استخر پیش ساخته آماده برای ویلا ابعاد 130×3×4

airtex 1011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آماده برای ویلا ابعاد 130×3×4

استخر پیش ساخته ایرانی آماده برای ویلا و خانگی ایرتکس ابعاد 130×3×4 از نمونه استخر های پیش ساخته جدید و پر طرفدار ایرانی است که می توانید آن را با قیمت ارزان و گارانتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید . استخر های پیش ساخته ایرتکس با توجه به اجناسی که برای ساخت بدنه و فریم آن در نظر گرفته شده است ، استحکام بسیار زیادی دارند که از نظر سطح کیفی به مانند نمونه های خارجی می باشد . خرید استخر پیش ساخته ایرانی می تواند از نظر قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی گرانقیمت باشد . ایرتکس این استخر پیش ساخته را به همراه پمپ تصفیه آب عرضه کرده است ، که البته هزینه پمپ از استخر جداست . نوع پمپ تصفیه این استخر فیلتری بوده که قدرت آن متناسب با ظرفیت استخر پیش ساخته ایرانی خانگی ایرتکس ابعاد 130×3×4 می باشد .

ارتفاع 130 سانتی متری این استخر پیش ساخته بیشترین عمق را در میان استخر های 3 در 4 متر را داراست و دیگر نمونه ها ارتفاع کمتری دارند ، پس اگر به دنبال استخر پیش ساخته سایز متوسط با عمق بالا می باشد ، استخر پیش ساخته ایرانی خانگی ایرتکس گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود . این نوع از استخر ها در کمترین زمان راه اندازی می شوند ، البته شما می توانید برای نصب آن ها از نصاب های نمایندگی کمک بگیرید . طراحی این استخر پیش ساخته به صورت فریمی بوده که فریم آن نیز از جنس بسیار عالی و مستحکم آلومینیوم ساخته شده است ، شما می توانید به دلخواه و نیاز خود استخر را بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید . امکان استفاده از استخر در مکان های روباز و سرپوشیده امکان پذیر است . استفاده از استخر در مکان روباز به صورت دائم نیز بلامانع است چرا که بدنه و پایه های این استخر با شرایط مختلف محیطی سازگار است ، پس سرما و گرما ، نور خورشید ، برف و ... به استخر آسیبی وارد نمی کند .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته آماده برای ویلا ابعاد 130×3×4

استخر پیش ساخته آماده برای ویلا ایرتکس از سری استخر های آماده و از پیش طراحی شده ایرتکس می باشد که می توانید آن را برای ویلا و حیاط خانه خریداری کنید ، استخر های پیش ساخته ایرتکس دارای فول امکانات بوده و به صورت پکیج کامل از تجهیزات ضروری ارائه شده است ، بنابراین می توان این نوع استخر ها را به عنوان استخری کامل نام برد . آب تنی و آب بازی در محل زندگی و در خانه یا ویلا یکی از بهترین سرگرمی ها و تفریحات می باشد که بسیاری از شما به فکر داشتن استخر های ویلایی یا خانگی در ابعاد متوسط و کوچک افتاده اید ، اما احداث استخر های بتنی و هزینه مورد نیاز آن ها شما را از این کار منصرف کرده است ، اما با وجود استخر های آماده ارزان قیمت مانند استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد . استخر های پیش ساخته دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که شاید از آن ها بی خبر باشد ، اما در این مطلب در قالب یک نقد و بررسی جامع با این ویژگی ها آشنا خواهید شد .

استخر های پیش ساخته ایرتکس استخر هایی پرتابل و قابل حمل هستند ، یعنی به مانند استخر های بتنی ثابت نبوده و به دلخواه می توانید حتی آن را پس از مدتی جمع کرده و به محل دیگری انتقال دهید . طراحی استخر های پیش ساخته موجب شده است تا بتوانید استخر را به قطعات بسیار کوچک تر تقسیم کرده و آن را در انباری و ... نگهداری کنید . در هنگام خرید استخر پیش ساخته ایرتکس نیز محصول به صورت مجزا ارسال شده و می بایست آن را نصب کنید . نصب استخر های پیش ساخته نیز زمانبر نبوده و به طور میانگین می توانید این استخر را در کمتر از 1 ساعت راه اندازی نمایید . پس میبینیم که روند خرید تا نصب استخر پیش ساخته بسیار سریع تر از ساخت و احداث استخر های سیمانی و بتنی می باشد . 

این استخر پیش ساخته در واقع از پایه و بدنه تشکیل شده است که در هنگام راه اندازی بدنه را به پایه ها متصل کرده و پایه ها را نیز در کنار هم قرار می دهیم تا استخر فرم بگیرد . شما می توانید برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود از نصاب های فروشگاه اینتکس نیز کمک بگیرید تا استخر خریداری شده شما را در محل تعیین شده شما ارسال و نصب کنند . با توجه به پرتابل بودن استخر های پیش ساخته پس از مدتی نیز می توانید استخر را جمع کنید و یا محل آن را تغییر دهید . فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس خدمات پس از فروش این محصولات را مانند حمل و جابجایی ، نصب و جمع آوری ، تعمیرات و سرویس دهی استخر و پمپ تصفیه را نیز انجام می دهد ، پس با خیال راحت استخر های پیش ساخته محبوب خود را خریداری کنید .

ابعاد دقیق استخر پیش ساخته ایرانی فوق برحسب سایز پایه ها و فریم استخر برابر با 406 سانتی متر طول و 316 سانتی متر عرض می باشد که عمق آن نیز 130 سانتی متر می باشد ، این عمق بیشترین عمق در استخر های پیش ساخته اعم از خارجی و ایرانی می باشد . با توجه به این ابعاد ، ظرفیت داخلی استخر نیز بالا بوده و نیازمند مقدار زیادی آب می باشد . از این رو ایرتکس در کنار استخر پیش ساخته آماده ویلایی خود پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده است که با کمک آن بتوانید آب استخر را بدون نیاز به تعویض مکرر ، تصفیه کنید . البته هزینه پمپ تصفیه روی استخر محاسبه نشده و میبایست هزینه آنرا جدا پرداخت بفرمایید ، لازمه هر استخر بزرگی داشتن پمپ تصفیه متناسب می باشد که ایرتکس با ارائه پمپ های تصفیه قدرتمند شم را از خرید مجزای این پمپ ها بی نیاز کرده است .

این استخر پیش ساخته از بدنه برزنتی و پایه های آلومینیومی ساخته شده است به همین علت نیز دوام آن بالا بوده و عمر طولانی خواهد داشت . برزنت در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین می تواند در برابر فشار نیز مقاومت خوبی داشته باشد ، به همین علت هیچگاه در مجاورت با آب پوسیده یا تضعیف نمی شود ، همچنین نور آفتاب نیز به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد . و اما پایه های فلزی استخر نیز باعث شده است تا بتوانید استخر را بدون نیاز به هیچگونه تکیه گاهی راه اندازی کنید . علت استفاده از آلومینیوم به جای فلزاتی چون آهن نیز به دلیل وزن بسیار سبک و همچنین مقاومت در برابر اکسایش می باشد . شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی خود را با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از استخر پیش ساخته آماده برای ویلا ابعاد 130×3×4 و همچنین ثبت سفارش استخر ها در ابعاد دلخواه با فروشگاه تماس بگیرید .

  • طول : 406 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : پارچه برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • دارای زیرانداز نرم و ضخیم
  • قابل راه اندازی به صورت روکار یا توکار
  • قابل استفاده در صنایع
  • مناسب برای ویلا
  • قابل استفاده برای شنای خانگی و گروهی
  • کد محصول : airtex 1011

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...