استخر فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

intex 26736GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت نوعی دیگر از استخر های پیش ساخته پرتابل در مدل گرد بوده که از عمق بالایی نسبت به بسیاری از مدل های خود بهره مند می باشد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته فریمی بوده که برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در صنعت کشاورزی استفاده می شود. محصولی که مانند مدل های دیگر خود ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای متفاوت آب بهره مند است. این بدنه با وجود داشتن ضخامت و کیفیت بالا دارای انعطاف بسیار مناسبی نیز بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. همچنین پایه ها یا همان فریم های این استخر نیز ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ بوده تا در صورت قرار گرفتن در برابر شرایط جوی مختلف آسیبی نبینند. از اقلام مهمی که برای این استخر فریمی اینتکس در نظر گرفته شده می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری ، درپوش و زیرانداز ، نردبان پیش ساخته و DVD آموزشی اشاره نمود.

نقد و بررسی استخر فریمی 122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت

استخر فریمی  122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت یک از استخر های پیش ساخته تولید شده توسط اینتکس می باشد که تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و از کیفیت بسیار خوبی نیز بهره می برد. این محصول می توانید یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب در فصل تابستان برای کودکان و بزرگسالان باشد که به وسیله آن به نشاط و سرگرمی مشغول شوند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

 طراحی و ساخت استخر :

استخر پیش ساخته بست وی دارای طراحی شیک و ساده ای می باشد. فرم کلی استخر به صورت گرد بوده که توسط پایه هایی بر روی طمین قرار می گیرند. رنگ بیرونی آن به رنگ طوسی بوده و دیواره درونی آن دارای طرح کاشی استخر می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول دارای ابعادی تقریبا بزرگ بوده که همزمان چند نفر می توانند به طور همزمان درون آن رفته و به آب تنی مشغول شوند. از این محصول می توان در حیاط منزل یا محوطه ای سر پوشیده در منزل استفاده کرد. این استخر پیش ساخته دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

جنس و کیفیت بدنه استخر :

از اصلی ترین نکاتی که در خرید یک محصول باید به آن اشاره نمود، جنس آن محصول است. همه افراد به دنبال محصولی iستند که از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار باشد. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید محصواتی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را بر طرف سازد. بدنه این محصول از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده که داری مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما، نور خورشید و انواع دمای آب دارد و به هیچ عنوان دچار تغییر حالت نمی شود. همچنین به خوبی می تواند در برابر حجم زیادی از آب مقاومت کرده و کوچک ترین تغییری در ظاهرش ایجاد نشود. این بدنه بسیار ضخیم بوده و خیال شما را از بابت پاره شدن و پوسیده شدن راحت می کند و شما می توانید با خیال راحت به آن تکیه داده و درون استخر استراحت کنید، بدون آن که ذره ای تغییر شکل در آن ایجاد شود و یا استخر واژگون بشود.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که تشکیل شده ان از قطر: 457 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. ارتفاع این محصول به گونه ای است که نوجوانان نیز یم توانند درون استخر به شنا بپردازند. وزن آن نیز 71 کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت آب 16805 لیتر می باشد که جزو استخر های پیش ساخته ی پر ظرفیت محسوب می شود. لازم به ذکر است که از این محصول می تواند علاوه بر استخر شنا، وسیله ای مناسب برای استخر پرورش ماهی نیز باشد.

طریقه راه اندازی :

برای این که بتوان این محصول را راه اندازی کرد 2 روش وجود دارد. یکی تو کار و یکی رو کار. نصب استخر به صورت رو کار به این صورت می باشد که پایه های آن بر روی سطح زمین قرار گرفته و استخر بر روی آن سوار می شود و شما می توانید از آن در حیاط منزل خود استفاده کنید. اما نصب استخر پیش ساخته به صورت تو کار به این شکل است که زمین را به ارتفاع استخر حفر کرده و درون آن قرار می دهید. معمولا این کار در می توان در محیطی سر بسته درون منزل انجام داد. یعنی جایی که برای استخر در نظر گرفته شده است. این کار بسیار به صرفه تر و ارزان تر از ساختن یک استخر ثابت است. همچنین پس از تعویض منزل و جابجایی نیز می توانید استخر را با خود به منزل دیگر ببرید و در آنجا از آن استفاده کنید. برای نصب این استخر نیز هم می توانید خودتان اقدام کنید و هم به همکاران ما در شرکت اینتکس بسپارید. با این تفاوت که اگر همکاران ما آن را نصب کنند، استخر شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما از بابت کیفیت استخر و نصب راحت باشد. همینطور می توانید سوال های خود را از نصاب اینتکس بپرسید تا تمامی مشکلاتتان برطرف شود.

لوازم جانبی همراه استخر :

این استخر پیش ساخته دارای یک عدد نردبان بوده که به بدنه استخر متصل شده و شما می توانید به وسیله آن وارد استخر شوید. این نردبان دارای چند پله می باشد که به راحتی می توان از آن بالا رفت و وارد استخر شد. تهدادی پایه یا ستون نیز وجود دارند که استخر بر روی آن ها سوار می شوند و جنس این پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. همینطور یک عدد درپوش نیز بر روی آن وجود دارد که می توانید هنگامی که نمی خواهید از استخر استفاده کنید، روکش را بر روی سطح استخر بکشید. علاوه بر پمپ 12 ولت نیز یک عدد پمپ تصفیه بر روی این محصول موجود می باشد که به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کنید. این ها همه محصولاتی هستند که بر روی این استخر وجود دارند و دیگر شما احتیاجی به هزینه کردن بابت لوازم جانبی اضافی ندارید.

جمع بندی :

استخر فریمی  122 × 457 جدید با پمپ 12 ولت یک ویله بسیار نشاط آور می باشد که از آن می توان در فصل تابستان به عنوان یک وسیله تفریحی سالم استفاده کرد. این محصول می تواند مورد استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قرار بگیرد. شما می توانید این استخر پیش ساخته را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...