استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26310NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولتی یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده در خانواده استخر های گرد تیره رنگ قرار می گیرد. این مدل در واقع مدل کوچک از نظر ابعاد بوده که به جز این محصول دو مدل دیگر با ابعاد های بزرگتر تولید شده اند. این استخر پیش ساخته در واقع ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد تا هنگام نصب موجب افزایش استحکام بدنه شود. بدنه اصلی این استخر ساختاری سه لایه داشته اما با این وجود انعطاف بالای بدنه موجب جمع شدن آن در حجم و اندازه های کوچکتر شده تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. استخری که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای استفاده در صنعت کشاورزی و پروش ماهی نیز بسیار پر کاربرد خواهد بود. مهمترین امکاناتی که می تواند در کنار این استخر ها باشد پمپ تصفیه آب ، درپوش و زیرانداز و همچنین نردبان پیش ساخته بوده که این استخر از تمامی این لوازم های جانبی در بسته بندی خود بهره مند می باشد. علاوه بر این یک DVD آموزش تصویری در آن قرار داده شده تا با نحوه راه اندازی و جمع کردن استخر آشنا شوید.

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولت یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. این محصول به تازگی روانه بازار شده است وطرفداران و مشتریان آن بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل ما می خواهیم تا به بررسی این محصول پرداخته و تمام نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما بیان کنیم تا دلیل خرید بی شمار این محصول نمایان شود. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ خاکستری بوده و در دور بدنه آن پایه هایی از جنس آلمینیوم موجود می باشد تا مقاومت این محصول را بالا ببرد. این محصول به رنگ خاکستری بوده و بر روی بدنه آن نام برند محبوب اینتکس نمایان می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی دارا است. پایه های این محصول از جنس آلمینیوم می باشد و در کنار کمک به سبک بودن این محصول، آن را مقاوم تر کرده است.

ابعاد و وزن

ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر، ظرفیت آب: 12706 لیتر و در پایان وزن این محصول 61.1 کیلو گرم است. لازم بذکر می باشد که حتما قبل از خرید این محصول به ابعاد و سایز این محصول دقت کرده تا بعد از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نشوید. این استخر یکی از بهترین نوع استخر پیش ساخته میباشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا زیر انداز آن را در مکان مورد نظر گذاشته می شود، سپس پایه های این محصول بر روی زیر انداز و زمین نصب و تعبیه می شود، در قدم بعدی بدنه این محصول درون این پایه ها قرار گرفته و در آخر پمپ را در جایگاه بخصوص این محصول نصب کرده و آب را درون این محصول پر می کنید تا پس از آن از این محصول به راحتی بتوانید استفاده کنید و بتوانید با آن با خانواده خود به یک تفریح آبی لذت بخش دعوت شوید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که حتما پس از اتمام استفاده از این محصول، درپوش آن را بر روی این استخر قرار داده تا گرد و غبار و یا حشرات درون آب این محصول نرفته و آب را آلوده نکنند. همچنین سعی کنید تا در فصل سرما این محصول را جمع کرده تا سرما به بدنه این محصول آسیب و یا صدمه ای وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی پیش آمد در وهله اول می توانید مشکل خود را به صورت تلفنی و با متخصصان ما بیان کرده و خود آن را تعمیر کنید، همچنین می توانید با تماس به ما، متخصصانمان را در اسرع وقت در منزل شما آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

استخر فریمی گرد 107 × 427 جدید با پمپ 220 ولت یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد شکلی بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. این محصول به رنگ خاکستری بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی می باشد و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و یا صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان، درب منزل دریافت بکنید.

نوعگرد
ظرفیت آب12706 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...