استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 110 ولت

bestway 56458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 412 × 201 × 122 به همراه پمپ تصفیه آب 110 ولت از دیگر مدل تولید شده از استخر های پیش ساخته مستطیلی جدید شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی داخل منزل چه در فضای بسته و چه در فضای باز به کار می رود. استخری که در یک مدل دیگر نیز تولید شده که تنها تفاوت آن با این مدل در نوع پمپ های تصفیه آب می باشد اما از نظر جنس و ساختار بدنه تفاوتی نخواهند داشت. محصولی که ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از ساختاری مقاوم و سه لایه برخوردار است. این بدنه مقاومت بالایی در برابر دما و فشار آب ، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی داشته به همین جهت می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمود. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی راه اندازی شده که کاملا ضد آب و مقاوم در برابر فشار ناشی از وزن بالا خواهد بود. این استخر امکان راه اندازی به صورت روکار و توکار را داشته به همین دلیل می تواند جایگزین استخر های بتنی و سنتی هم سایز خود نیز باشد. استخر های فریمی مستطیلی نسبت به مدل های غیر پیش ساخته مزیت بیشتر و قیمتی مقرون به صرفه تر دارد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده که قدرت تصفیه آب 2006 لیتر در ساعت را خواهد داشت. البته امکان نصب پمپ تصفیه آب شنی نیز روی این استخر فراهم خواهد بود. همچنین یک نردبان پیش ساخته نیز برای استفاده راحت از این محصول در بسته بندی قرار داده شده است.

با توجه به فریمی بودن این استخر پیش ساخته و استفاده از فلز ضخیم و قوی برای پایه های آن ، شما اصلا نیازی به هیچ نوع پایه کمکی نخواهید داشت و همان پایه ها می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . از آنجایی که این استخر پیش ساخته توسط برند مطرحی همچون بست وی تولید شده است ، شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بدنه و پایه های محصول ، آن را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس نیز این محصول را با ضمانت اصالت و البته سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند . برای اینکه در حمل و نقل و نصب استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 110 ولت نیز دچار مشکل نشوید ، می توانید از خود فروشگاه اینتکس برای اینکار کمک بگیرید . 

فروشگاه اینتکس روند ارسال تا نصب در محل مورد نظر شما را انجام داده و شما می توانید از فروشگاه بخواهید تا اینکار را انجام دهد و استخر را به صورت صحیح و درست به صورت روکار یا توکار نصب کند . گاه استخر های پیش ساخته برای برخی از دوستان مشکل بوده و برای همین ، فروشگاه اینتکس این خدمات پس از فروش را برای شما عزیزان ارائه کرده است . فروشگاه همچنین نصب پمپ را نیز برای شما انجام خواهد داد . وجود پمپ تصفیه آب برای این استخر بادی به دلیل داشتن حجم بالا ، بسیار ضروری بوده و برای همین در داخل پک استخر پیش ساخته چهار متری ، این پمپ فیلتری مناسب قرار داده شده است . اگر دوست دارید که جنس استخر پیش ساخته را از نزدیک مشاهده کنید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و این محصولات را مشاهده نمایید .

استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 110 ولت از سری استخر های پیش ساخته سایز متوسطی است که می توانید آن را با امکانات و تجهیزات کامل از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . استخر های پیش ساخته از محبوب ترین استخر های خانگی و ویلایی می باشند که امروزه استفاده از آن بسیار بالا بوده و افراد زیادی این محصولات را جایگزین استخر های بتنی یا سیمانی کرده اند . شما می توانید با خرید استخر فریمی ، این محصول را به راحتی در خانه راه اندازی کنید و به صورت دائمی و حتی موقتی از آن استفاده کنید . این در حالی است که استخر های بتنی ثابت می باشند .

شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر این استخر را تهیه نمایید . استخر پیش ساخته نیز به مانند سایر استخر ها مناسب برای قدم زدن و آب درمانی بوده و حتی می توانید در آن شنا و ورزش کنید . در ادامه مطلب با نحوه طراحی و ساخت این محصول ، جنس استفاده شده در ساخت ، تجهیزات و لوازم جانبی موجود ، نحوه راه اندازی و خدمات پس از فروش محصول آشنا خواهید شد .

نحوه طراحی و ساخت استخر فریمی

استخر پیش ساخته فوق همانطور که از نام محصول مشخص است به صورت فریمی طراحی شده است . این استخر ها به دسته بندی های استخر بادی ، استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست تقسیم بندی می شوند که استخر های فریمی نیز براساس دوام و نوع طراحی خود به دو دسته اینتل و الترا تقسیم شده اند . مدل فوق در دسته استخر های پیش ساخته فریمی از نوع الترا می باشد که مقاوم ترین فریم را در میان این محصولات داشته و به همین دلیل از فروش بسیار بیشتری نیز برخوردار است . شما می توانید از این استخر به صورت دائمی نیز استفاده کنید چرا که کاملا مناسب برای استفاده دائمی می باشد .

شما می توانید در صورت نیاز حتی از این استخر به صورت فصلی و موقتی نیز استفاده کنید ، زیرا نوع طراحی این محصول به گونه ای است که شما می توانید آن را باز کرده و به بخش های کوچکتری تبدیل کنید و آن را جابجا کرده و در جای دیگری راه اندازی کنید و یا با بسته بندی کردن ، آن را نگهداری کنید تا زمانی که دومرتبه قصد استفاده از استخر را داشته باشید . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در فصول سرد سال ، استخر را باز کرده و فضای اشغال شده توسط آن را بازگردانید . این استخر از دو بخش فریم و بدنه تشکیل شده است که در بخش بدنه آن ، دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار گرفته است .

جنس استخر فریمی پیش ساخته

استخر فریمی مستطیلی 412 × 201 × 122 با پمپ 110 ولت از بدنه برزنتی با الیاف شمعی و پی وی سی ساخته شده است . بست وی سعی کرده است تا با استفاده از این جنس ، یک بدنه ای دولایه را با دوام بسیار بیشتر و عایق بندی بسیار عالی تولید کند . برزنت به تنهایی ضد آب می باشد و ضخامت بالای آن می تواند به خوبی وزن آب استخر را تحمل کند ، اما استفاده از پی وی سی سبب شده است که این بدنه بیش از پیش ضد آب شود و انعطاف پذیری بهتری به استخر بخشیده شود . پایه های این استخر فریمی نیز از آلومینیوم می باشد که علت استفاده از آن ، وزن سبک در کنار استحکام بالا می باشد .

تجهیزات و لوازم جانبی استخر پیش ساخته

بست وی در کنار این استخر تجهیزات و لوازم جانبی ضروری همچون پمپ تصفیه آب استخر و نردبان قرار داده است که با استفاده از نردبان می توانید در صورت راه اندازی استخر بر روی زمین به راحتی وارد آن شده و یا از آن خارج شوید . با توجه به اینکه فرد در هنگام بازی در آب کمی بی وزن شده ، وقتی از آب خارج می شود ، احساس سنگینی می کند ، بنابراین وجود یک نردبان بسیار مهم خواهد بود . از سوی دیگر این استخر پیش ساخته به دلیل ابعاد بزرگ و ظرفیت بالا ، دارای یک پمپ تصفیه فیلتری 110 ولتی با توان تصفیه کردن 2006 لیتر در ساعت می باشد .

راه اندازی استخر فریمی چگونه است ؟

راه اندازی استخر پیش ساخته به دو صورت ممکن است ، شما می توانید این استخر را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی نمایید . توصیه می شود که در هر دو حالت زمین بایستی مسطح و هموار باشد تا به استخر آسیبی وارد نشود . حتما از زیرانداز استفاده کنید تا کف استخر در دراز مدت آسیب نبیند . برای این استخر پیش ساخته حتما از پمپ تصفیه استفاده کنید . از اتصال صحیح پایه ها و بدنه اطمینان حاصل کرده و سپس استخر را با آب پر کنید . استخر را تا لبه ها پر نکنید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8124 لیتر
طول412 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتر 110 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...