استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان

bestway 56251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی با ابعاد 404 در 201 در 100 سانتی متر مدل مشابه استخر پیش ساخته با کد 56441 بوده که تنها تفاوت این مدل با مدل ذکر شده در نداشتن نردبان پیش ساخته قابل حمل است. این استخر نیز به منظور تفریحات آبی در فضای باز و یا بسته منزل تولید شده و به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل نصب حتی توسط خود مصرف کننده نیز خواهد بود. استخر پیش ساخته ای با جنس بدنه PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی که بدنه ای با کیفیت و انعطاف بالایی را ایجاد کرده تا با خیالی آسوده امکان استفاده از آن در فضای باز نیز فراهم باشد. این استخر قابل حمل و جدید بست وی از یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر را داشته که توسط شلنگ های پلاستیکی همراه خود به استخر وصل می شوند و عمل پاک سازی سطحی آب را انجام می دهند. البته برای این استخر می توان لوازم های جانبی دیگر به صورت مجزا از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مانند درپوش ، زیرانداز ، نردبان و ... تهیه کرد.

نقد و بررسی استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان

استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان از نمونه استخر های فریمی دیگری است که در طول 4 متر ساخته شده است و برخلاف مدل مشابه خود فاقد نردبان و همچنین زیرانداز و درپوش است که اشخاصی که به این محصولات نیازی ندارند می توانند مدل فوق را با قیمت ارزان تری خریداری کنند . شما می توانید این استخر را خریداری کرده و به نسبت نیاز خود ، لوازم جانبی مورد نیاز استخر خود را خریداری کنید . به عنوان مثال شما می توانید از تاتمی و یا چمن مصنوعی به جای زیرانداز های مخصوص شرکتی استفاده کنید که چه بسا ضخیم تر و بهتر از زیرانداز های خود استخر پیش ساخته می باشد . در ادامه این مطلب شما را بیش از پیش با ویژگی های استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان آشنا خواهیم کرد .

طراحی و ساخت استخر فریمی

با توجه به نامی که این استخر پیش ساخته دارد ، نوع ساخت آن به صورت فریمی می باشد که از بهترین نوع استخر های پیش ساخته به شمار می آید . مدل های پیش ساخته در دسته بندی های متفاوتی می باشد که در این میان می توان گفت که استخر های فریمی از دوام بالا تری برخوردار بوده و به شما اجازه خواهد داد تا از آن ها به صورت دائمی استفاده کنید . استخر های پیش ساخته محصولاتی بی دردسر و بسیار راحتی هستند که می توانید آن ها را در کمتر از 2 ساعت راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید .

از ویژگی های خوب استخر پیش ساخته می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد . این استخر پیش ساخته قابل حمل بوده و می توانید در صورت نیاز آن را جابجا کرده و حتی بسته بندی کرده و در انباری نگهداری کنید . حجم بسته بندی این استخر به دلیل قابلیت جمع آوری پایه ها سبب شده است که بسیار کوچک باشد و نگهداری آسانی داشته باشد .

جنس استخر پیش ساخته

جنس استخر های پیش ساخته در کیفیت و استحکام آن ها موثر است ، به همین دلیل توصیه می شود که در خرید استخر پیش ساخته خود به این موارد توجه داشته باشید . بست وی تولید کننده استخر فریمی مستطیلی 404 × 201 × 100 بدون نردبان ، با استفاده از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی ، بدنه استخر پیش ساخته را طراحی کرده است . پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی منعطف است که انعطاف بسیار بالا ، ضد آب بودن و عدم حساسیت پوستی به آن ، سبب شده است که بیشتر برای ساخت استخرهای بادی از آن استفاده شود ، اما بست وی این جنس را در کنار پارچه برزنت با الیاف شمعی استفاده کرده است تا علاوه بر ضد آب بودن محصول ، بدنه محصول به خوبی بتواند وزن بالای آب را تحمل کند . با توجه به ساختار فریمی این استخر بایستی به جنس پایه ها نیز توجه داشته باشید . برای ساخت این استخر فریمی نیز از آلومینیوم استفاده شده است . آلومینیوم عنصری فلزی است که دوام و استحکام بالایی دارد ، اما بست وی به دلیل وزن سبکی که این استخر دارد ، از آن برای تولید پایه های استخر پیش ساخته استفاده کرده است .

راه اندازی استخر پیش ساخته

راه اندازی این استخر کمی نیاز به تجربه دارد ، اما شما می توانید با مشاهده DVD های آموزشی که در کنار محصول قرار گرفته است ، نحوه راه اندازی محصول را فراگیرید . نکاتی در راه اندازی این محصولات مطرح است که بایستی به آن توجه داشته باشید . شما می توانید این استخر را به دلخواه بر روی زمین و یا در داخل زمین حفاری کنید . راه اندازی بر روی زمین بیشتر توصیه می شود ، اما برای راه اندازی در داخل زمین نیاز است که در حدود نیم متر از طرفین مساحت بیشتری را حفاری کنید .

پس از راه اندازی کناره های استخر را با خاک نرم پر کنید . حتما از زیرانداز استفاده کنید . بهترین زیرانداز تاتامی های ابری و چمن مصنوعی می باشد که استفاده از چمن مصنوعی می تواند زیبایی را به استخر و فضای اطراف به ارمغان بیاورد . نیاز است تا زمینی صاف را برای راه اندازی در نظر بگیرید . در صورت شیبدار بودن زمین ، به برخی از پایه ها فشار وارد خواهد شد .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...