استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10

irtex 1001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
80,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10 از سری استخر های پیش ساخته سایز بزرگ تولید داخل است که می توانید خریداری کنید . استخر های پیش ساخته محصولاتی آماده و از قبل ساخته شده توسط شرکت می باشند که تنها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود . این محصولات پیش ساخته در واقع یک پکیج کامل از یک استخر ایده آل خانگی و ویلایی می باشد که می توانید برای شنای خانواده و مصارف گروهی و خانوادگی از آن استفاده نمایید . تنوع ابعادی و همچنین قیمت بسیار ارزان تر استخر های پیش ساخته ایرتکس موجب شده است تا بسیاری از دوست داران استخر های خانگی این محصولات آماده را خریداری کرده و در حیاط خانه ، پارکینگ ، زیر زمین و حتی پشت بام خانه راه اندازی کنند . به دلیل طراحی بسیار عالی که این محصولات دارند شما می توانید بدون هیچگونه تکیه گاه و حتی گود برداری استخر را بر روی زمین راه اندازی و استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس همانطور که اشاره شد به صورت پکیج کامل به فروش می رسد که می توان به اقلام همراه و مهم آن مانند نردبان ، زیرانداز و پمپ تصفیه آب اشاره کرد . لازمه هر نوع استخر بزرگی که ظرفیت بالای آب را نیاز دارد ، وجود پمپ تصفیه آب است ، تا با استفاده از آن بتوانید به صورت مستمر و مفید آب موجود در استخر را تصفیه نمایید . در صورت عدم تصفیه آب می توان شاهد کدر شدن و کثیف شدن آب بود چرا که راکد بودن آن و استفاده مکرر از آن موجب افزایش آلودگی در استخر خواهد شد که در صورت ادامه دار بودن می توان شاهد رشد جلبک و لجن نیز بود ، بنابراین شما می توانید با استفاده از پمپ های تصفیه آب فیلتری قدرتمند ایرتکس ؛ حجم بالای آب را به راحتی در چند ساعت تصفیه کنید . جنس بدنه برزنتی و پایه های آلومینیومی استخر ایرانی فوق نیز نشان از کیفیت بسیار عالی و دوام بسیار خوب محصول دارد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10 از سری استخر های تولید ایران است که در بهترین کیفیت و بالا ترین دوام ساخته شده است . استخر های پیش ساخته در واقع استخر های آماده و از قبل طراحی شده هستند که تنها باید آن ها را نصب و راه اندازی کرد تا قابل استفاده شود . این محصولات بی نیاز از ساخت و ساز و استفاده از مصالح و هزینه اضافی هستند ، بنابراین با یک هزینه می توانید این استخر پیش ساخته را با تمام تجهیزات مورد نیاز ضروری خریداری کنید .

استخر های پیش ساخته انواع مدل ایرانی و خارجی دارد که کارایی آن ها یکسان است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10 شما را با ویژگی ها و نوع ساخت محصول ، جنس استفاده شده در آن ، اقلام و لوازم همراه ، نصب و راه اندازی محصول را به شما دوست داران استخر های پیش ساخته معرفی کنیم .

طراحی سازه و تولید استخر

استخر های پیش ساخته از نظر طراحی به دو دسته فریمی و بادی تقسیم می شوند که نمونه بادی آن با نام ایزی ست یا فست ست شناخته می شود . اما استخر های پیش ساخته فریمی دارای فریم و سازه می باشد که آن ها نیز به دو دسته فریمی اینتل و الترا تقسیم بندی می شوند . استخر های پیش ساخته فریمی الترا که در واقع استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10 نیز از همین سازه برخوردار است یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین سازه را در میان استخر های پیش ساخته دارد ، از این رو می توان گفت که دوام این استخر پیش ساخته ایرانی بسیار بالاست .

فریم استخر پیش ساخته فوق می تواند بدنه پارچه ای را بر روی خود نگه داشته تا بتوان داخل آن را با آب پر کرد . این سازه بسیار قوی بوده و می تواند بدون نیاز به هیچگونه تکیه گاه دیگری وزن بالای آب را تحمل کند . همچنین طراحی این استخر به گونه ای است که می توانید محصول را بر روی زمین راه اندازی کنید بنابراین نیازی به گود برداری زمین و دفن کردن استخر در زیر خاک نخواهید بود . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا حتی در پشت بام ، حیاط خانه و در پارکینگ یا هر جای دیگری استخر را بدون دردسر راه اندازی و استفاده کنید .

جنس استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس 5 در 10 از دو بخش بدنه و پایه ساخته شده است که جنس هر یک از آن ها متفاوت است . برای ساخت بدنه این استخر آماده شرکتی همانطور که از نام محصول مشخص است ، از پارچه برزنتی ساخته شده است ، برزنت پارچه ای ضد آب و بسیار مقاوم است که می تواند سال های سال در مجاورت با آب دوام داشته باشد و بتواند وزن بالای آب را تحمل کند . از این جنس برای ساخت استخر های پیش ساخته خارجی نیز استفاده می شود .

همچنین پایه های این استخر از فلز آلومینیوم ساخته شده است ، این جنس نیز یکی از مقاوم ترین فلزات است که بر خلاف آهن یا استیل از وزن سبکی برخوردار بوده و استفاده از آن برای ساخت استخر پیش ساخته بزرگ موجب کاهش وزن آن شده است .

اقلام همراه استخر

استخر های پیش ساخته ایرانی استخر هایی با امکانات کامل هستند که در کنار خود اقلام ضروری استخر را دارند ، بنابراین نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهید داشت . از جمله لوازم و تجهیزات این استخر پیش ساخته می توان به زیرانداز ضخیم استخر اشاره کرد . شما می توانید با استفاده از زیرانداز ، از آسیب های احتمالی و یا ساییدگی کف استخر در دراز مدت جلوگیری کنید . نردبانی نیز در کنار استخر وجود دارد که با استفاده از آن می توانید به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . همچنین در کنار محصول پمپ تصفیه آب قدرتمندی وجود دارد که وجود آن برای هر استخر پیش ساخته بزرگی لازم و ضروری است .

پمپ تصفیه می تواند با قدرت بسیار بالا ، آب موجود در استخر را به صورت مستمر تصفیه کند تا اینچنین از کثیف شدن و آلوده شدن آب جلوگیری شود . در نبود پمپ تصفیه ، آب استخر به مرور کثیف و آلوده خواهد شد بنابراین تعویض حجم بالای آب نیز کاری عقلانی نبوده و زمانبر و هزینه بر خواهد بود . نوع پمپ تصفیه آب این استخر پیش ساخته از نوع فیلتری کاغذی می باشد که قابلیت تعویض دارد ، بنابراین در صورت کثیف شدن و استفاده طولانی می توانید فیلتر آن را تعویض کنید . فیلتر های پمپ تصفیه آب خود را می توانید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

راه اندازی و نگهداری استخر پیش ساخته

راه اندازی استخر های پیش ساخته تقریبا ساده است ، اما نیاز به آموزش خواهید داشت ، در کنار محصول دی وی دی های آموزشی جهت راه اندازی استخر پیش ساخته وجود دارد که می توانید از آن راهنمایی بگیرید ، اما به دلیل اینکه عدم راه اندازی درست استخر پیش ساخته می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد شما می توانید از نصاب های با تجربه فروشگاه تهران اینتکس استفاده کنید . در هنگام راه اندازی به نکات مهمی باید توجه داشته باشید تا از آسیب دیدن محصولات جلوگیری کنید .

استخر پیش ساخته را باید در زمین های مسطح و بدون شیب راه اندازی کنید چرا که اگر زمین شیب داشته باشد می تواند آب را در یک محل جمع کرده و موجب آسیب دیدن و یا کج شدن پایه در دراز مدت شود .با توجه به جنس بسیار خوب بدنه و پایه های این استخر پیش ساخته شما می توانید از این محصولات به صورت ثابت در فضای باز استفاده کنید ، بنابراین نیازی به راه اندازی استخر در زیر سایه بان نخواهد بود .

از زیرانداز استفاده کنید چرا که در صورت باقی ماندن سنگ ریزه و هر چیز دیگری می تواند در دراز مدت به کف استخر آسیب وارد کند . اگر استخر پیش ساخته خود را در داخل زمین راه اندازی می کنید ، پس از حفاری کف استخر را با خاک نرم پر کرده و سپس از زیرانداز استفاده کنید . از پمپ تصفیه آب به صورت مکرر استفاده نکنید و چه بسا تصفیه کردن استخر به صورت دوره ای توصیه می شود . در لبه استخر پیش ساخته نشینید و از وارد شدن ضربه به فریم استخر جلوگیری کنید . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سبب آسیب دیدن بدنه استخر شود . 

لوازم جانبی استخر

در کنار لوازم همراه استخر بادی مانند زیرانداز ، نردبان و پمپ تصفیه آب ، لوازم جانبی دیگری برای استخر های پیش ساخته وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید . از لوازم جانبی استخر های پیش ساخته می توان به هیتر یا گرمکن آب استخر اشاره کرد که می توانید با نصب آن به برق شهری و قرار دادن در آب استخر بتوانید دمای آب را تنظیم کرده و یا آب را گرم کنید . هیتر ها بسته به قدرتی که دارند می توانند دمای آب را حتی تا 40 درجه سانتی گراد افزایش دهند ، البته حجم استخر نیز بر روی هیتر تاثیر گذار خواهد بود . بنابراین اگر در مناطق سرد سیر از استخر استفاده می کنید و یا دوست دارید که آب استخر ولرم باشد می توانید از هیتر های آب استخر استفاده کنید .

در کنار پمپ تصفیه آب که می توانید با استفاده از آن ، کثیفی های آب را بر طرف کرده و آب کدر را به آب زلال تبدیل کنید ، نیاز است تا با استفاده از قرص کلر که برای استخرها در نظر گرفته شده است ، میکروب ها و باکتری های استخر را نیز از بین ببرید ، بنابراین برای ضد عفونی کردن آب استخر و جلوگیری از ایجاد بیماری ها می توانید از قرص های کلر استفاده کنید . این قرص ها عمدتا با استفاده از دستگاهی به نام شناور قرص کلر می تواند تمامی قسمت های استخر را ضد عفونی و میکروب زدایی کند .

چگونه استخری زیبا داشته باشیم ؟

شما می توانید حتی با استفاده از استخر های پیش ساخته نیز ، استخر های زیبا و شیکی را داشته باشید . در صورت نیاز و علاقه شما می توانید حتی این استخر پیش ساخته را به مانند استخر های بتنی و سیمانی در داخل زمین دفن کنید ، این محصول نیازی به هیچگونه آب بندی و عایق بندی نداشته و به خودی خود کاملا عایق است . استخر های بتنی و سیمانی نیز در ابتدا زیبا و شیک نیستند ، چه بسا با استفاده از مصالح و سرامیک ها و حتی نور پردازی و ... فضای استخر را زیبا می کنند ، شما می توانید تمام اینکار ها را بر روی استخر های پیش ساخته نیز پیاده کنید .

شما می توانید به جای استفاده از زیرانداز از تاتمی ها و حتی چمن مصنوعی استفاده کنید . چمن های مصنوعی نرم بوده و ظاهر زیبای آن می تواند محیط اطراف و استخر را زیباتر کند . چمن مصنوعی ضد آب بوده و رطوبت استخر و خیس شدن آن آسیبی به چمن مصنوعی وارد نمی کند .

شما حتی می توانید قبل از راه اندازی و خرید استخر پیش ساخته ایرانی خود ، زمینی که قصد راه اندازی استخر بر روی آن را دارید ، چمن بکارید ، سپس استخر را بر روی چمن راه اندازی کنید که علاوه بر زیبایی ، سلامت استخر را نیز تضمین کنید . شما می توانید از انواع ترمو وود ها استفاده کرده و فضای کناری و دیواره های استخر را با ترمو وود ها زیبا و شیک کنید . این چوب ها ضدآب بوده و می تواند ظاهر استخر را بسیار زیبا کند .

  • طول : 946 سانتی متر
  • عرض : 496 سانتی متر
  • ارتفاع (عمق) : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : پارچه برزنتی
  • جنس پایه : آلومینیوم ضد زنگ
  • راه اندازی سریع
  • قابلیت جابجایی و حمل
  • دارای زیرانداز
  • مخصوص ویلا و شنای خانوادگی
  • کد محصول : irtex 1001

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...