استخر فایبرگلاس بست وی با قطر 300

bestway 56566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس بست وی با قطر 300

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی با بدنه ای از جنس فایبرگلاس از سری محصولات جدید و تولید شده در سال 2016 بست وی می باشد که دارای کیفیت بالا و همچنین زیبایی خاصی می باشد . همراه با این استخر فایبرگلاس یک عدد پمپ تصفیه آب برای تصفیه کردن آب ، یک عدد زیرانداز برای قرار دادن استخر بر روی آن و جلوگیری از آسیب آن و یک عدد نردبان آلومینیومی مخصوص وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما در تهران اینتکس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . 

نقد و بررسی استخر فایبرگلاس بست وی با قطر 300

استخر فایبرگلاس بست وی با قطر 300 یکی از محصولات جدید و بسیار جذاب شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این استخر پیش ساخته خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته :

یکی از کار های اساسی می باشد که هر تولید کننده ای برای تولید یک محصول باید آن را انجام دهد. شرکت بست وی توانسته است با محصولات بسیار زیبا و با کیفیتی که تولید می کند به یکی از بهترین شرکت های تولید کننده استخر های پیش ساخته و محصولات بادی تبیل شود. فرم کلی این استخر به صورت گرد بوده و رنگ آن نیز سفید می باشد. این محصول توسط پایه هایی به زمین متصل شده و شما می توانید به وسیله نردبانی که به بدنه آن متصل می شود، از آن بالا بروید به به درون استخر وارد شوید.

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید یک محصول باید به آن توجه نمود، جنس آن محصول است. در واقع تمامی افراد نگرانی هایی از این بابت دارند که آیا محصولی را که می خرند دوام ارد؟ بدنه ای مقاوم دارد؟ پس از مدتی استفاده دچار خرابی نمی شود؟ شرکت بست وی توانسته است با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و کالایی مرغوب را به مشترین خود عرضه کند. بدنه این محصول از جنس فایبرگلاس بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و انواع دمای آب دارد و شما می توانید با خیالی راحت به آن تکیه داده و نگران واژگون شدن استخر نباشید. 

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی هستند تا شما بتوانید به راحتی از آن در حیاط منزل خود و یا جا های دیگر استفاده کنید. این محصول در ابعادی از جمله قطر: 300 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. وزن آن نیز 103 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 7630 لیتر می باشد که جزو استخر های پیش ساخته ی پر ظرفیت محسوب می شود. این استخر به دلیل دیواره های بسیار مقاوم و محکمی که دارد به راحتی می توانید این حجم از آب را تحمل کند و از بروز هرگونه مشکلی جلو گیری میکند.

لوازم جانبی همراه استخر :

این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه از نوع شنی بوده که به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کنید. همچنین علاوه بر پمپ دارای یک عدد نردبان و زیر انداز می باشد. ستون های این استخر نیز از جنس آلومینیوم و فایبر گلاس بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر واژگون شدن دارند و به راحتی می توانند صد ها کیلو گرم وزن را تحمل نمایند. با وجود این لوازم شما دیگر احتیاجی به هزینه کردن و خرید اضافی برای استخر ندارید.

طریقه راه اندازی:

برای راه اندازی این محصول شما به دو طریق رو کار و تو کار می توانید این استخر را نصب کنید. برای روش رو کار شما استخر را به وسیله پایه هایی که بر روی آن موجود است بر روی سطح زمین نصب می کنید. اما روش تو کار به این طریق است که ابتدا زمین را به اندازه ارتفاع استخر حفر می کنید و سپس استخر را درون آن قرار می دهید تا سطح استخر مماس با سطح زمین شود. برای انجام این کار هم می توانید خودتان اقدام کنید و هم کارشناسان نصب ما. با این تفاوت که هنگامی که نصاب های اینتکس این استخر را نصب کنند، استخر دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود. همچنین می توانید تمامی سوال های خود را از کارشناس نصب ما بپرسید.

جمع بندی :

استخر فایبرگلاس بست وی با قطر 300 یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب به جساب می آید که مناسب استفاده نوجوانان و بزرگسالان می باشد که از آن می توانند در حیاط منزل و یا پشت بام خانه استفاده کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعگرد
ظرفيت آب7630 ليتر
قطر300 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي و فایبرگلاس 
جنس بدنهفایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...