استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26752NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ تصفیه آب 220 ولتی از بزرگترین استخر های پیش ساخته گرد فریمی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. این استخر پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی بوده و به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالا برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی نیز دارای کاربرد های بسیار خوبی خواهد بود. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف ، دما و فشار آب و حتی ساییدگی های سطحی بهره مند خواهد بود.

استخری که توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده تا نهایت استحکام را به این محصول ببخشد. همراه ین استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 5678 لیتری قرار داده شده که بیشتر برای زباله گیری استفاده می شود. یک نربان پیش ساخته که نیاز به نصب مجزا داشته در بسته بندی این استخر قرار داده شده تا از طریق آن استفاده راحت تری از این محصول داشته باشید. همچنین یک درپوش و زیرانداز برای محافظت بهتر از استخر فریمی 5 متری در نظر گرفته شده است. این لوازم مهمترین لوازم جانبی ای بوده که برای استخر های بزرگ در نظر گرفته می شود.

ویژگی ها و خصوصیات استخر پیش ساخته فریمی

استخر های پیش ساخته دارای ویژگی ها و مزایا بسیاری هستند که این موضوع نیز سبب شده است تا بسیاری از علاقه مندان به استخر های خانگی از این محصولات آماده و پیش ساخته استفاده کنند . استخر پیش ساخته فوق امکانات کامل را به عنوان یک استخر خانگی و ویلایی دارد که شما می توانید به دلخواه آن را حتی به صورت روکار و یا توکار استفاده کنید . یعنی اینکه می توانید محصول را بر روی زمین قرار داده و حتی به مانند مدل های بتنی استخر را در درون زمین دفن کرده و استفاده کنید . تفاوت در استفاده توکار این استخر پیش ساخته با استخر های سیمانی و بتنی این است که دیگر نیازی به هیچگونه مصالح نخواهید داشت . همچنین بدنه استخر های پیش ساخته به خودی خود عایق هستند .

استخر های پیش ساخته بر خلاف ظاهر و ابعاد بزرگ خود وزن کمی داشته که می توانید به سهولت ان را حمل کنید . بست وی نیز سعی کرده است تا با استفاده از اجناسی با کیفیت و سبک مانع از افزایش وزن استخر شود . شما می توانید به دفعات استخر پیش ساخته خود را جابجا کرده و در محل جدیدی راه اندازی کنید . از ویژگی های بسیار عالی این استخر نیز می توان به قابلیت جمع آوری آن و استفاده در فصول گرم سال نیز اشاره کرد . ویژگی های بسیار خوب این استخر سبب شده تا حتی بتوانید از آن برای دیگر مصارف مانند کشاورزی ، آبیاری مزارع و باغ ها ، پرورش ماهی و میگو استفاده کرد .

آب درمانی در استخر پیش ساخته

بسیاری از افراد که مشکلاتی مفصلی و ... دارند توصیه می شود که به آب درمانی بروند . همچنین قدم زدن عادی در داخل آب نیز می تواند سبب درمان بسیاری از مشکلات کمری مانند بهبود درد های عضلانی ، درد دیسک کمر و ... شود . بنابراین ممکن است برای رفتن به استخر های عمومی ، هزینه هایی را بپردازید ، اما می توانید با خرید استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس که شامل تخفیفات ویژه و ارائه محصولات با قیمت ارزان است ، این استخر های خانگی را خریداری کرده و از آن ها برای آب درمانی استفاده کنید . شما می توانید با نصب گرمکن آب استخر یا همان هیتر ها به همین مدل ، آب موجود در استخر را گرم کنید تا آب درمانی بهتری را نیز داشته باشید .

دوام و استحکام استخر پیش ساخته

لازم به ذکر است که دوام و استحکام استخر پیش ساخته به خصوص استخر فوق بسیار بالاست ، زیرا اینتکس برای ساخت آن از جنس های محکم و با دوام استفاده کرده است . البته جدا از بدنه و پایه های با دوام نوع طراحی و تکنولوژی های جدیدی که اینتکس برای تولیدات جدید خود استفاده کرده است ، سبب شده تا این پایه های فلزی به خوبی بتوانند وزن بسیار بالای 24311 لیتر آب را به خوبی تحمل کنند ، بدون اینکه نیازی به پایه های کمکی دیگری باشد . با خرید این استخر پیش ساخته نیازی به هزینه های دیگر نمی باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید . همچنین در بخش نقد و بررسی توضیحات جامعی خدمت شما دوست داران استخر های پیش ساخته ارائه شده است .

نقد و بررسی استخر فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 122 × 549 جدید با پمپ 220 ولت از سری استخر های طراحی شده به صورت فریمی می باشد که به واسطه ابعاد بزرگ خود ، پمپ تصفیه آبی نیز در کنار خود دارد . این استخر پیش ساخته از نمونه استخر های آماده شرکتی هستند که می توانید تنها با یک بار هزینه ، این محصول را به صورت یک پکیج کامل به همراه پمپ تصفیه آب ، در پوش ، زیرانداز و نردبان خریداری کرده و از آن برای تفریحات آبی و شنا ، پرورش ماهی و همچنین صنعت کشاورزی استفاده کنید . این استخر دارای دوام و استحکام بالایی بوده و از پر فروش ترین مدل ها در فروشگاه تهران اینتکس به شمار می آید .

نوع طراحی و تولید استخر فریمی

با توجه به نام محصول ، میبینیم که نوع طراحی این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است . با توجه به تحقیقاتی که فروشگاه تهران اینتکس انجام داده است ، استخر های فرمی از با دوام ترین و مستحکم ترین استخر های آماده ای هستند که به همین واسطه می توانید از آن ها به صورت دائمی استفاده نمایید . فروشگاه تهران اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری ، بسیاری از مدل های خود را با ضمانت 5 ساله و بیشتر برای فروش گذاشته است . استخر پیش ساخته فوق نیز با توجه به همین طراحی دارای دوام بالا بوده و می توانید از آن در تمامی مصارف خانگی و ... نیز استفاده کنید .

این پایه ها به تنهایی قادر هستند تا وزن 24311 لیتری آب را به خوبی تحمل کند . این استخر علاوه بر فریم از بدنه تشکیل شده است که عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت بوده و می تواند آب را در داخل خود نگهداری کند . در ادامه بیشتر با جنس این دو بخش آشنا خواهید شد . با توجه به وجود پمپ تصفیه آب و نیاز به آن ، اینتکس در بدنه استخر دریچه آبی به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار داده است .

نوع جنس رویه و بدنه استخر فریمی

جنس پایه ها و فریم این استخر بزرگ از آلومینیوم می باشد . اینتکس بسیاری از مدل های پیش ساخته خود را از آلومینیوم و فلزات مقاوم تولید کرده است تا دوام آن ها را افزایش دهد . اما دلیل اصلی استفاده اینتکس از آلومینیوم ، داشتن وزن سبک در کنار استحکام بالا می باشد . برای ساخت بدنه این محصول نیز از پی وی سی و برزنت استفاده شده است . احتمالا با پارچه برزنت آشنایی داشته باشید ، این پارچه از ضخامت بالایی در میان پارچه ها برخوردار است که علاوه بر آن دوام بسیار خوب و همچنین از ویژگی ضد آب بودن برخوردار است . با وجود ضد آب بودن ، اینتکس از لایه های پی وی سی نیز برای عایق بندی بهتر بدنه استخر استفاده کرده است .

خدمات پس از فروش ارائه شده استخر فریمی

استخر پیش ساخته فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 12 ولت فوق دارای ضمانت و خدمات پس از فروشی است که می توانید پس از خرید از آن ها بهره مند شوید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی همچون نصب و راه اندازی اصولی استخر در محل مورد نظر را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا کسانی که چندان تجربه کافی ندارند می توانند روند ارسال و نصب در محل را به نصاب های فروشگاه اینتکس بسپارند تا به بهترین شکل و اصولی ترین روش ، استخر شما را با ضمانت نصب و راه اندازی کنند . شما می توانید استخر خود را به دلخواه بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی نمایید . شما می توانید برای تعمیرات استخر پیش ساخته و همچنین پمپ تصفیه خود ، سرویس دهی به محصول ، خرید انواع لوازم یدکی ، تهیه فیلتر پمپ تصفیه آب و ... از فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

نوع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته

اینتکس برای استخر پیش ساخته فریمی خود از پمپ تصفیه آبی استفاده کرده اند که با جریان برق 220 ولتی شهری کار می کند . این استخر پیش ساخته با کمک جریان برق می تواند در کمتر از 5 ساعت تمامی آب موجود در استخر را تصفیه کند . توجه داشته باشید که این پمپ تصفیه آب به کمک فیلتر های کاغذی با قدرت جذب بالا می تواند کثیفی ها را به خود جذب کرده و آب تمیز را به استخر بازگرداند .

نوعگرد
ظرفیت آب24311 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...