استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد 130×4×4

airtex 1018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
50,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد 130×4×4

استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد 130×4×4 سری جدیدی از استخر های پیش ساخته تولید ایران است که در مقایسه با استخر های پیش ساخته خارجی قیمت ارزان تری دارند ، علت کاهش قیمت استخر های ایرانی نیز به جهت تولید آن ها با مواد اولیه تولید داخل و همچنین عدم پرداخت هزینه گمرکی و واردات می باشد ، پس قیمت پایین استخر های پیش ساخته ایرانی ایرتکس مبنی بر افت کیفیت آن نمی باشد ، بلکه استخر های پیش ساخته ایرتکس دارای دوام و طول عمر بالایی هستند که از نظر استحکام قابل قیاس با نمونه های خارجی هستند . فروشگاه تهران اینتکس نیز منحصرا استخر های پیش ساخته ایرتکس را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه کرده است . این استخر پیش ساخته پکیج کاملی از استخر های استاندارد روز دنیا می باشد که در کنار خود پمپ تصفیه قدرتمند فیلتری دارد ، همچنین نردبان ، زیرانداز و اتصالات پمپ و ... نیز در کنار محصول موجود است .

طراحی استخر پیش ساخته آماده فوق به صورت فریمی بوده که متشکل از چندین پایه آلومینیومی می باشد که با اتصال آن به بدنه و راه اندازی استخر ، می تواند حجم بسیار بالایی از آب را در داخل خود نگه دارد . شما می توانید این استخر پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی کنید ، به همین دلیل نیازی به هیچگونه حفاری و یا مصالح نمی باشد . مدت زمان تقریبی نصب استخر نیز 30 دقیقه می باشد . تمامی اجزا این استخر پیش ساخته ضد آب است بنابراین در مجاورت با آب و رطوبت پوسیده و یا ضعیف نمی شود ، همچنین بدنه برزنتی محصول در برابر نور آفتاب که عامل پوسیدگی و تجزیه بسیاری از پارچه ها می باشد ، مقاوم است ، پس می توانید بدون نگرانی استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس خود را در محیط های باز مانند حیاط خانه و ویلا ، باغ و ... راه اندازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر نقد و بررسی محصول را مطالعه نمایید و یا برای پاسخ به پرسش های خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد 130×4×4

استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد 130×4×4 از نمونه استخر های پیش ساخته جدید و پرطرفدار ایرانی سایز متوسط است که می توانید از آن در حیاط خانه و ویلا جهت شنای خانوادگی و گروهی استفاده کنید ، در واقع این استخر پیش ساخته نوعی استخر حاضری و آماده شرکتی می باشد که تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید تا آماده استفاده شود . استخر های پیش ساخته استخر های بی دردسری هستند که می توانید برای خود داشته باشید ، اما اگر اطلاعات کافی از این نوع استتخر ها ندارید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و مزایای استخر پیش ساخته مربعی ایرتکس ابعاد آشنا کنیم .

این نوع از استخر ها نیازی به حفاری و یا مصالح ندارند ، چرا که به صورت یک پکیج کامل برای خریدار ارسال شده و تنها می بایست آن را طبق دفترچه راهنما راه اندازی کنید . این استخر پیش ساخته در واقع از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است که درواقع با اتصال و نصب پایه ها به یکدیگر فریم یا سازه استخر تشکیل می شود ، پایه ها وظیفه نگهداری بدنه بر روی خود هستند ، اما لازمه پایه ها این است که علاوه بر فرم دهی به بدنه ، وزن بسیار بالای آب را نیز تحمل کند . این نوع طراحی به شما اجازه می دهد تا استخر را بر روی زمین راه اندازی نمایید ، بنابراین اجباری به حفاری زمین نخواهد بود . ایرتکس جهت رفت و آمد راحت تر به استخر ، نردبان فلزی در نظر گرفته است که می توانید از آن استفاده کنید .

به همراه این استخر پمپ تصفیه آبی برای شما ارسال می شود که می توانید با اتصال آن به استخر ، آب موجود در استخر را به صورت دایمی و یا دوره ای تصفیه نمایید ، با راکد ماندن آب در یک محل و استفاده از آن می تواند منجر به آلوده شدن آب و کدر شدن آن بی انجامد ، با توجه به حجم بالای آب نیز تعویض آن که کاری زمان بر و هزینه بر است ، بهترین روش استفاده از پمپ تصفیه آب برای پاکسازی آب استخر می باشد . نوع تصفیه آبی که برای این استخر در نظر گرفته شده است ، از نوع فیلتری قابل تعویض می باشد ، پس می توانید فیلتر پمپ خود را پس از کثیف شدن تعویض کنید . سایز فیلتر ها به نسبت ابعاد استخر متغییر است ، شما می توانید فیلتر مورد نیاز خود را نیز از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . برای اتصالات پمپ به استخر ، دریچه هایی طراحی شده است . البته هزینه های لوازم جانبی روی استخر محاسبه نشده است.

شاید برای اولین بار با راه اندازی استخر های پیش ساخته مشکل داشته باشید ، به همین جهت فروشگاه اینتکس نصاب های حرفه ای و با تجربه ای را به کار گرفته است تا در صورت نیاز مشتری به محل اعزام شده تا نسبت به راه اندازی استخر پیش ساخته ایرانی شما اقدام نمایند . شما می توانید در هنگام خرید استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس درخواست دهید تا استخر توسط نصاب برای شما ارسال و در محل تعیین شده شما محصول را راه اندازی کند . فروشگاه اینتکس خدمات دیگری چون جابجایی استخر ، تعمیرات ، سرویس پمپ و ... را نیز ارائه کرده است که پس از خرید می توانید از این خدمات برخوردار شوید . همچنین در صورت نیاز به لوازم های یدکی چون نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، هیتر یا آبگرمکن استخر ، قرص کلر و شناور ، جارو اسکیمر و ... که مورد نیاز استخر می شوند می توانید از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

استخر های پیش ساخته ایرتکس در ابعاد مختلف و در عمق های متفاوتی ساخته شده اند که شما می توانید به نسبت نیاز و فضایی که دارید ، استخر پیش ساخته خود را سفارش دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات و پاسخگویی به سوالات خود با فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

  • طول : 406 سانتی متر
  • عرض : 406 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس فریم : آلومینیوم ضد زنگ
  • نوع طراحی : فریمی
  • دارای زیرانداز
  • مناسب ویلا
  • کد محصول : airtex 1018

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...