استخر فریمی 132 × 732 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26762NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 132 × 732 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فریمی 132 × 732 جدید با پمپ تصفیه آب 220 ولتی بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان پر کاربرد ترین و بهترین استخر های آماده و پرتابل قرار می گیرد. این محصول مانند استخر های پیش ساخته مستطیلی دارای کیفیت بالایی بوده و می توان از آنها علاوه بر استفاده پرتابل به عنوان استخر توکار و ثابت نیز استفاده نمود. محصولی که بدنه اصلی آن ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و از ساختار سه لایه ای برخوردار می باشد.

این نوع ساختار بدنه در برابر عوامل مختلفی مانند ساییدگی های سطحی ، دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ همراه خود نصب شده که به دلیل تعداد زیاد آنها موجب افزایش استحکام این محصول خواهد شد. این استخر گرد 7 متری مانند مدل های دیگر تولید شده دارای پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که به مراتب قدرت تصفیه بالاتری را خواهد داشت.

همچنین برای مراقبت و حفاظت از استخر یک درپوش و زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده و برای استفاده راحت تر از این آن یک نردبان پیش ساخته نیز در بسته بندی آن قرار داده شده است که به صورت مجزا نصب و قابل استفاده خواهد بود. در ادامه این مطلب و در بخش نقد و بررسی توضیحات جامعی را در رابطه با استخر فریمی 132 × 732 جدید با پمپ 220 ولت ارائه خواهیم کرد تا هموطنان گرامی بتوانند بهترین تصمیم و انتخاب را انجام دهند .

ظاهر و دوام استخر فریمی

استخر پیش ساخته فریمی فوق همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای طراحی گرد بوده که دوست داران استخر های گرد می توانند این استخر را خریداری کنند . تفاوتی در دوام استخر های گرد و یا مستطیلی وجود ندارد ، چه بسا نوع طراحی و همچنین جنس محصولات می تواند دوام آن ها را مشخص کند . با توجه به اینکه استخر پیش ساخته فوق به صورت فریمی طراحی شده و برای پایه های آن از فلز آلومینیوم استفاده شده است ، دوام و استحکام استخر افزایش یافته است ، به طوریکه پایه ها می توانند تا چندین سال به صورت دائمی وزن بالای آب را تحمل کنند . بخش بیرونی این استخر به رنگ آبی بوده و ساده است ، اما دیواره های داخلی و همچنین کف آن دارای طراحی چاپی سرامیکی می باشد که ظاهر استخر را بسیار شیک و زیبا کرده است .

نوع پمپ تصفیه آب استخر فریمی

اینتکس برای اغلب استخر های پیش ساخته خود ، پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است . به خصوص استخر پیش ساخته فوق که دارای قطری 732 سانتی متری بوده و با توجه به ارتفاع 132 سانتی متری خود ظرفیتی 47241 لیتری را در درون خود جای داده است . این ظرفیت بالا نیازمند پمپ تصفیه آبی است که بتوانید با صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از هدر رفتن آب ، آب موجود در استخر را با استفاده از این پمپ تصفیه نمایید . پمپ تصفیه ای که برای این استخر در نظر گرفته شده است از نوع فیلتری می باشد که با برق شهری 20 ولتی کار می کند .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

در کنار استخر پیش ساخته فوق علاوه بر پمپ تصفیه آب که از ضروری ترین اقلام می باشد ، چندین لوازم جانبی همچون نردبان ، زیرانداز و درپوش نیز قرار گرفته است که می توانید از آن ها استفاده کنید . از نردبان برای رفتن به داخل استخر و خارج شدن راحت تر استفاده می شود . زیرانداز را بایستی قبل از راه اندازی محصول ، بر روی زمین پهن کرده و استخر را روی آن قرار دهید تا بر اثر ساییدگی کف به زمین و یا باقی ماندن سنگ ریزه و اشیاء تیز سبب سوراخ شدن و ساییده شدن استخر نشود . با استفاده از درپوش نیز می توانید از ورود هر گونه آشغال ، گرد و خاک ، شاخ و برگ و ... جلوگیری کنید تا آب آلوده و کثیف نشود .

آیا استخر فریمی مناسب برای شنا و ورزش است ؟

سوالی که ممکن است برای برخی از مشتریان استخر های پیش ساخته ایجاد شود این است که آیا استخر فریمی مناسب برای شنا و ورزش است ؟ با توجه به عمق بیش از یک متر و همچنین قطر بیش از 7 متری که استخر پیش ساخته فوق دارد ، می توانید با هر سن و سال به راحتی در این استخر شنا کنید . شما می توانید هول محور حاشیه و دیواره های استخر شنا کرده و حتی مسافت طولانی را نیز طی کنید . همچنین می توانید با بستن خود با استفاده از کش یا ... به گوشیه ای از استخر مانع از حرکت کردن در هنگام شنا شوید و به صورت درجا شنا کنید . بسیاری از ورزشکاران بدین روش حتی با استفاده از استخر های پیش ساخته به ورزش و شنا می پردازند .

نقد و بررسی استخر فریمی 132 × 732 جدید با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته فریمی 132 × 732 جدید با پمپ 220 ولت نمونه ای از تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که در دسته استخر های پیش ساخته آمریکایی اورجینال به شمار می آید . این استخر پیش ساخته در ابعاد بزرگی طراحی شده است که می تواند بستر آبی مناسب و ایده آلی برای مصارف خانگی باشد . شما می توانید این استخر را پس از خرید به سرعت راه اندازی و استفاده کنید . این محصول اگرچه ابعاد بزرگی دارد ، اما محصولی پرتابل و قابل حمل است ، به همین جهت می توانید در صورت نیاز از آن به صورت فصلی استفاده کنید . لازم به ذکر است که دوام بسیار خوب و کیفیت بالای آن به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت دائم نیز بتوانید از محصول استفاده نمایید .

تولید و طراحی استخر فریمی

استخر های پیش ساخته عمدتا به دو صورت فریمی و بادی طراحی می شود که هر دو نوع استخر نیز به دو دسته مجزا یعنی استخر فریمی الترا و اینتکس ، و استخر بادی و ایزی ست تقسیم بندی می شوند . در میان این استخر های آماده مقاوم ترین و با دوام ترین نوع آن ها ، استخر های پیش ساخته فریمی است که اصولا برای ساخت آن از فلزات مقاوم است استفاده می شود . به همین دلیل نیز بزرگترین استخر های پیش ساخته دارای طراحی فریمی هستند . مدل فوق نیز بدین شکل بوده و دارای پایه های متعدد فلزی می باشد که در واقع چارچوب اصلی استخر را تشکیل داده است تا بدنه با سوار شدن بر روی آن شکل اصلی را به خود بگیرد . این محصول به صورت گرد طراحی شده است که دوست داران استخر های گرد می توانند این محصول را خریداری کنند .

راه اندازی استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فوق همانطور که در جدول مشخصات درج شده است دارای قطر 732 سانتی متری می باشد که برای راه اندازی آن بهتر است فضایی بیشتر از 8 الی 9 متر مربع را در اختیار داشته باشید تا بتوانید محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . بهتر است از زیراندازی که در کنار استخر قرار داده شده است استفاده کرده و محصول را بر روی آن راه اندازی کنید . قبل از راه اندازی بهتر است به انتخاب محل قرارگیری استخر دقت کنید . زمین های شیبدار به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای راه اندازی نیستند . بهتر است قبل از راه اندازی همچنین زمین را جارو کنید تا سنگ ریزه و ... باقی نماند . زمین های چمنی بهترین محل برای قرار دادن استخر ها هستند . شما می توانید از تاتمی ها برای راه اندازی استخر استفاده کنید .

در هنگام راه اندازی حتما به محکم بسته شدن پایه ها به یکدیگر اطمینان حاصل فرمایید . با توجه به اینکه جابجایی استخر و قرار دادن آن در محلی دیگر کمی زمانبر است ، بهتر است استخر را در بخش های کناری حیاط و به دور از تردد راه اندازی کنید . توصیه می شود که در همان هفته های اول از پمپ تصفیه آب استفاده کنید تا آب استخر کثیف نشود . شما می توانید به دلخواه استخر را در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . توضیحات کامل تر در DVD های آموزشی که در کنار محصول قرار داده شده است ، آورده شده تا بتوانید با مشاهده آن به بهترین شکل استخر راه راه اندازی کنید .

جنس استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فوق همانطور که در بخش طراحی و ساخت استخر اشاره شد ، از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است ، خریداران نیز بایستی با توجه به جنس محصولات اقدام به خرید استخر فریمی خود کنند . و اما این استخر پیش ساخته از پایه های آلومینیومی و بدنه آن از PVC برزنتی ساخته شده است که هر دو آن ها ضد آب بوده و مقاومت و دوام خوبی در برابر وزن بالای آب دارند .

خدمات پس از فروش استخر اینتکس

با توجه به عدم تجربه کافی مشتریان نسبت به راه اندازی و نصب استخر های پیش ساخته ، نمایندگی اینتکس در تهران نصاب هایی کارکشته و متخصص را جهت راه اندازی اصولی تر استخر های پیش ساخته به کار گرفته است تا مشتریان عزیز بتوانند از آن ها کمک گرفته و استخر را در محل مورد نظر خود به صورت کاملا صحیح راه اندازی کنند . شما می توانید از فروشگاه اینتکس انواع لوازم یدکی استخر خود را به مانند پمپ های تصفیه آب و فیلتر ها ، نردبان ، انواع قرص کلر و شناور قرص کلر ، انواع جارو های اسکیمر برقی اتوماتیک و دستی و ... تهیه کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب47241 لیتر
قطر732 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...