استخر پیش ساخته ویلایی ساخت ایران ایرتکس در ابعاد 130×4×6

airtex 1020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ویلایی ساخت ایران ایرتکس در ابعاد 130×4×6

استخر پیش ساخته ویلایی ساخت ایران ایرتکس در ابعاد 130×4×6 استخر های پر طرفدار و آماده شرکتی هستند که نیازی به احداث و یا هیچگونه حفاری ندارند بلکه تنها نیاز است تا استخر را راه اندازی کنید . این استخر پیش ساخته دارای طراحی فریمی می باشد که فریم آن نیز از جنس بسیار عالی و درجه یک آلومینیوم ضد زنگ می باشد که به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . آلومینیوم این استخر پیش ساخته دارای استحکام کافی جهت نگهداری و تحمل وزن بسیار بالایی آب را دارد و به تنهایی می تواند تکیه گاه ایمن برای استخر باشد ، بنابراین نیازی به حفاری زمین و یا تقویت بدنه نخواهد بود . استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس را می توانید بر روی زمین راه اندازی کنید ، به همین دلیل تنها 1 ساعت راه اندازی آن زمان خواهد برد . ایرتکس به منظور نگهداری هر چه بهتر آب و صرفه جویی در مصرف آب ، پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت بالا در کنار محصول قرار داده است که با کمک آن می توانید حجم بالای آب استخر را تصفیه کنید .

این استخر پیش ساخته می تواند به عنوان یک استخر آماده ویلایی ارزان قیمت اما با فول امکانات برای شما باشد چرا که هزینه خرید استخر پیش ساخته در مقایسه با احداث و یا خرید استخر های خارجی وارداتی بسیار ارزان تر است . فروشگاه تهران اینتکس نیز محصول را با ضمانت و خدمات پس از فروش به بازار ایران عرضه کرده است . استفاده از استخر های پیش ساخته به دلخواه شما می تواند به صورت دائمی و یا موقتی باشد ، چرا که در صورت نیاز می توانید استخر پیش ساخته خود را جمع آوری کرده و فضای اشغال شده توسط استخر را بازگردانید ، این در حالی است که استخر های بتنی و سیمانی داخل زمین غیر قابل جابجایی هستند . با توجه به کیفیت بالای بدنه و پایه های استخر ، نیازی به جمع کردن استخر در فصول سرد سال نمی باشد . شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرتکس را در ابعاد و عمق های مختلف از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر نقد و بررسی محصول را مطالعه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ویلایی ساخت ایران ایرتکس در ابعاد 130×4×6

استخر پیش ساخته ویلایی ساخت ایران ایرتکس در ابعاد 130×4×6 از سری استخر های منحصر به فرد و پر طرفدار ایرانی می باشد که به صورت آماده می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . استخر های پیش ساخته همانگونه که از نامشان مشخص است از پیش طراحی و ساخته شده اند ، بنابراین تنها با خرید آن نیاز است تا محصول را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . استخر های پیش ساخته ایرتکس اولین استخر های آماده ایرانی هستند که در بالاترین سطح کیفی ساخته شده اند به طوریکه می توان آن را جایگزین بسیار عالی برای محصولات مشابه خارجی دانست ، چرا که تمامی ویژگی ها و خصوصیات یک استخر کامل را داشته و همچنین از نظر قیمت نیز ارزان تر از نمونه های خارجی است . 

از استخر های پیش ساخته می توانید در حیاط خانه و ویلا ، باغ ها و ... استفاده کنید . استخر های پیش ساخته در واقع محصولاتی قابل حمل هستند که می توانید با خرید آن ها ، از استخر خود به صورت دوره ای و مقطعی استفاده کنید ، به دلیل اینکه حجم بسته بندی استخر های پیش ساخته بسیار کم است و زمان زیادی بابت راه اندازی و جمع آوری نیاز ندارد ، شما می توانید از این استخر ها به صورت مقطعی استفاده کنید ، این در حالی است که استخر های بتنی و سیمانی غیر قابل جابجایی هستند . استفاده از استخر های پیش ساخته ایرتکس را به دلیل کیفیت بالایی که دارند می توانید به صورت دائمی نیز استفاده کنید ، بنابراین محدودیتی در استفاده از این نوع استخر ها وجود ندارد 

علت اینکه هیچ محدودیت مکانی برای راه اندازی استخر های ایرتکس وجود ندارد این است که استخر های ایرانی ایرتکس از بهترین اجناس ساخته شده اند به همین دلیل سازگار با تمامی شرایط هستند . این استخر پیش ساخته از بدنه و پایه تشکیل شده است که جنس بدنه آن از برزنت و جنس پایه های آن از آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، هر دو اجناس نام برده شده در برابر رطوبت ، گرما و سرمای محیط و آب ، نور آفتاب و ... مقاوم است به همین دلیل هیچگاه پوسیده و ضعیف نمی شوند ، از این رو نیز ایرتکس استفاده از استخر های پیش ساخته خود را حتی در محیط های باز بلامانع دانسته است . شما حتی می توانید استخر پیش ساخته خود را در فصل زمستان و سرما نیز جمع نکنید ، اما اگر از استخر در محیط باز استفاده می کنید ، با سرمایی که وجود دارد نمی توانید وارد استخر شوید ، به همین دلیل تنها توصیه این است که آب استخر را برای جلوگیری از یخ زدن خالی کنید .

در کنار این استخر ، پمپ تصفیه آب فیلتری قرار گرفته شده است که می توانید آن را با استفاده از اتصالات و شلنگ هایی که در داخل کارتن موجود است به بدنه استخر وصل کنید ، لازمه استخر های بزرگ ، داشتن یک پمپ تصفیه قدرتمند ، با ظرفیت متناسب با حجم استخر می باشد که بتوانید آب استخر را مرتبا تصفیه کنید تا آلوده یا کدر نشود . در نبود پمپ تصفیه آب به مرور کثیف شده و بوی نامطبوعی به خود میگیرد چرا که آب در یک محل راکد بوده و با استفاده مداوم کثیف و کثیف تر می شود ، البته هزینه پمپ تصفیه روی استخر محاسبه نشده است و برای خرید لوازم جانبی بایستی هزینه ای مجزا پرداخت نمایید ، پس نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل حجم بسیار بالای آب ، این کار می تواند زمانبر و هزینه بر باشد . در صورتی که به موتور خانه و یا آب چاه را رودخانه دسترسی ندارید نیز موجب هدر رفتن بسیار زیادی از آب شرب خواهد شد .

ایرتکس به منظور استفاده راحت تر از استخر های پیش ساخته خود ، نردبانی مقاوم از جنس فلز طراحی کرده است که می توانید از آن طریق به راحتی به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . این نربان ها دو طرفه بوده و برای بیرون آمدن از اب نیز می توانید از نربان بالا بروید . لازم به ذکر است که تنوع ابعاد استخر های پیش ساخته ایرتکس بسیار زیاد است ، به همین دلیل دست شما در انتخاب استخر های ایرتکس با ابعاد مختلف آزاد است . شما می توانید جهت سفارش محصول خود با ابعاد دلخواه و یا خرید لوازم جانبی استخر پیش ساخته ایرتکس و همچنین برخورداری از خدمات پس از فروش این محصولات با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید .

  • ابعاد دقیق با توجه به سایز پایه ها :
  • طول : 586 سانتی متر
  • عرض : 406 سانتی متر
  • عمق : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت الیاف دار
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت جابجایی و جمع آوری
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • دارای زیرانداز
  • مخصوص ویلا و باغ ها
  • دارای خدمات پس از فروش و ضمانت
  • کد محصول : airtex 1020

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...