استخر فریمی کودک بست وی با قطر 152

bestway 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی کودک بست وی با قطر 152

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی از محصولات تولید شده در سال 2016 شرکت بست وی می باشد که از جنس پی وی سی و برزنت می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد . فریم های آلومینیومی این استخر نیز به استحکام استخر کمک کرده و کودکان شما در هنگام استفاده از آن لذت خواهند برد . این استخر مناسب برای سنین 2 سال به بالا بوده و هیچ خطری برای کودکان نخواهد داشت . از ویژگی های این محصول می توان به نصب سریع و آسان و همراه داشتن بسته ی تعمیرات برای مواقع ضروری اشاره کرد.

نقد و بررسی استخر فریمی کودک بست وی با قطر 152

کودکان یکی از مخاطبان اصلی تولیدات محصولات بادی توسط شرکت های مختلفی اعم از اینتکس و بست وی هستند، و همواره در تمامی دسته ها اهم از استخر بادی، استخر پیش ساخته، تخت بادی و یا تشک بادی طرح های بسیار خوبی را به آنها ارائه کرده است. استخر های پیش ساخته کودک ساختار بسیار خوب و مستحکمی دارد که در صورت هزینه بیشتر و خرید این محصول به جای استخر های بادی سالها به عنوان یک استخر خوب و با کیفیت در کنار کودک شما خواهد بود، در میان استخر های فریمی کودک، محصول 56283 از شرکت بست وی با طراحی زیبا، و استحکام دوست داشتنی توانسته نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند، در ادامه قصد داریم تا به توضیحات کامل این محصول تحت عنوان نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر پیش ساخته بسیار خوب و دوست داشتنی بوده و برای استفاده کودکان فوق العاده مناسب است. بخش اصلی بدنه حالت استوانه ای داشته و در رنگ های مختلفی تولید شده است بخش بیرونی در رنگ های آبی، نارنجی و سبز تولید شده است و رنگ پایه های آن در تمامی مدل ها سفید رنگ است، که باعث به وجود آمدن تضاد رنگی زیبایی شده است، بر روی بخشی از دیواره بیرونی بدنه لوگو بست وی چاپ شده است، نوع طراحی استوانه ای این استخر پیش ساخته بر خلاف سایر محصولات این دسته بندی، باعث می شود که فضای مفید قابل استفاده برای کودکان بیش از سایر کالا ها و ابعاد اعلام شده بر روی بدنه محصولات باشد، چراکه پایه ها و یا قسمت های پایینی بزرگ تر استخر های ایزی ست منجر به کوچکتر شدن فضای مفید قابل استفاده برای کودک شود.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه استخر پیش ساخته فوق العاده مقاوم بوده و فشار بسیار زیادی را تحمل می کند، تحمل فشار وزن بیش از نیم تنی از حجم آب استخر نشان از کیفیت بالای بدنه این استخر پیش ساخته دارد بخش اصلی بدنه از ترکیب پی وی سی و برزنت ساخته شده، این ماده مقاومت و پایداری تا چند برابر بیشتر در مقایسه با استخر های بادی می باشد، پایه های استخر نیز از نوع فلزی بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد. این استخر پیش ساخته کاملا مناسب قرار گیری در شرایط نا مساعد می باشد و به دلیل طراحی مهندسی و بسیار خوبی که دارد پایداری بسیار خوبی داشته که دارد سالها بدون مشکل می تواند میزبان بازی کودکتان شود، از مشکلات بسیاری از استخر های بادی می توان به سوراخ شدن و صدمه دیدن آن در تفریحات آبی کودکان اشاره کرد، این استخر با ضخامت بیشتر در بدنه آن می تواند مقاومت بیشتر در ضربات داشته باشد و در صورت سوراخ شدن بدنه آن نیز به سادگی توسط بسته مخصوص اینتکس قابل تعمیر است. 

ابعاد و وزن

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، ابعاد این استخر برابر ابعاد مفید آن نیز است و کمترین تضاد را با ابعاد و عمق مفید در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته دارد. قطر استخر برابر با 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 38 سانتی متر می باشد که برای استفاده دو تا سه کودک در رده سنین کمتر از 7 سال فوق العاده مناسب است، با این ابعاد، حجم آب داخلی آن برابر با 580 لیتر می باشد، حجم بسته بندی این استخر پیش ساخته نیز بسیار کوچک بوده و می توان آن را به سادگی و با استفاده از کوله پشتی و یا ساک حمل جابجا کرد. با وجود تمامی مشخصه های خوب این محصول، این کالا تنها 5 کیلوگرم وزن داشته که باعث تسهیل در حمل آن می شود. 

روش نصب

نصب استخر پیش ساخته فریمی کودک بسیار ساده است و می توان با طی کردن پروسه کوتاهی آن را انجام داد. در اولین مرحله فضای کافی از نظر ابعادی مطمئن شوید. این محل را از وجود هرگونه شئئ تیز پاکیزه کنید، دقت داشته باشید که شیب محل نباید بیش از 3 درجه باشد، در ادامه لبه های اتخر را از محل های مشخص شده عبور دهید. در ادامه پایه ها را نیز به صورت ماژولار به بدنه متصل کنید. لبه های استخر و پایه ها هر دو از 4 تکه ساخته شده اند. پس از انجام این مراحل و پر کردن آن از آب، استخر اماده استفاده و بازی کودک می باشد.

نوعگرد فریمی
ظرفيت آب580 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن30.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت 
پمپ تصفيه
نوع پمپ------
درپوش
زيرانداز
نردبان
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
ساخت شرکت بست وی
مناسب برای کودکان 2 سال به بالا
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...