کاناپه تخت خواب شو بادی دو نفره جیر

intex 67004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,160,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مقاومت: 190 کیلو گرم ، نوع جنس: PVC ، وزن کاناپه بادی: 6.5 کیلو گرم ، ابعاد بسته بندی 40x33x16 سانتیمتر ، کد محصول: intex 67004

کاناپه تخت خواب شو بادی دو نفره جیر مخمل اینتکس از کاناپه های بسیار راحت و فانتزی تولید شده. محصولی که از جنس PVC ساخته شده و به دلیل مشبک بودن سطح نشیمنگاه از قابلیت طبی بودن بهره می برد. ابعاد این محصول (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 190 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این کاناپه نیز قابلیت تبدیل شدن به تشک و همچنین مبل را داشته و بسیار سبک و قابل حمل است.

کاناپه تخت شو بادی دو نفره ، توضيحات محصول کاناپه تخت شو بادی دو نفره بسیار لوکس با طراحی  جدید و زیبا دارای پمپ برقی پر توانپوشش لطیف مخملی (جیر) ضد آب،  دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری برچسب تعمیرات رایگان به همراه دو عدد بالش بادی هدیه شرکت تهران اینتکس ، با 18 ماه گارانتی تعویض پمپ و ارسال درب منزل.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق
 طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک مخصوص حمل

کاناپه تخت خواب شو بادی دو نفره جیر

یکی از بهترین و راحت ترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در منزل، محل کار و همچنین مسافرت ها این کاناپه بادی شرکت اینتکس بوده که با داشتن کیفیتی بسیار مناسب و راحتی زیاد در زمان استفاده در میان پر فروش ترین نوع کاناپه های بادی بزرگ قرار گرفته است. محصولی که با طراحی مناسب خود توانسته جایگزینی مناسب برای کاناپه های غیر بادی در مکان های مختلف باشد. این کاناپه بادی نیز ویژگی هایی همانند سایر همنوعان خود داشته که در ادامه به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته برای این کاناپه یکی از بهترین طراحی های مربوط به کاناپه های بادی بوده که هنگام استفاده از آن نهایت لذت را خواهید برد. داشتن تیکه گاه بزرگ برای قسمت کمر و همچنین دو تکیه گاه گرد برای دست ها بهره می برد. اما طراحی بسیار تاثیر گذار دیگری که ما در این کاناپه مشاهده می کنیم داشتن سطحی مواج در قسمت نشیمنگاه بوده که می تواند علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و خوابیدن بر روی آن در برابر تعریق بالا نیز جلوگیری مناسبی را داشته باشد. یکی دیگر از طراحی های بسیار مهم صورت گرفته در بدنه این کالا لایه های نگهدارنده داخلی کاناپه بوده که به صورت موازی و پشت سر هم به منظور ایجاد مقاومت بیشتر محصول تعبیه شده اند تا علاوه بر این به تحمل وزن آن نیز اضافه کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای محصول همانند سایر کاناپه های بادی از نوع پلاستیک PVC دو لایه بوده که از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم برای آن استفاده شده است. بدنه ای مقاوم در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف که می تواند با این حساب در فضای باز نیز این از کالا استفاده کرد. اما از روکش مخمل برای رویه و قسمت کناره ها و همچنین از روکش طرح چرم برای قسمت زیرین استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. اما روکش مخملی که برای این کاناچه استفاده شده خود می تواند سطحی لطیف و نرم را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد ودر جلوگیری از تعرق بالا نیز تاثیر گذار باشد. در آخر قسمت مهمی که از نوع بدنه این محصول می ماند لایه های داخلی این کاناپه بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه مقاوم می باشد تا به خوبی در برابر اوزان بالا مقاومت بالایی را داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و اندازه این کاناپه به اندازه ای بوده که می تواند علاوه بر دو نفر تا سه نفر را نیز در خود جای دهد. ابعادی برابر (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این محصول شامل بالاتری قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می شود. طبق این ابعاد تحمل وزنی که این کاناپه خواهد داشت معادل 190 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای مصرف کننده ها می باشد. البته با کمی کاستن باد بدنه می توان به تحمل وزن این محصول افزود. البته نکته دیگری که در تغییر ابعاد این کالا وجود داشته نشیمنگاه آن می باشد. نشیمنگاهی که با داشتن قابلیت چند کاره امکان بزرگتر و یا کوچکتر شدن را خواهد داشت که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره بودن این کاناپه در واقع یکی مهمترین قابلیت های پیاده سازی شده در اکثر کاناپه های بادی بوده که از کاربرد فراوانی نیز برخوردار است. قابلیتی که جذابیت این محصو افزوده و باعث افزایش ایعاد در قسمت نشیمنگاه نیز خواهد شد. در حقیقت یک نشیمنگاه بادی به اندازه نشیمنگاهی اصلی بدنه به صورت سرخود به بدنه اصلی متصل شده که این اتصال دائم توسط یک لایه ضخیم از PVC صورت گرفته است. در صورت باز کردن این تشک می توان از این کاناپه به عنوان تشک و در صورت بستن آن نیز می توان از آن به عنوان مبل بادی استفاده نمود. بنابراین استفاده از این محصول به عنوان وسیله خواب و همچنین پذیرایی امان پذیر خواهد بود.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و سپس به صورت صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن می کنیم. برای باد کردن این کاناپه از دریچه های باد پلاستیکی به صورت سرخود در این کالا به کار رفته که با توجه به اندازه نازل پمپ باد دستی و یا برقی باید به این دریچه پمپ باد مربوطه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. در زمان باد زدن نیز باید توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد این کالا سبب می شود تا بدنه آن سفت شده و از تحمل وزن آن بکاهد. به همین دلیل باید آن را به اندازه ای باد کرد که حالت نرم به خود بگیرد. برای جمع نمودن آن نیز کافیست به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به انجام این کار کنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی در ابتدای هر چیزی باید انواع اشیای بسیار تیز را از این کاناپه دور کرده و از انجام حرکات پرشی و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید، زیرا که در این صورت آسیب جدی به محصول وارد می شود. همچنین برای مراقبت بیشتر نیز می توان از کارو و یا روکش های پارچه ای در هنگام استفاده کردن و یا استفاده نکردن از کالا به کار برد. توجه داشته باشید که اگر این کاناپه آسیبی دید به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهم این کاناپه بادی اینتکس در یک جمله می توان به ضد تعریق و طبی بودن آن اشاره کرد. همچنین داشتن وزن 6.5 کیلوگرمی خود مزیت بزرگی برای این محصول خواهد بود که امان جا به جایی آسوده را به مصرف کنندگان خواهد داد. اگر قصد خرید یک کاناپه بادی راحت و با کیفیت را دارید ما به این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...