استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس ابعاد 130×5×5

iran pool 06

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
60,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس ابعاد 130×5×5

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی از سری استخر های آماده شرکتی تولید ایران ایرتکس می باشد که مشابه استخر های پیش ساخته خارجی اینتکس و بست وی تولید شده است . این استخر پیش ساخته به دلیل اینکه روند تولید آن در داخل کشور بوده و مواد آن با قیمت ارزان تری تهیه شده و هزینه ای بابت واردات آن ها پرداخت نشده است ، قیمت آن در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار ارزان تر و پایین تر است ، از این رو شما خریداران گرامی می توانید با هزینه کمتر ، استخر پیش ساخته خانگی و ویلایی خود را خریداری کنید . شما می توانید استخر های پیش ساخته ایرانی خود را در ابعاد متنوع و دلخواه در فروشگاه اینترنتی اینتکس با ضمانت و خدمات پس از فروش سفارش دهید . شما می توانید با برقراری تماس ، اطلاعات کافی را در رابطه با استخر پیش ساخته ایرانی کسب کنید .

همانطور که از نام این استخر پیش ساخته ایرانی مشخص است بدنه آن از پارچه و الیاف شمعی و برزنتی ساخته شده است به همین دلیل نیز سطح کیفیت و دوام آن بسیار بالاست ، برخورداری این استخر پیش ساخته از بدنه برزنتی موجب شده است تا بتوانید از استخر پیش ساخته فوق در دیگر مصارف صنعتی مانند امور کشاورزی و یا پرورش ماهی و ... استفاده کنید . استفاده از این استخر بادی در فضاهای باز بلامانع است و هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد . شما می توانید استخر پیش ساخته خود را به دلخواه بر روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید . استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی در واقع پکیج کاملی از یک استخر ایده آل می باشد چرا که در کنار آن پمپ تصفیه آب ، نردبان و برخی از لوازم نگهداری قرار داده شده است .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی ایرتکس ابعاد 130×5×5

استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی از سری استخر های پیش ساخته یا آماده شرکتی است که توسط تولیدی تهران اینتکس تولید و به بازار ایران عرضه شده است ، استخر های پیش ساخته نسل جدیدی از استخر های بزرگ و ویلایی هستند که می توانید آن ها را با قیمت ارزان و با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . با نقد و بررسی جامع استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی می توان به این موضوع دست یافت که استخر های پیش ساخته ایرانی کاملا محکم و با دوام بوده و قابلیت رقابت با مدل های خارجی شناخته شده ای چون اینتکس و بست وی را دارند ، با توجه به اینکه تولیدات این محصولات در داخل ایران انجام شده هزینه ساخت آن ها کمتر و در نتیجه قیمت استخر پیش ساخته نهایتا ارزان تر خواهد بود . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی فوق به ویژگی ها و خصوصیات آن بپردازیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته ایرانی

طراحی و تولید استخر پیش ساخته ایرانی تهران اینتکس مشابه به نمونه های اورجینال استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی می باشد و چه بسا نوع طراحی آن ها و همچنین جنس محصولات نیز قابلیت رقابت با یکدیگر هستند و تفاوتی میان آن ها وجود ندارد . این استخر پیش ساخته از نوع فریمی الترا می باشد که یکی از مقاوم ترین نوع استخر های آماده شرکتی می باشد . استخر های پیش ساخته دیگر فریمی با عنوان اینتل فریم طراحی شده اند که نسبت به استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی فریمی ضعیف تر می باشند . با نصب پایه ها و متصل کردن بدنه به استخر ، محصول راه اندازی شده و می تواند حجم بالایی از آب را در داخل خود نگه دارد . پایه ها به گونه شیب دار در موازات و در کنار هم قرار گرفته و به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . این نوع طراحی باعث شده است تا بدون نیاز به حفاری استخر پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی کنید . نردبانی نیز در کنار محصول وجود دارد که از آن می توانید برای رفتن به داخل استخر و خروج از آب استفاده نمایید . با توجه به ظرفیت 25007 لیتری استخر ، پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری کاغذی در کنار محصول قرار گرفته شده است که می توانید با اتصال آن ، آب استخر را به صورت دوره ای و در چند ساعت تصفیه کنید . البته هزینه پمپ و لوازم روی استخر محاسبه نشده و قیمت آن بسته به نوع انتخاب خریدار دارد.

جنس استخر پیش ساخته

با توجه به نام استخر پیش ساخته برزنتی ایرانی می توان پی برد که بدنه این استخر از الیاف شمعی برزنتی ساخته شده است ، برزنت از سری پارچه های ضخیم و بسیار محکم است که به واسطه الیاف شمعی که در آن استفاده شده است به خوبی در برابر رطوبت ، دماهاو شرایط مختلف جوی ، نور آفتاب و ... مقاوم است ، از این رو به خوبی می تواند در مجاورت با آب و همچنین وزن بالای آن مقاوم باشد . جنس برزنت استفاده شده در ساخت این محصول درجه یک بوده و کاملا تضمین شده است .  پایه ها یا در واقع فریم استخر نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است ، آلومینیوم فلزی بسیار محکم است که بر خلاف آهن پوسیدگی کمتری داشته و وزن بسیار سبکی دارد ، از این رو وزن کلی استخر بر خلاف حجمی که دارد بسیار زیاد نیست .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایرانی

استخر های پیش ساخته با توجه به نوع طراحی که دارند به سه دسته استخر پیش ساخته ایزی ست ، استخر پیش ساخته فریمی اینتل و فریمی الترا تقسیم می شوند که هر یک از آن ها به گونه ای متفاوت راه اندازی می شوند ، در کنار محصول لوح فشرده آموزشی قرار داده شده است که می توانید با مشاهده آن نحوه راه اندازی و نصب استخر و پمپ تصفیه آب را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید . البته شما می توانید برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود از نصاب های فروشگاه اینتکس کمک بگیرید تا نصاب ها در محل مورد نظر شما استخر پیش ساخته را نصب و راه اندازی کنند .

خدمات پس از فروش

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای استخر های پیش ساخته خود ارائه کرده است که می توانید با خرید استخر پیش ساخته ایرانی از این فروشگاه از خدمات آن نیز بهره مند شوید . خدماتی چون تعمیرات استخر پیش ساخته ، پمپ تصفیه آب ، نصب ، جابجایی و جمع آوری از سری خدمات پس از فروش استخر های ایرانی می باشد که می توانید از آن ها برخوردار شوید . لوازم جانبی این استخر ها را نیز در صورت نیاز می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

  • طول: 500 سانتی متر
  • عرض: 500 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 25007 لیتر
  • جنس بدنه از الیاف شمعی برزنتی
  • پایه های آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای بسته آموزشی
  • قابل استفاده در حیاط ویلا و باغ
  • دارای ضمانت
  • کد محصول: iran pool 06

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...