استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

intex 26728NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت از جدید ترین استخر های گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای جنس بدنه بروز تر و بهتر می باشد. این استخر پیش ساخته در واقع در میان پر کاربرد ترین استخر های آماده و پرتابل قرار گرفته شده که علاوه بر تفریحات آبی به عنوان استخر صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه تشکیل دهنده آن از PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که دارای ضخامت و کیفیت بالایی می باشد. بدنه ای که در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های و امکانات این استخر گرد فریمی می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت و همچنین داشتن یک نردبان پیش ساخته برای استفاده راحت از استخر اشاره نمود. علاوه بر این یک درپوش و زیرانداز نیز برای این کالا در نظر گرفته شده تا بیش از پیش موجب نگهداری و مراقبت از این استخر شود.

قابلیت های یک استخر نکته ای بسیار مهم است که با در نظر گرفتن و آگاهی کامل این مورد در خصوص هر استخری ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید و استفاده از استخر محبوب خود کنید. در همین رابطه نیز استخر های گوناگونی در بازار وجود دارد که هر یک نیز دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی بوده و هستند. در همین راستا نیز ما در این بخش سعی بر این داریم تا شما را با ویژگی های یک استخر پیش ساخته حرفه ای و جذاب آشنا کنیم که پس از تولید و ارائه به بازار خیلی از افراد سعی کرده اند تا با خرید این محصول ، نیاز خود را از بابت در اختیار داشتن یک محصول عالی به صورت کامل برطرف سازند. استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت نام همین محصولی است که در این بخش به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

در بخش اول نیز سعی خواهیم کرد که در ارتباط با شیوه راه اندازی و ثبت سفارش این محصول با شما صحبت کرده و سپس در مورد یک سری از سوالات رایج و مشکلاتی که معمولا افراد پس از خرید و تهیه این محصول با آن رو به رو می شوند ، با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

نحوه راه اندازی محصول

در ابتدا قصد داریم تا در خصوص نحوه راه اندازی و استفاده از این محصول به صورت کامل با شما صحبت کنیم. شاید مهم ترین بخش در رابطه با شیوه استفاده از این محصول و همین طور نحوه بهره برداری صحیح و درست از این کالا همین بحث شیوه راه اندازی آن باشد. شما اگر بتوانید به درستی این محصول را راه اندازی نمایید می توانید بدون دغدغه خاصی سالیان سال از این محصول استفاده نموده و از داشتن آن لذت ببرید. در همین راستا نیز سعی خواهیم کرد تا در این بخش هم به صورت کامل به شیوه شکل گیری این محصول و نوع ساختار آن و هم چنین به بحث طراحی دقیق و اصولی این استخر بپردازیم.

در ابتدا باید عنوان کنیم که اگر در تصاویر این محصول مشاهده نمایید خواهید دید که این استخر دارای یک ساختار گرد می باشد که این ساختار با کنار هم قرار گرفتن فریم های گوناگون طراحی و تولید شده است. در واقع این فریم ها به گونه ای ساختار این استخر را شکل داده اند که می توانید با خیال راحت یک محصول زیبا و جذاب را در اختیار داشته باشید. حال برای شروع کار راه اندازی این استخر می بایست به چند نکته توجه کنید. در ابتدا شما باید فضای مربوطه برای قرار گیری این استخر را مشخص کنید. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که دوست دارید این استخر را در کدام فضا و ناحیه قرار دهید. با در نظر گرفتن این نکته حال می توانید با آوردن و حمل باکس بسته بندی و قرار دادن آن در فضای مربوطه کار راه اندازی این محصول را آغاز کنید.

قبل از انجام شروع فرآیند راه اندازی هم می بایست تصمیم خود را در خصوص شیوه راه اندازی این محصول بگیرید. خیلی از افراد دوست دارند که این محصول را خودشان به صورت شخصی نصب کرده و در فضای مربوطه ان را قرار دهند. بعضی از افراد هم سعی می کنند تا این کار را انجام نداده و فرآیند نصب و راه اندازی را به متخصصین مجرب این کار بسپارند. در حالت کلی هم شما می بایست تصمیم خود را مبنی بر انجام این کار به صورت شخصی و یا سپردن آن به متخصصین بگیرید و سپس اقدام به راه اندازی این استخر نمایید. اگر قصد دارید تا کار راه اندازی این محصول را به متخصصین مجرب بسپارید پیشنهاد می کنیم تا با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن تیم حرفه ای نصاب را در محل برای نصب این استخر بفرستند.

اگر هم قصد دارید تا خودتان اقدام به راه اندازی این استخر کنید می بایست در ابتدا و پس از مشخص کردن فضا از DVD آموزشی این محصول استفاده کنید. در داخل این DVD شما می توانید به صورت تصویری تمامی آموزش های مربوطه برای راه اندازی صحیح و اصولی این استخر را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا شما بتوانید شیوه صحیحی را برای راه اندازی این محصول در پیش بگیرید. در واقع در این آموزش شما از ابتدای کار راه اندازی تا آخرین مرحله استفاده از این استخر را هم می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نموده و لذت ببرید.

در حالت کلی اما شما می بایست بدنه اصلی این استخر را در گام نخست از داخل بسته بندی خارج کنید. پس از آن نیز باید سعی کنید تا اقدام به خراج کردن ستون ها و پایه های این محصول کنید. این کار زمان کمی را می خواهد و به سرعت از داخل بسته بندی خارج می شود. در گام بعدی شما می توانید مشاهده کنید که بر روی فریم ها و بدنه اصلی این محصول یک سری فضا و محفظه وجود دارد که این مناطق برای عبور دادن ستون های این محصول مناسب خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که ستون های اصلی این استخر به صورت ایستاده و با یک ساختار ساده شکل گرفته اند که کنار هم قرار دادن آن ها کاری مهم خواهد بود. این ستون ها از بین محفظه های موجود به راحتی عبور کرده و قابلیت اتصال به یکدیگر را به بهترین شکل ممکن دارا هستند. همین عامل نیز باعث می شود تا شما کاری سخت را برای شکل گیری این محصول نداشته باشید. پس از اتصال پایه ها و همین طور سفت کردن بخش زیرین این محصول با استفاده از کمربند های موجود بر روی بدنه اصلی این استخر ، حال شما قادر خواهید بود تا به راحتی بدنه اصلی این استخر را به صورت کامل و شکل گرفته مشاهده کنید. در انتها نیز تنها یک کار باقی می ماند و آن هم راه اندازی و اتصال صحیح پمپ تصفیه آب این استخر در فضای موجود بر روی بدنه این محصول می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا پس از اتصال این پمپ تصفیه با پر کردن آب در داخل این استخر از محصول آماده خود استفاده کرده و لذت ببرید. در صورتی که در هر یک از این مراحل به مشکل برخورد کردید ، می توانید سوال خود را از مشاورین ما پرسیده تا بهترین پاسخ را برای حل مشکل شما به شما بدهند.

تعمیرات و رفع آسیب دیدگی استخر

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم در مورد زمانی است که این محصول دچار آسیب می شود. در واقع اگر استخر شما دچار آسیب شود شما می بایست سعی کنید تا با استفاده از بسته تعمیرات به راحتی این محصول را ترمیم کنید. این کار نیز به چند روش امکان پذیر می باشد. بحث اول در زمانی است که پمپ تصفیه آب و یا اقلام موجود و همراه این استخر آسیب ببینند. در این زمان شما می توانید به راحتی با مشخص کردن نوع آسیب اقدام به تعویض اقلام همراه این استخر نمایید که این کار نیز دارای یک روش تشخیص آسان بوده و به راحتی اتفاق می افتد.

بحث بعد در زمانی است که بدنه اصلی استخر شما دچار آسیب شده و بر روی آن سوراخ های ریز ایجاد شده باشد. در این شرایط شما می توانید به راحتی با استفاده از برچسب تعمیرات بدنه اصلی این استخر را ترمیم کنید. این کار قطعا زمان بر نخواهد بود اما باید به درستی این فرآیند را اجرا کنید. در واقع در گام نخست می بایست فضای آسیب دیده را تشخیص داده و سپس سعی کنید تا آب داخلی استخر را به صورت کامل تخلیه کنید. پس از این می بایست شما فضای دور تا دور ناحیه آسیب دیده را به چسب مخصوص آغشته کرده و سپس برچسب تعمیرات را در ناحیه مربوطه قرار دهید. این کار قطعا زمان زیادی را نمی خواهد اما می بایست به درستی انجام شود تا باز هم در صورت پر کردن آب در داخل استخر از ناحیه مربوطه آب خارج نشود و چسب به درستی فضای سوراخ شده را پر کند.

بحث کیفیت استخر

نکته مهم دیگر در خصوص این استخر به کیفیت آن تعلق می گیرد. در واقع شما می بایست به این مسئله هم دقت کنید که آیا این استخر می توان از نظر کیفیت و کارایی هم دقیق نیاز شما را با توجه به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید ، برطرف کند؟ در پاسخ به این مسئله هم باید به چند نکته توجه کرد. در ابتدا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این استخر دقیقا از نوع الیاف شمعی برزنتی طراحی و تولید شده است که یک جنس با دوام و با کیفیت بوده و از استحکام فوق العاده ای هم برخوردار است. این عامل باعث شده تا شما از بابت در اختیار داشتن یک استخر فوق العاده خیالتان تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در کنار رویه اصلی این محصول ، این استخر دارای پایه های آلومینیومی هم می باشد که باعث شده تا مقاومت فوق العاده و همین طور کیفیت بی نظیری را از خود به جای بگذارد.

در واقع شما می بایست به این مسئله هم دقت کنید که این پایه های آلومینیومی دو مزیت بزرگ دارند. مزیت اول بحث سبک بودن وزن این پایه ها نسبت به پایه های آهنی و فلزی بوده و مزیت دوم نیز بحث کیفیت فوق العاده ای است که این پایه ها از خود به جای گذاشته اند. در واقع این پایه ها به صورت ضد زنگ و با یک ساختار عالی به دست شما می رسند که باعث شده تا شما از این بابت به هیچ عنوان نگرانی نداشته باشید. هم چنین تحمل وزن این پایه ها به گونه ای است که قطعا می توانند بدون تغییر ساختار استخر به بهترین شکل ممکن محصول را برای شما سرپا نگه دارند که مزیت مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

سوالات رایج

این استخر قابلیت اجرا به صورت تو کار را داراست؟

این سوال یک سوال رایج و متداول است که قطعا نکته ای مهم هم به شمار می رود. در پاسخ به این سوال هم باید عنوان کنیم که اگر شما بتوانید فضای مربوطه برای قرار دادن این استخر در داخل زمین را به بهترین شکل ممکن فراهم کنید ، قادر خواهید بود تا به راحتی این محصول را در داخل زمین قرار داده و به صورت تو کار از ان استفاده نمایید که نکته مهمی خواهد بود.

این محصول برای چه رنج سنی مناسب می باشد؟

با توجه به ارتفاع آب این استخر و همین طور خصوصیات و ابعادی که این محصول در اختیار شما قرار داده است ، باید به این مسئله اشاره کنیم که معمولا از این محصول سنین بزرگسال استفاده می کنند و اگر هم کودکان بخواهند در داخل این استخر قرار بگیرند می بایست با حفظ و رعایت نکات ایمنی و هم چنین استفاده از تجهیزاتی که بتواند کودک را بر روی آب حفظ کند الزامی می باشد.

این محصول در فصول سرد سال دچار افت کیفیت نمی شود؟

اگر شما قصد دارید تا این استخر را در فضای داخلی و سرپوشیده نصب و راه اندازی نمایید ، باید عنوان کنیم که معمولا در فصول سرد سال افت کیفیتی در این استخر مشاهده نخواهید کرد اما اگر قصد دارید تا در فضای باز و آزاد از این محصول بهره برداری نموده و استفاده کنید ، باید عنوان کنیم که بهتر است قبل از فرا رسیدن فصل سرما این محصول را به صورت کامل جمع نموده و مجددا در فصل مورد نظر آن را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید.

پمپ تصفیه آب این محصول با ولتاژ برقی ایران سازگار است؟

همان طور که عنوان کنیم پمپ تصفیه آب این استخر با ولتاژ 220 ولت کار می کند که ولتاژ برقی رایج در ایران بوده و شما بدون هیچ گونه نگرانی و نیاز به تبدیل ، می توانید از این پمپ تصفیه به سادگی استفاده نمایید.

قیمت این استخر چه قدر است و آیا دارای تخفیف می باشد؟

با توجه به نوسانات قیمت ارز و همین طور وارداتی بودن این محصولات شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق این محصول و همین طور بهره مندی از تخفیفات ویژه این استخر با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی فروشگاه مراجعه کنید تا بتوانید از تخفیفات فوق العاده شرکت نیز بهره مند شده و با خیال راحت محصول خود را خریداری نمایید.

استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت

استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت از استخر های بسیار دوست داشتنی و کاربردی به خصوص برای استفاده خانگی می باشد که شما می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب خریداری کرده و از آن استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوب در استخر فریمی این است که شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید و شاید یکی از دلیل های اصلی که بسیاری از مردم از استخر پیش ساخته استفاده می کنند ، این نوع راه اندازی بوده که دردسر بسیار کمتری را داشته و می توانید تنها در چند ساعت استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . از سوی دیگر شما می توانید به صورت موقتی حتی از استخر فریمی خود استفاده کرده و پس از استفاده آن را کاملا برداشته و جمع کنید و یا در جای دیگری راه اندازی دوباره انجام دهید . 

برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیاتی که استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت آشنا شوید در این قسمت به صورت کامل به بررسی کامل استخر فریمی اشاره خواهیم کرد . این استخر پیش ساخته به صورت فریمی ساخته شده است و طراحی فریمی بدون شک بهترین نوع طراحی برای ساخت استخر های پیش ساخته می باشد . برای اینکه استخر از داشتن پایه های فلزی بسیار قدرتمند و قوی برخوردار است که می تواند محصول را در برابر آسیب دیدگی ها و ضربه ها مقاوم سازد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که استفاده از استخرهای فریمی می تواند بدنه را در برابر وزن آب نیز مقاوم تر سازد . همانطور که می دانید استخر های پیش ساخته نیز مقدار زیادی آب را در درون خود نگهداری می کنند . برای همین است که اگر بدنه ضعیف باشد ، خود وزن آب می تواند به استخر آسیب وارد کند . 

به عنوان مثال استخر فریمی 84 × 457 جدید با پمپ 220 ولت با توجه به ابعادی که دارد می تواند 11235 لیتر آب را در داخل خود جای دهد که بدون شک مقدار زیادی آب بوده و هر لیتر می تواند یک کیلوگرم وزن داشته باشد . بدین ترتیب می توان گفت که بیش از یک تن وزن آب بوده که به دیواره های استخر فشار وارد خواهد کرد . برای همین است که استفاده از فریم مقاوم ساخته شده از آلومینیوم می تواند کیفیت استخر را بسیار بیشتر کند . شاید از خود بپرسید که چرا از آلومینیوم برای ساخت استخر استفاده شده است و چرا برای اینکار از آهن و یا فلز دیگری استفاده نشده است ؟ توجه داشته باشید که آلومینیوم یک فلز ضد زنگ است و برای همین در برابر رطوبت ها می تواند مقاومت بسیار بهتری را داشته باشد . 

به همین دلیل است که استفاده از آن در ساخت استخر فریمی می تواند از پوسیدگی بدنه استخر جلوگیری کرده و آن را به یکی از استخر های فوق العاده با دوام تبدیل کند که برای سال های طولانی قابل استفاده خواهد بود . نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این است که وزن این فلز نیز بسیار سبک تر از سایر پایه ها بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از استخر استفاده کنید و در مواقعی که نیاز است ، استخر را برداشته و آن را جابجا کنید . بدنه استخر پیش ساخته نیز از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است که این الیاف شمعی باعث شده تا استخر کاملا ضدآب باشد و بتواند آب را در داخل خود نگهداری کند . 

با توجه به وجود و استفاده از بدنه برزنتی است که باعث شده تا این محصول کاملا عایق و ضد آب باشد . به منظور رسیدگی بهتر و نگهداری بیشتر و مناسب تر از آب استخر ، برای این محصول یک پمپ تصفیه آبی قرار گرفته است که از نوع فیلتری بوده و می تواند با برق شهری 220 ولتی کار کند . این پمپ تصفیه می تواند به کمک فیلتر های خود به راحتی و بدون مشکل در کمترین زمان ممکن حجم بالای آب را تصفیه کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کند . با وجود این پمپ تصفیه آب دیگر نیازی نیست که از سایر پمپ های تصفیه آب استخر استفاده کنید .

نوعگرد
ظرفیت آب11325 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...