استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز

bestway 56430

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی یکی از بهترین و ساده ترین استخر های پیش ساخته شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای با کیفیت و مقاوم در برابر دمای مختلف آب و همچنین فشار که می تواند در فضای باز نیز با خیالی آسوده استفاده شود. این کالا از سری استخر های پیش ساخته فریم دار با پایه های ساده آلومینیومی و فایبرگلاس بوده که از قابلیت ضد زنگ بودن بهره مند هستند. از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به راه اندازی ساده و کم زمان و همچنین داشتن دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب اشاره کرد. گرچه می توان از دریچه اصلی ورود به داخل استخر نیز اقدام به پر نمودن آب در درون آن کرد. این استخر پیش ساخته می تواند با داشتن ابعاد و ظرفیت آب بسیار مناسب برای تمام سنین مورد استفاده قرار گیرد. کالایی تفریحی که می تواند برای استفاده در سفر های مختلف نیز بسیار مناسب باشد.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز

استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز از جمله استخر های پیش ساخته و زیبای کمپانی محبوب بست وی می باشد که روانه بازار شده است و با استقبال طرفداران استخر های پیش ساخته کوچک و جمع و جور رو به رو شده است . این استخر  به رنگ سبز می باشد که دارای پایه های ساده آلومینیومی ضد زنگ می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد وبررسی این محصول بپردازیم و شما را با مزایا  و معایب آن بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مددل از استخر  های پیش ساخته بست وی  به گونه ای می باشد که با توجه به ظرفیت آبی که درون آن قرار می دهید می تواند مورد استفاده کودک و یا بزرگسال نیز قرار بگیرد . طراحی این محصول به صورت مستطیل شکل می باشد که از ارتفاع متناسبی برخوردار است و می تواند مورد استفاده کودکان نیز قرار بگیرد همچنین در مواردی از این استخر  به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده می شود که توانسته است عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی با الیاف شمعی برزنتی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت راحت می  کند ، همچنین بدنه این محصول به گونه ای ساخته شده است که عملکرد مطلوبی را در برابر فشار آب و گرما از خود نشان می دهد و از  همین رو می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کرده و از روز زیبای خود در محیط باز لذت ببرید . الیاف شمعی برزنتی از جنس های رایج استفاده شده توسط کمپانی های برتر تولید استخر های پیش ساخته می باشد کهه دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا و رضایت حداکثری مشتریان می باشد . در طراحی این استخر و در بدنه داخلی نیز از الیاف پی وی سی منعطف نیز استفاده شده است تا در هنگام برخورد با لبه استخر دچار احساس درد در قسمت های مختلف بدن نشوید . درون این استخر دریچه تخلیه و پر کردن آب استخر نیز تعبیه شده است که توسط آن به سرعت می توانید آب استخر را تخلیه و یا پر کنید و به استفاده از این استخر پیش ساخته بپردازید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر  پیش ساخته بست وی به مشخصات ( طول : 259 سانتی متر ، عرض : 170 سانتی متر و ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار مناسبی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد که به خوبی می  تواند پاسخگوی نیاز های شما نیز باشد . از دیگر ویژگی های مهم استخر های پیش ساخته که در هنگام خرید باید به آن توجه شود ظرفیت آب آنها می باشد که در برآورده کردن نیاز های شما عزیزان تاثیر بسزایی دارد ، ظرفیت آب این استخر 1200 لیتر می باشد که در دسته بندی استخر های هم رده خود از کیفیت مطلوبی برخوردار است . از دیگر ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به وزن کم آن اشاره کرد که جا به جایی آن را نیز راحت کرده است و از این رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید ، وزن استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز تنها 47.4 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد .

راه اندازی استخر پیش ساخته :

راه اندازی این استخر به راحتی هرچه تمام تر و در مدت زمان کمی امکان پذیر می باشد . کافیست برای این عمل طبق دفترچه راهنما عمل کرده و اقدام به برپایی محصول نمایید . برای برپایی استخر ابتدا پایه ها را در سطحی مسطح و مستحکم قرار داده و با استفاده از  پارچه شمعی برزنتی  اقدام به حاشیه سازی برای این استخر پیش ساخته نمایید تا شکل کلی استخر را به خود بگیرد ، سپس اقدام به پر کردن آن با آب نمایید تا قابل استفاده شود .

جمع بندی :

استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز محصولی از برند محبوب بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی با الیاف شمعی برزنتی است . این نوع جنس کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و همچنین در برابر گرما در تست های انجام شده بر رویش بسیار عالی عمل کرده است و از این رو می توانید از آن در فضای باز و شرایط مختلف جوی نیز استفاده کنید . استخر فریمی مستطیلی خانواده سبز با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعمستطیلی سبز
ظرفیت آب1200 لیتر
طول259 سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
جنس بدنهPVC با الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه هاآلومینیومی/فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاشرکت سازنده: بست وی
وزن: 47.4 کیلوگرم
دارای رنگ بندی
دارای دریچه ورود و خروج آب
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...