استخر پیش ساخته ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8

airtex 1015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8 از نمونه استخر های آماده شرکتی با طول دقیق 766 سانتی متر و عرض : 316 سانتی متر می باشد که در بیشترین عمق استاندارد یعنی 130 سانتی متری ساخته شده است . این استخر های پیش ساخته به صورت یک پکیج کامل که شامل استخر ، پمپ تصفیه آب ، نردبان ، اتصالات ، زیرانداز و ...  که هزینه آن به صورت مجزا محاسبه خواهد شد ، می باشد که شما را از خرید تجهیزات ضروری دیگر بی نیاز می کند . شما می توانید استخر پیش ساخته را در کمتر از 1 ساعت راه اندازی کنید . برای نصب استخر نیازی به حفاری زمین نیست چرا که نوع طراحی آن به گونه ای است که می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . پایه های فلزی محصول به تنهایی می تواند تکیه گاه خوبی برای استخر باشد ، پس دیگر نیازی به تکیه گاه های دیگر نمی باشد .

جنس پایه های این استخر از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی دارد و وزن آن نیز سبک است . بدنه استخر نیز از جنس برزنت ساخته شده است که می تواند به خوبی در برابر رطوبت مقاوم باشد ، همچنین شرایط مختلف محیطی مانند نور خورشید ، رطوبت ، دماهای بالا و یا بسیار پایین نمی تواند به استخر آسیبی وارد کند ، پس با خیال راحت از استخر پیش ساخته خود در محیط های باز استفاده کنید . با توجه به کیفیت خوبی که استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8 دارد شما می توانید از محصول برای ویلا ، زمین های کشاورزی و باغ ها ، صنایع مختلف و کارخانجات نیز استفاده کنید . اما با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که محصول دارد دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای احداث استخر های بتنی نخواهد بود . استخر های پیش ساخته جدید ایرتکس در ابعاد مختلفی تولید شده است که می توانید به نسبت نیاز خود استخر پیش ساخته ایرانی محبوبتان را از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس برای ویلا از نمونه استخر های آماده ویلایی تولید ایران می باشد که می توانید با خرید آن بستر های شاد و مفرح آبی را برای خود در خانه و ویلا داشته باشید . آب تنی و آب بازی یکی از تفریحات شاد و مفرحی است که بسیاری از مردم چه کودک و چه بزرگسالان علاقه بسیار زیادی به آن دارند . این استخر پیش ساخته دارای ابعاد بزرگی بوده و می تواند برای استفاده خانوادگی و گروهی بسیار مناسب باشد ، استخر های پیش ساخته نسل جدیدی از استخر ها هستند که می توان آن را جایگزین بسیار خوبی برای استخر های بتنی دانست . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول ویژگی ها و خصوصیات محصول را مورد بررسی قرار دهیم تا کسانی که قصد خرید استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس را دارند با اطلاعات بیشتر ، اقدام به خرید محصول کنند .

همانطور که از نام استخر های پیش ساخته مشخص است ، این استخر ها از پیش ساخته شده و محصولاتی آماده هستند ، بنابراین تنها کاری که قبل از استفاده آن ها باید کرد این است که محصول را نصب و راه اندازی کنید ، نصب استخر پیش ساخته فوق کمتر از یک ساعت زمانبر خواهد بود ، از این رو می توان گفت که نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار سریع تر از استخر های بتنی خواهد بود . هزینه خرید استخر پیش ساخته ایرتکس نیز همچنین از ساخت استخر های بتنی کمتر است ، بنابراین اگر بودجه کمی در اختیار دارید ، استخر های پیش ساخته گزینه مناسبی برای خرید خواهند بود . از مزایای دیگر استخر های پیش ساخته می توان به پرتابل بودن این محصولات اشاره کرد ، با توجه به اینکه استخر پیش ساخته از قسمت های کوچکی تشکیل شده است ، می توان آن را در ابعاد کوچکی جمع کرده و آن را جابجا کرد ، اما استخر های بتنی این ویژگی و مزیت را ندارند .

استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس برای ویلا ابعاد 130×3×8 را حتی می توانید به صورت دوره ای و یا به صورت دائم استفاده کنید . با توجه به طراحی این استخر که در بالا نیز به آن اشاره شد ، شما می توانید از پس هر بار راه اندازی و نصب محصول ، به دلخواه آن را جمع و بسته بندی کنید ، حتی جمع کردن استخر سریع تر از راه اندازی نیز خواهد بود ، بنابراین شما می توانید فضا و محوطه ای که با استخر اشغال شده است را پس از جمع کردن آزاد کنید . ولی این بدان معنا نیست که شما در هر دوره ای از سال باید استخر را جمع کنید ، با توجه به جنس و کیفیتی که این استخر پیش ساخته دارد ، شما می توانید به صورت دائم از استخر پیش ساخته استفاده کنید ، بنابراین نیازی به جمع کردن استخر حتی در فصول سرد سال نیز اجباری ندارد . اما توصیه این است که در فصل های سرد زمستان اگر از استخر پیش ساخته خود در محیط های باز استفاده می کنید ممکن است آب استخر یخ زده و حتی به دلیل سرما از استخر خود استفاده نکنید ، در این صورت تنها کار این است که آب استخر را تخلیه کنید .

جنس بدنه استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس از برزنت ساخته شده است ، برزنت ها پارچه هایی ضخیم و مقاوم هستند که عایق خوبی نیز در برابر رطوبت ها هستند ، برزنت ها اغلب از لایه های پی وی سی و با الیاف مقاوم و ضخیم شمعی ساخته شده اند به همین دلیل نیز آب از خود عبور نمی دهند و در مجاورت طولانی با آب پوسیده و ضعیف نمی شود ، این جنس همچنین در برابر نور و اشعه های مضر آفتاب نیز مقاوم است ، از این رو در صورتی که استخر پیش ساخته خود را در محیط های رو باز استفاده می کنید ، جای نگرانی از بابت آسیب دیدن به استخر نخواهید بود ، چرا که سرما و گرما ، رطوبت و یا خشکی هوا به استخر آسیبی نخواهد رساند .

بدنه استخر نیز با استفاده از پایه های فلزی فرم گرفته و می توانند آب را در داخل خود نگه دارند ، ایرتکس سعی کرده تا با استفاده از پایه های آلومینیومی وزن استخر های خود را علاوه بر افزایش استحکام بدنه ، به صورت چشمگیری کاهش دهد . برای پاسخ بیشتر به سوالات خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . شما می توانید استخر های ایرتکس خود را در ابعاد و عمق های دلخواه سفارش دهید .

  • ابعاد دقیق برحسب پایه ها :
  • طول : 766 سانتی متر
  • عرض : 316 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت با الیاف شمعی
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد آب
  • نوع طراحی : فریمی الترا
  • دارای زیرانداز نرم
  • مناسب برای شنا
  • استخر آماده برای ویلا
  • راه اندازی سریع
  • کد محصول : airtex 1015

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...