استخر فریمی مستطیلی خانواده نارنجی

bestway 56430

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی خانواده نارنجی

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی نارنجی نوع دیگری از سری استخر های مستطیلی فریمی شرکت بست وی از لحاظ رنگ بوده که برای انواع تفریحات آبی تولید و عرضه شده است. این کالا که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی دارد. بدنه ای مقاوم و با کیفیت همانند نوع آبی و سبز خود که مناسب استفاده در فضای باز و همچنین مسافرت ها نیز خواهد بود. استخری پیش ساخته که توسط فریم های آلومینیومی فایبرگلاسی راه اندازی و نصب شده و به صورت مقاومی بدنه را نگه خواهد داشت. این فریم ها نیز همانند بدنه در برابر شرایط حوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم و ضد زنگ خواهد بود. از دیگر ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به نصب و راه اندازی آسوده و کم زمان آن و همچنین داشتن دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب در آن اشاره کرد. این استخر به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا می تواند برای تما سنین مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی خانواده نارنجی

استخر فریمی مستطیلی نارنجی از نمونه استخر های پیش ساخته ای است که برای سنین مختلف طراحی شده و دارای سه رنگ مختلف می باشد . استخر های پیش ساخته فریمی در مقایسه با استخر های بادی از دوام و استحکام بالا تری برخوردار هستند و به همین دلیل طول عمر بالاتری داشته و می توانید از آن ها به صورت طولانی مدت و حتی دائمی نیز استفاده کنید . این استخر با توجه به ابعاد و عمقی که دارد مناسب برای سنین کودکان نیز می باشد ، کودکان بدون نیاز به وسایل و تجهیزات ایمنی نیز می توانند از این استخر استفاده کنند چرا که عمق آن 61 سانتی متر بوده و به صورت استاندارد 50 سانتی متر آن با آب پر می شود . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با استخر فریمی مستطیلی نارنجی خواهیم گفت شما را در خرید استخر فریمی راهنمایی خواهیم کرد .

ساختار و طراحی استخر فریمی

استخر فریمی فوق همانطور که از نام آن مشخص است به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن 259 سانتی متر و عرض آن نیز 170 سانتی متر می باشد . به همین واسطه به این استخر پیش ساخته استخر کودک نیز گفته می شود چرا که تمامی اعضای خانواده و حتی بزرگسالان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند . ساختار این استخر به صورت فریمی می باشد که یکی از بهترین نوع طراحی استخر های پیش ساخته می باشد ، چرا که استفاده از فریم و پایه ها در این محصولات سبب استحکام بالای آن شده و می تواند استخر را در برابر ضربه ، فشار و وزن های بالا مقاوم تر کند . از ویژگی هایی که یک استخر پیش ساخته فریمی دارد می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد ، بنابراین شما می توانید به سادگی آن را بر روی زمین و بدون نیاز به حفاری راه اندازی کنید .

وزن این محصول برخلاف سایز و ابعاد بزرگ آن بسیار سبک بوده و تنها 47 کیلوگرم دارد که می توانید آن را به قسمت های کوچک تر تجزیه کرده و آن را جابجا کنید . این استخر را می توانید به دفعات بسیار زیاد جابجا کرده و حتی با توجه به فصول سال آن را استفاده کرده و در ماه های سرد سال آن را جمع آوری کنید . این استخر بر روی خود دارای دریچه ورود و خروج آب می باشد که می توانید آن را به سرعت پر کنید . با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، ظرفیت داخلی آن به 1200 لیتر می رسد که با استفاده از یک پمپ می توانید سرعت پر کردن و یا تخلیه استخر را سریع تر کنید .

جنس استخر فریمی

بست وی همواره سعی کرده است که تمامی استخر های پیش ساخته خود را چه در ابعاد کوچک و چه در ابعاد بزرگ ، با کیفیت بسیار بالایی تولید کند که در همین راستا سعی کرده است تا با استفاده از اجناس مرغوب ، استخر هایی با دوام تولید کند . استخر فوق از دو بخش بدنه و فریم تشکیل شده است که برای ساخت بدنه آن از پی وی سی با الیاف شمعی برزنتی استفاده شده است . پارچه های برزنتی و پارچه های شمعی از مقاوم ترین و بهترین نوع پارچه می باشند که دارای الیاف ضخیم و محکمی بوده که در برابر پوسیدگی و رطوبت مقاوم است .

همچنین استفاده از لایه های پی وی سی نیز دوام این استخر و بدنه را در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم تر کرده است . جنس پایه ها و فریم این استخر نیز از آلومینیوم و فایبرگلاس تشکیل شده است که این دو جنس در کنار دوام و استحکام بسیار بالا ، وزن سبکی داشته و به همین دلیل نیز جابجایی آن ساده تر و راحت تر می باشد .

راه اندازی استخر

با توجه به سایز این استخر پیش ساخته نیازی به نصاب نبوده و شما می توانید آن را به سادگی راه اندازی و استفاده کنید . در کنار این استخر لوح های فشرده آموزشی قرار دارد که می توانید با مشاهده آن به سادگی استخر را در کمترین زمان راه اندازی کنید . شما می توانید این استخر را در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه راه اندازی کرده و یا آن را جمع آوری کنید . بنابراین از نظر راه اندازی سریع تفاوتی با استخر های بادی ندارد . توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده کنید و استخر را در زمین های مسطح راه اندازی کنید .

نوعمستطیلی سبز
ظرفیت آب1200 لیتر
طول259 سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
جنس بدنهPVC با الیاف شمعی برزنتی
جنس پایه هاآلومینیومی/فایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاشرکت سازنده: بست وی
وزن: 47.4 کیلوگرم
دارای رنگ بندی
دارای دریچه ورود و خروج آب
قابل نصب و جمع در مدت زمان 10 دقیقه
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...