسب معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 153 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بهره برده که حتی می تواند تا 3 نفر را نیز در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در صورتی که به صورت ثابت در یک جا استفاده کنید جای کمی را اشغال خواهد کرد. این ابعاد تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. تحمل وزنی استاندارد که می توان با کمی کاستن باد بدنه به این عدد اضافه نمود.

قابلیت چندکاره

همانطور که در قسمت طراحی و ارگونومی ساخت اشاره کردیم، قابلیت چند کاره در این کاناپه بادی و حتی سایر کاناپه های بادی ویژگی ای بسیار مهم محسوب شده و بسیار کاربردی نیز می باشد. قابلیتی که تنها توسط یک تشک بادی متصل به نشیمنگاه صورت می گیرد. این تشک متصل به نشیمنگاه اصلی کاناپه توسط لایه های PVC مقاوم وصل بوده که باز کردن آن باعث افزایش طول نشیمنگاه و همچنین بستن آن نیز سبب می شود تا ارتفاع نشیمنگاه افزایش یابد و این کاناپه را به تشک و یا مبل بادی دو نفره نیز تبدیل کند. این قابلیت همچنین باعث شده تا بسیاری از مصرف کنندگان نیز این محصول را در سفر های مختلف با خود حمل مرده و استفاده کنند.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این کاناپه کافیست ابتدا پس از خارج ساختن آن از بسته بندی مربوطه بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس از طریق دریچه باد مخصوص آن اقدام به راه اندازی و باد زدن نمایید. البته در کنار این کالا یک پمپ باد دستی قرار داده شده که دارای یک نازل سه سر می باشد. پس باید توجه داشت که نازل مناسب با اندازه دریچه باد کاناپه را به آن متصل نماییم و سپس اقدام به باد زدن نماییم. در هنگام باد زدن باید توجه داشت که به قدری این کاناپه را باد نکنیم که حالت سفت به خود بگیرد زیرا در اینصورت از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. برای جمع نمودن آن نیز کافیست به دو صورت دستی و یا توسط انواع پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این عمل را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید دو آیتم مهم را در نظر بگیریم: اولا دور نمودن هر گوه اشیای بسیار تیز به بدنه کاناپه و همچنین انجام ندادن عمل پرش و یا جامپینگ. اما هنگامی که از این کاناپه به صورت مدام استفاده می کنیم بهتر است از روکش و یا کاور مخصوص استفاده کنیم. البته گفتنی است که استاندارد باد زدن کاناپه نیز می تواند در سلامت این محصول موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا در یک جمله می توان به قابلیت چند کاره و تاشو بودن ، مواج بودن سطح نشیمنگاه و همچنین مقاوم در برابر تعریق بالا و وزن مناسب 7 کیلوگرمی با توجه به ابعاد و ظرفیت اشاره کرد. اگر به دنبال یک کاناپه بادی دو نفره با کیفیت و تمام مخمل هستید این کالا توسط تهران اینتکس برای مصرف کنندگان پیشنهاد می شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...